לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

התלבטות..


כמה פתוח אני יכול להיות פה? מישהו באמת קורה פה?

ואם הבן אדם הלא נכון יקרא פה את מה שאני כותב? ודווקא הפעם?

אני כן רוצה שיקראו אבל אני גם רוצה להיות פתוח פה..

רוצה לכתוב את מה שאני מרגיש ואת מה שאני רוצה לעשות..

רוצה לכתוב את ההתלבטות שלי ואת הסיבות למה כן ולמה לא..

שזה יפתור לי את כל הבעיות אבל מה יהיה עם מי שאוהב אותי? או בכלל כל מי שמכיר אותי?

ומה יהיה איתה? היא תרגיש כל כך אשמה והיא עשתה לי כל כך טוב..

וזה ירדוף אותה כל החיים וזה יהיה רק בגללי..אבל לא יהיה אכפת לי...

אבל פתרונות אחרים אין לי.. לשום דבר.

כל פעם קורה משהו חדש.. או שאני עושה טעות חדשה.. והכל רק נהיה גרוע יותר.. 

תוספת של לחץ... 

אין לי מצב רוח אפילו לשמוע מוזיקה

אפילו לדבר עם חברות בטלאפון..

לא רוצה כלום.. לא רוצה בכלל לצאת מהמיטה.. הלוואי והייתי יכול..

כל יום כל היום אני בוכה (כשאני לבד) ופשוט נמאס לי מהכל.. 

אין לי מצב רוח אפילו לספר לאנשים על הבעיות שלי כי כבר ברור לי שאין פתרון..

אין מה לעשות.. ואני ממש לא מחפש רחמים...אני גם לא מרחם על עצמי..

פשוט רוצה שזה יגמר כבר.. אני אפילו לא רוצה שיפתרו הבעיות כי תמיד יהיו בעיות חדשות..

פשוט לא רוצה להיות כאן יותר..

נכתב על ידי , 29/5/2012 12:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי..


לא משנה מה אני עושה תמיד אני אאכזב את כולם..

אני מתנהגת כמו מי שאני אני מאכזבת

אני מתנהגת כמו מי שאני לא אני מאכזבת

אני לומדת אני מאכזבת

אני לא לומדת אני מאכזבת

אני עושה מה שאמרים לי אני מאכזבת

אני לא עושה מה שאומרים לי אני מאכזבת

אני באה אני מאכזבת

אני לא באה אני מאכזבת

אני ישנה אני מאכזבת

אני לא ישנה אני מאכזבת

אני מדברת עם היועצת אני מאכזבת

אני לא מדברת עם היועצת אני מאכזבת...

דיי! חלאס כבר!

לא יכולה לעשות הכל ביחד!

 

זהו החלטתי לעשות מה שאני רוצה בלי לדפוק חשבון.

אני אשתה,אני אעשן,אני אעשה כמה קעקועים שבאלי,אני אתמכר לסמים,אני אנשור מהבי"ס ואני ישים זין על העולם.

הרי גם ככה שום דבר אחר לא עובד..

 

אה כן,כבר עשיתי קעקוע.. ביום חמישי..

כתוב Nobody's Perfect

בכתב יפה..

 

חזרתי לעשן

חזרתי לשתות

ללמוד הפסקתי כבר מזמן,כרגע אני הולכת לבית ספר רק בשביל ה12 שנות לימוד,נראה לי שגם עם זה אני יפסיק...

סמים..טוב אולי אני אוותר על זה..לא באלי להיות נרקומנית בת 17 וחצי שניראית כמו בת 70 וכל היום עומדת בצומת מקבצת נדבות.

אמרתי פעם אופטימיות? תשכחו מזה.

נכתב על ידי , 27/5/2012 13:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תני לי שקט נפשי,וכוח להמשיך..


(אייל גולן - יפה שלי)

 

טוב.. אז קודם כל רציתי להגיד תודה רבה לכל החברים המדהימים שלי שתמיד נמצאים בשבילי בכל מקום כשאני צריכה אותם..

בלעדיהם לא הייתי יכולה להתמודד עם כלום.

דבר שני - אני כ"כ מצטערת שהלכתי לדבר עם היועצת.. הייתי צריכה לעזוב את הנושא הזה בלי לעשות כלום..

אבל בכל מקרה.. דיברתי איתה..(היא דיי רודפת אחריי כרגע)

והיא רוצה לערב כל מיני גורמים חיצוניים..

ואני ממש ממש לא רוצה.

 

בכל מקרה.. בנושא אחר..

הגעתי להחלטה!

אני כן רוצה לעשות את התהליך לשינוי מין.. אולי חלק,אולי הכל.. את זה נראה כבר..

בכל מקרה,אתמול אחרי שהחלטתי את זה פשוט הלכתי לישון עם חיוך :)

אז זה דבר טוב..

 

בנוסף אתמול גם סיפרתי לכמה חברים שאני טרנס..קיבלו את זה מאוד יפה!

תמכו והכל.. :)

אין על חברים שלי.

 

ובנושא חדש..

החלטתי לעשות קעקוע!

קטן,לא משהו גדול..

ממש קטן.. נראה כבר איזה...

בכל מקרה קבעתי עם המקעקע ליום חמישי אחה"צ.. אחרי השיעור נהיגה..:)

מסתבר שהם לוקחים 150 ש"ח רק בשביל לפתוח מחט חדשה!

אז בהתחלה רציתי לעשות סמיילי קטן וחסר משמעות :)

ואז החלטתי שאם כבר פותחים מחט חדשה אז עדיף על משהו עם משמעות..

