לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

מה שעובר עליי..


אתה לא יודע מה שעובר עליי,למה זה נראה שאף פעם אתה לא חושב עליי? תגיד לי ליפול בשקט בשקט..

 

(הגר דדון - מה שעובר עליי )

 

הלוואי שמישהו יקרא את זה..

 

ממש קשה לי בתקופה האחרונה.. בחודשים האחרונים..

לפעמים יש ימים טובים אבל רוב הזמן לא..

אני כ"כ מבולבל.. מה לעשות? ללכת בדרך של הדת? ללכת בדרך של מי שאני?

אני לא רואה שום דרך לשלב בין טרנסג'נדר / לסבית לדת..

בטח לא איפה שאני גר...

ולמי בכלל אני נמשך? בנים? בנות? גם וגם? אף אחד מהם? (אם יש אפשרות כזאת)

שמרתי את השבת הזאת..קיוויתי שזה יעזור לי לסדר קצת את המחשבות בראש..

האמת שזה פשוט לא עשה כלום..

זה פשוט נתן לי קצת חופש מהמחשבות ועכשיו הכל חזר..

הראש שלי פשוט מתפוצץ מרוב מחשבות.. וכל כך הרבה מחשבות ביחד.. והכל מבולגן..

בנוסף לזה אני גם לא מרגיש טוב.. וקיבלתי את הדבר הכיפי הזה שבא פעם בחודש להזכיר לי שאני נקבה.

בקיצור.. אני בערך הבן אדם הכי מבולבל שקייפ כרגע בעולם..

אם יש למישהו הצעות איך לעזור לי או איך להרגיע את המחשבות או לסדר אותן קצת,הוא יותר ממוזמן להגיב.

שיהיה שבוע טוב!

 

נכתב על ידי , 30/6/2012 21:24  
הקטע משוייך לנושא החם: הזדמנות לומר את אשר על ליבכם
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה הים החביב עלייך? יש בארץ 3-4 ימים וימות ובעולם בטח עוד כמה מאות.
הים שיש בת"א ^_^

האם את אדם של מים מלוחים או מים מתוקים?
אני בעד מתוקים אבל ים זה מלוח אז..

האם את נוהגת להשתין במים כשאף אחד לא רואה?
לא,סביבות גיל 10 הפסקתי XD

איך את מסתדרת עם מה שסובב את המים: חול, בוץ, אבנים, צדפים?
יותר תומך בחול

האם את אוהבת חיות ים? אם כן איזו חיית מים היא החביבה עלייך?
ממממ אני הכי אוהב קיפוד ים,החזקתי פעם :P

ובצלחת? יוצא לך לנשנש איזו חיה או צומח ימי?
טונה 3>

בריכות - מה האסוציאציות שהן מעלות בך?
בחילה כי הקאתי בבריכה,ובושה כי צריך ללכת עם בגד ים ואני ממש לא סובל את הגוף שלי.. (גוף של נקבה,איכס >< )


יצא לך לבלות בכלי שייט כלשהו? חווית פעם "מחלת ים"?
ניראלי..
אממ קייאקים נחשב? עשיתי מלא פעמים.

מה הספורט הימי המועדף עלייך?
שחייה או גלישה ^^

אם הייתה אפשרות שנחזור לשלב הזה באובולוציה - היית מוכנה לחיות במים?
לא

נכתב על ידי , 28/6/2012 22:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אווווווווווווווףףףףףףףףףף


עד שחשבתי שהכל מסתדר,שלאט לאט החיים שלי משתפרים ושיהיה בסדר..

מסתבר שהכל קרה רק בשביל שהחיים שלי יקחו תנופה כדי לרדת למטה עוד יותר..

כנראה שהגעתי לתחתית ואז עליתי קצת למעלה כדי לקחת תנופה ולשבור את הריצפה...

בשביל שיהיה עוד לאן לרדת..

אין לי כוח כבר לספר מה קרה הפעם..

יש לי רק דבר אחד להגיד..

אמן שה' יקח אותי כבר..

מגיע לי עונש כרת..

לנשמה שלי אין מקום לא בעולם הזה ולא בעולם הבא,אם ה' יקח אותי זה יהיה ממש שיפור רציני.

 

שיהיה לילה טוב.

נכתב על ידי , 27/6/2012 23:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תעשה לי פוווו.. אני צריכה אוויר......נו בוא לשירותים ניתן אחד מהיר ;-)


מתי הייתי פה?


