לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

יאללה תנו ניחושים,מה הדבר הבא שיקרה לי?


טוב אז אתמול כנראה נקרעה לי הרצועה בברך.

מה שאומר שכנראה נדפקה לי הקריירה בכדורסל.

 

יאללה תנו ניחושים מה הדבר הבא שיקרה לי?

(גם פיזית וגם נפשית)

 

נכתב על ידי , 11/7/2012 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מפקדים, הורים, מורים, בוסים - תמיד יש מישהו שיש לו מה להגיד לנו. מה את מרגישה כלפי בעלי סמכות?
בעלי הסמכות יכולים לקפוץ לי.
עד שאני אהיה בצבא אף אחד לא יגיד לי מה לעשות.
ואז בצבא.. בטח אני אשנא את המפקדים שלי אבל אני יקשיב כמו חייל טוב.

האם את מעדיפה לשתוק ולעשות מאשר להתעמת?
לא. עוד לא נולד הבן אדם שיגיד לי מה לעשות! (חוץ מהמפקדים בצבא.. הכלא לא ממש באלי בטוב כרגע.)

מה היו המחשבות שלך כששתקת?
"שיסתום כבר אני רוצה להגיד לו מה דעתי על מה שהוא זיין לי במוח כרגע."

את מעדיפה לעשות משהו בניגוד לרצונך כדי לרצות אחרים?
לפעמים כן.. תלוי מי..

איך מרדת בבעל סמכות?
אמרתי "לא."

מה הייתה התחושה שלך כשמרדת?
יש,איזה כיף.

מה היו תוצאות ההתנגדות?
כל מיני.. אין לי כוח לפרט.

את יכולה לחשוב על דרך להתנגדות שקטה?
כן,התעלמות מכל דבר שמבקשים ממני.
תנסו את זה זה עובד טוב כל הקטע הזה של "סורי שכחתי"


מה את ממליצה לאחרות מהנסיון שלך?
לשים לפעמים את האגו בצד. ולמה זה בלשון נקבה?

נכתב על ידי , 11/7/2012 20:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבא..אם תלך מי יחבק אותי ככה?


אז אתמול בלילה ההורים שלי קראו לי ולאח שלי לשיחה..


ישבנו ארבעתנו בסלון ובשקט ואז אמא שלי אמרה לאבא שלי "שאני אספר?"


והוא אמר כן.


היא התחילה בזה שהם הולכים להתגרש.


זה היה דיי צפוי..


ואז היא אמרה "אחרי שאנחנו נמכור את הבית.... מפה אתה צריך להמשיך."


והוא המשיך: "אחרי שנמכור את הבית אני עובר לגור בחו"ל. לתמיד. אני מקווה שאתם מבינים מה זה אומר."


ואני ואח שלי: "מה?! לאן?! מתי?! למה?!מאיפה זה בא?"


זה ממש ממש לא היה צפוי.


הוא אמר שהוא רוצה להתחיל את החיים מחדש במקום אחר.


הוא אמר שבחודשים הקרובים הוא יעזוב את הארץ.


הוא לא אמר לאן.

שאלתי אם זה שהוא עובר לגור בחו"ל לתמיד אומר שלא נראה אותו יותר. הוא אמר שכן.

שהוא מנתק קשר לגמרי.


ואז הוא הלך לישון..


אחרי שהוא הלך אמא שלי התחילה לבכות.. ישר באתי אליה וחיבקתי אותה.. הרגעתי אותה..


אין לי את הפריווילגיה להיות עצוב עכשיו.. אני חייב להראות להם שאני חזק ואני אתמוך בהם.. ושאני יחליף אותו.


אבל עדיין.. קשה לי..


עוברים עליי כל כך הרבה דברים עכשיו.. ועכשיו גם זה.. מזל שיש לי חברים טובים שמאתמול בלילה תומכים בי כל רגע נתון.


אני חייב להראות להם שאני חזק.


אני חייב!


הם צריכים עמוד תומך ואני אהיה העמוד התומך שלהם!


כי אם לא אני אז מי?


 

נכתב על ידי , 8/7/2012 20:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



?can you feel the love


cause i'm not

 

(כותרת - this is love - will i am feat eva simmons )

 

איך זה שכל פעם שהמצב שלי קצת מתחיל להשתפר לכמה ימים פתאום בא משהו ומתחיל להרוס לי.. ואז לאט לאט כל מה שהצלחתי להשיג בכמה ימים האלה מתפרק...לא הבנתי כאילו מה.. זה כיף לראות אותי מבואסת? כיף לראות אותי מדוכאת? אני יותר יפה כשאני בוכה?

אני ממש ממש לא מבינה את הקטע הזה...

הלוואי שתהיה לי ממש תקופה טובה! לא רק כמה ימים.. משהו שיתן לי תקווה שבאמת שווה לא להתאבד או משהו...

כי כרגע אני לא ממש רואה משהו חיובי בחיים שלי......

מה חשבתי לעצמי.. שהתחילה תקופה טובה? פחחחחח

אצלי? חס וחלילה.

לי מגיע רק רע.

למה? כי אני זבל של בן אדם.

 

 

 

 

"עכשיו גיליתי שאני אשם.. אני חושב על זה ולא נושם... "

(סינרגיה - אשם )

 

שיהיה סוף שבוע נפלא.

 

נכתב על ידי , 6/7/2012 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וזה יבוא,אתה תראה..


יום אחד זה יקרה 
בלי שנרגיש, משהו ישתנה 
משהו יגע בנו, משהו ירגע בנו 
ולא יהיה ממה לחשוש. 

וזה יבוא כמו קו חרוט על כף יד 
זה יבוא בטוח בעצמו 
כאילו היה שם תמיד 
וחיכה שנבחין בו 

וזה יבוא, אתה תראה 
הידיים הקפוצות יתארכו 
והלב השומר לא להיפגע יפעם בקצב רגיל 
זה יבוא, כמו שהטבע רגיל 
להיות שלם עם עצמו. 

יום אחד זה יקרה 
בלי שנרגיש, משהו ישתנה 
משהו יגע בנו, משהו ירגע בנו 
ולא יהיה ממה לחשוש 

וזה יבוא כמו קו חרוט על כף יד 
זה יבוא בטוח בעצמו 
כאילו היה שם תמיד 
וחיכה שנבחין בו 

וזה יבוא, אתה תראה... 

וזה יבוא, אתה הרי יודע 
לא הכל יטלטל אותנו 
לא הכל יכה 
ומה שייפתח לנו 
מחכה

 

(ריטה - מחכה)

 

 

הלוואי שזה יבוא...

 

 


נכתב על ידי , 2/7/2012 18:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)