וזה גם קעקוע ראשון אז...:)

בקיצור חשבתי לעשות כזה את המשפט Noboddy's Perfect

כי זה משפט שאני מאוד אוהבת ורוצה לזכור אותו במשך כל החיים..

אבל הצעות אחרות יתקבלו בברכה!

 

 

ממ.. ונושא אחרון..

יש לי טסט בתחילת יוני!! :D

יום שישי אני גם אמורה לדעת באיזה תאריך..:)

סתם כי אני מתרגשת מזה..בכל זאת.. ללמוד נהיגה כמעט שנה זה לא צחוק חחחחח

 

 

טוב עכשיו באמת נושא אחרון!

היה לי היום מתכונת במתמטיקה.. הצלחתי לעשות אולי חצי תרגיל.. וישבתי שם כמעט שעתיים.

סביר להניח שקיבלתי גג 5... כי גם אם עשיתי חצי תרגיל זה לא אומר שאקבל 12 נקודות.. כי סביר להניח שלא צדקתי בכלום..

אבל במתכונת הקודמת קיבלתי 50 ומשהו!!

מקווה שהמורה תתחשב בזה חחח...

 

 

טוב אז שיהיה לילה טוב והמשך שבוע טוב :)

 

נכתב על ידי , 21/5/2012 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למדנו לחכות ולוותר ואיך להיזהר מכל מילה..


והכל יקפא פתאום 
אם יהיה לנו רגע לעצור בפינת רחוב 
לחבק ולעזוב 
כאילו שאפשר בכלל לדעת להרפות 
לאהוב פחות. 


 


(רונה קינן - מבול)


 


 


למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה 


למה אני?


מה עשיתי? אני לא מבינה..


איך זה נפל דווקא עליי?


למה הכל קורה לי? ולמה דברים כל כך רעים?


לא יכולים לקרות לי דברים קטנים וחסרי משמעות?


ומה עם קצת סובלנות? קצת סבלנות?


מה אני עשיתי משהו רע? חטאתי? פשעתי?


אני אפילו לא מסוגלת להרוג נמלה,אחרי זה יש לי רגשות אשמה..


לא מסוגלת לחשוב שאני אפגע במישהו... לא מילולית ולא פיזית.


אם אני רק חושבת שיש אפשרות שמשהו שעשיתי יפגע במישהו אני ישר מתקנת,מוחקת,מוותרת,עוזבת,מתנצלת..


אין לי אפילו אומץ להתאבד כי אני פוחדת שהאחים שלי יהיו עצובים.. או אמא שלי.. או חברים שלי..


זאת הסיבה היחידה לזה שאני עוד חיה.


הלוואי ופשוט לא הייתי נולדת..או שאבא שלי לא היה נולד.. זה כל כך היה מקל לי על החיים..


לא מסוגלת לשמוע אותו יותר.. הוא כל כך מחפש אותי.. וכשמחפשים מוצאים.


מתישהו זה ישתנה? מתישהו יקרה לי משהו טוב? מתישהו אני אהיה מאושרת? או לפחות שמחה?


מתישהו יגמרו הסודות? השקרים?


אני לא רוצה את זה יותר,לא רוצה כלום.. אני רוצה להיות בבית כל יום כל היום. לבד. 


בלי אוכל,בלי שתייה,בלי משפחה ובלי חברים.. אני רוצה למות ממנת יתר של סמים ושאף אחד לא יבוא ללוויה שלי.


לא רוצה שישבו עליי שבעה,לא רוצה שיחשבו עליי,לא רוצה שיגידו עליי שהייתי בן אדם מדהים.


רוצה להיות ל-ב-ד! לא רוצה לצאת מהמיטה בכלל...


לא רוצה ללכת לאימונים,לא רוצה לצאת עם חברים,לא רוצה בכלל לראות אנשים..


רוצה כל היום לעשן בחדר,להזריק לעצמי כל מיני דברים.. כן! זה מה שאני רוצה!


יש למישהו בעיה עם זה?


לא כי אם כן אז תגידו! לא שזה ישנה את דעתי...


 


הלוואי וכל זה היה יכול לקרות..


שיהיה שבוע טוב..

נכתב על ידי , 19/5/2012 18:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המממ...


טוב אז אתמול הי היום ההבנ"ה.. ניסיתי לעשות משהו בנושא..

פרסמתי דיונים על הנושא בכל מיני מקומות מלאים בסטרייטים.. (באינטרנט)

וגם עשיתי בפייסבוק סטטוס של סיפור בהמשכים שההתחלה הייתה על הנושא אבל אף אחד לא הזכיר את זה

למרות שכולם הבינו על מה מדובר וזה היה סטטוס הסברה מיוחד :)

כולם הסבירו את עמדתו של האיש שכולם שונאים לחינם ואת עמדת השונאים..

וזה היה מאוד נחמד.. היו בסביבות ה70 תגובות ואז נגמר הסיפור :)

 

בכל מקרה.. היום היה לי טסט פנימי ועברתי.. (כן אני יודעת שכולם עוברים בניסיון הראשון -_- )

ואז היה לי מבחן בתורת האימון ויש מצב שאני אצטרך מועד ב' למה לא למדתי בכלל..

אתמול עשיתי בייביסיטר 7 וחצי שעות חזרתי הביתה סביבות 2 בלילה..

והיום אחרי הטסט הפנימי ואחרי המבחן הלכתי ליום מרוכז בהיסטוריה.. והיה דיי סיוט..

לא נורא :)

 

 

היום אכלתי חצי לחמניה - רבע עם סלט טונה ורבע עם גבינה.

סה"כ בערך 350 קלוריות.

 

 

שיהיה יום טוב,סופ"ש נעים ושבת שלום :)

נכתב על ידי , 18/5/2012 12:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)