אנל'א זוכרת


לכל החבר'ה פה


אני מוכרת


אני לוקחת זמן 


לא ממהרת


וכשיפציע אור


פשוט לקום וללכת..


 


לכל העלבונות


אנל'א נותנת


לחדור אל המקום שבו אני רוקדת


גם אם תמזוג לי עוד


לא מתמסרת


ועם הקול שלי 


אני פשוט מהפנטת


 


הגיע הקיץ אני מרגישה


כל סוף שמגיע מביא התחלה חדשה


רואה את המים,בנות בשמלה


תורידי ת'טייץ כי


הקיץ בא


גלי לו מה יש בך


רוקדת מול כולם


יפה בבגד ים


ומשקאות חינם


הקיץ בא!


 

(הגר דדון - הקיץ בא)

(כותרת - רונית רסטה - הקיץ בא)




אז... הקיץ בא..תכלס אני לא מת על הקיץ אבל זה בטח יעשה לי טוב להתאוורר קצת :)


וכן,יש לי תכנונים לקיץ D:


אני כנראה הולך לעבוד בקייטנת כדורסל,אהיה מדריך של קבוצת בנות בכיתה ג' אם אני לא טועה..


אני רק צריך להביא למעסיק שלי את התעודת מדריך שעוד לא קיבלתי -_-"


אממ ובנוסף לזה אני כנראה אעבוד בבי"ס או במחסן ספרים או בתור מנקה ^^"


אבל העיקר שאני אקבל כסף.. :)


אני גם מתישהו ביולי הולך לחופשה עם המשפחה המורחבת,תמיד עושים שם צחוקים :)


אממ ובסוף הקיץ יש מצב שאני אסע לפולין עם הבי"ס.. אבל לא בטוח,אני בהתלבטות לגבי זה...


נראה כבר :)


אבל בכללי - אני שונא קיץ.


יתושים,חום,בגדים קצרים.. זה לא בשבילי!


וגם כל הג'וקים יוצאים בקיץ :X ואני מאלה שכשהם רואים ג'וק הם עומדים על כיסא ומצביעים על הג'וק תוך כדי צרחות אבל כשמישהו בא להרוג אותו אני ישר "לאאא אל תהרוג אותו מסכן.. בטח יש לו משפחה... רק תוציא אותו!! "


קיצור... מקווה שהקיץ יעבור בשלום :)


שיהיה קיץ נעים ושבוע טוב :)


 

נכתב על ידי , 17/6/2012 14:24  
הקטע משוייך לנושא החם: הקיץ כבר כאן
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על ספורט?
ספורט זה מעולה,טוב לנשמה ומעלה את המצב רוח :)

את אוהבת לעשות ספורט או חושבת שזה עול?
אוהב

יש משהו שאת חושבת שתהיי טובה בו אבל מעולם לא עשית?
ניסיתי המון דברים ומה שאני טובה בו כבר מצאתי :)

יש סוגי ספורט נשיים וגבריים לדעתך?
לדעתי כל אחד יכול להשתתף בכל סוג ספורט לא משנה אם תייגו את זה כגברי או נשי.


מה דעתך על האולימפיאדה? האם תצפי בה?
כן! תמיד!

מה דעתך על יורו 2012 המתקיים כעת? האם את צופה בו?
כן!!

אם את אוהבת ספורט כורסא, איך את מעדיפה לראות אותו - לבד בבית? ביחד עם חברים? בבר ספורט?
בבר או עם חברים.. אפשר גם לבד אבל עדיף שלא (:

היית פעם באירוע ספורט? תחרות ריצה, טניס, מגרש כדורגל או כל דבר אחר? מה הרגשת להיות בתוך קהל גדול?
כן המון פעמים.
גם שיחקתי כדורסל מול קהל של 1000 אנשים לדעתי
וגם במבחנים של הקראטה ובסמינר של הקראטה.. היינו בסביבות ה400 איש שהתאמנו באותו אולם עם סנסאיי אחד שבא מצרפת במיוחד והיה המון קהל שהסתכל על האימונים
היה מדהים :) וגם להיות קהל זה מרגש...

תשקלי פעם להשתתף בתחרות ספרט?
השתתפתי בהרבה ועוד אשתתף בהרבה

נכתב על ידי , 17/6/2012 14:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)