לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

המשלחת לפולין


טוב אז לפני שבוע נסעתי לפולין עם המשלחת של ביה"ס..

עברה עליי חוויה קשה אבל משמעותית..

בהתחלה ממש לא רציתי לצאת אבל יצאתי בכל זאת ולא הצטערתי על זה.

אמנם לא בכיתי ולא תמיד הצלחתי להתחבר לדברים שראינו שם אבל זה כן העציב אותי וכן למדתי שם הרבה דברים.

המקום שהכי השפיע עליי היה מיידנק.. ראינו שם את המשרפות ששרדו את השריפה,ראינו את הר האפר... שם באמת היה לי קשה..

והיה מאוד קשה גם ביער לופוחובה.. ראינו את בורות הירי.. ואז היה טקס שפשוט צימרר אותי..

אחת הבנות ששרו פשוט בכתה תוך כדי שהיא שרה וזה כמעט גרם לי לבכות.. ובנוסף לזה עמדתי ליד המורה שלי למתמטיקה..

הייתי רגיל לראות אותה תמיד קשוחה וחזקה ואז ראיתי אותה מתפרקת בטקס.. כל כך רציתי לחבק אותה אבל.. בכל זאת אני תלמיד והיא מורה.. אז לא חיבקתי אותה..

ואחרי הטקס פשוט לא הפסקתי לחשוב על השיר של נוי רויטנברג - אמא.

בעיקר על המשפט "אמא,קברו את הגאווה שלי עמוק באדמה."

 

הנה השיר:

http://www.youtube.com/watch?v=88xfHiBWs_E

 

אז היה ממש קשה אבל אני לא מצטער שיצאתי לטיול..

 אז זאת החוויה המשמעותית שעברתי השנה וזה מאוד השפיע עליי..

 

טוב אז רציתי רק לפרוק קצת,לכתוב על מה שהיה שם..

מצטער אם חפרתי.

נכתב על ידי , 3/9/2012 16:55  
הקטע משוייך לנושא החם: ארוע שהשפיע על חיי השנה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


כמה זוגות נעליים יש לך?
לספור? נעעע...

איפה את מחזיקה אותם?
מחזיק אותם בכל רחבי הבית והגינה

יש לך סגנונות שונים של נעליים או שהכל באותו סגנון?
שונים

האם את מתאימה את הנעליים לתיק או לאקססוריז אחרים?
חחחח לא

איזה צבע שולט בנעליים שלך?
לבן,אדום, וכו'

כשאת קונה נעליים את מעדיפה שיהיו נוחות או שיהיו יפות?
מה רע בגם יפה וגם נוח? אין לי נעליים מכוערות ואין לי נעליים לא נוחות.

את מתלבטת הרבה לפני שאת קונה נעליים?
כן

איך את חושבת שהיית מסתדרת לחיות בטבע בלי נעליים?
סבבה

מה את עושה עם נעליים אחרי שהן מתיישנות?
שם בצד בערמת הנעליים הגדולה שלי וקונה חדשות

אם היית יכולה לעצב את זוג נעלי חלומותייך איך הם היו נראים?
*_*
דיי נו גרמתם לי לרייר כמעט

נכתב על ידי , 2/9/2012 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)