לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני נגד. ככה. הבלוג של זיו בנענע10


יש עמוד אודות :)

כינוי:  colaholic

בן: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

מדינת כל נאנסיה


האונס השתלט על הדיון הציבורי, וציבורי זה הכותרות בעיתונים והמבזקים-טיקרים באינטרנט. פתאום יש אונס כל לילה ודיווחים כל בוקר, כאילו לא היו מעולם בישראל. יש לנו אנסים נשיאים, אנסים ראשי ערים וגבירי העם, אנסים מאבטחים בכירים, ממש מלח הארץ לבנים וצחורים, אנסים עם כיפה וזקן שנחשבים לרבנים בכירי הקהילה, אנסים של אינטרנט, אנסים קטנים, אנסים גדולים, אנסים בזוגות, אנסים שצולמו בטלוויזיה מחכים לאונס, גם אנסים "סבא" חביבים" ומלאי פלצות ובלהות, ויש את הבנזונה ההוא שאנס תינוק בן שנה וחצי, והלוואי ויחיה עוד 1200 שנים עם מחלות קשות, יש אנסים כושים. אנסים כושים זה הפחד החדש, ואנחנו הרי צריכים פחד חדש, כי מה לנו בחיים שקטים כישראלים, ללא פחד חדש? איך נקום בבוקר בלי לרוץ לחדשות בלי לפחד? הפחד הוא כלכלי.

האנסים תמיד היו כאן ותמיד יהיו. סתם התלהמות בַּהֲמִית של תקשורת דלה בעונת המלפפונים שלה, כי אולי נמאס לה לדווח על הממשלה, אולי הממשלה שולטת בדיווחים שלה. תכלס לאונסים, אנחנו לא סינגפור, עונש מוות לאנסים ודי. שם אין אנסים במדינה, תאנסו במדינה אחרת. מצד שני, לא צריך עונש מוות לאנסים, הרי אני בעד שיסבלו כל חייהם, ועונש מוות רק למחבלים. אולי עונש בסגנון סעודיה, לחתוך להם את הבולבולון ודי. אין דבר שמפחיד יותר גברים מאיבוד הזין. העונש כמידת הפשע. תראו, זה לא ייגמר בכותרות בעיתונים ולא בבלוג הזעירא שלי. צריך מעשים, ואין מעשים. אין חקיקה קשה, אין שינויי דפוס חשיבה. אין באמת עונשים קשים וראויים לאנסים. זה מזמין את האונס הבא, אלא אם אתם ערבים או כושים. אז תחטפו באם-אמא שלכם יחסית לישראלי יפה תואר ונשיא.


אלי ישי, הוא בשם עצמו ומפלגתו הכריז כי כל ההומואים והלסביות הם אנשים חולים, וצרות העולם נגרמות בגללם, הוא זה שאמר כי אנחנו מכתימים ציבור חרדי שלם בגלל אחד שירק על ילדה, הוא עלוב הנפש, הגזען החשוך, הפרימיטיבי המושלם שמלקק את אחוריהם של רבנים אשכנזים בשביל כבוד, הוא זה שאונס אותנו לדעתנו ופחדינו הישראלי השבועי, בדמות כל קהילת המסתננים והפליטים בארץ, ועל הדרך זרק לקלחת גם את העובדים הזרים (אלו בלי האשרות כמובן), כי כנראה הם כולם כושים מלאי מחלות וזיהומים. עוד הוסיף בדיחה ענקית כי הוא עושה זאת בשם הציונות. ש"ס, בשם הציונות. תצחקו עכשיו. אחר כך לא מצחיק.


למה ישי עושה את זה? שאלתם? או שהאיש פשוט מעורר בכם את מיצי הקיבה להקאות בלתי נשלטות, כמו שהוא עושה לי? וואלה, סטארטאפ של אלי ישי בשביל התקפי בולימיה ודיאטה חריפה של שלושה ימים. אלי ישי האיש הנורא, לא מספר לכם על מאות אלפי האשרות שהוא נותן ומנהל, ומפקח, ומעביר, ולמי בדיוק. האיש שמפעל חייו בשם הממשלה, ש"ס, הליכוד, הוא ייבוא של מאות אלפי עבדים מודרניים לעבודות שישראלים לא מוכנים לעבוד בהם (אולי חרדים כן? הס מלומר) יצר כאן שכבה של עיר תחתית, שחורה וענייה, מסכנה ואומללה, רחוקה מעיני כל, ומפריעה רק לתושבים האומללים, אבל הם לא במגדלי אקירוב או סביוני קיסריה או אביבי בני ברק, לכן תשמעו כמעט כלום בנושא.


אלי ישי אונס את דעתנו בברוטאליות איומה להשכיח את מחדליו, מעשיו, מעלליו, התנכרותו לקיימים, וחוסר פעילותו המוחלטת בתחום הפועלים הזרים, המסתננים והפליטים מבקשי המקלט המדיני. אין מדיניות הגירה לישראל, והוא לא מוביל אחת כזו, כי עדיין תשובה לשאלה מיהו יהודי. בממשלה הזו, וטוב מייצג אותה ישי, אין פתרון לבעיות, הכל זה ישראספין. אולי נשכח לו את דו"ח הכרמל הקרוב, כי הוא "מזהיר" מפני המחלות והאונס של הכושים. הוא הראשון שידע, וסליחה משמש העמים.


אם כבר הזכרתי בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ (בְּיִרְאָה וּבְאַהֲבָה כְּאַחַת, בְּיִרְאַת הָרוֹמְמוּת) את שמש העמים, הרי שכידוע לכל נולד, אין טוב ממנו לזהות ראשון את עגלת המסרים היומית, ולזנק על גב הסוס העייף שלה, כראש לאריות. הנה, הוא מרעים בקולו הסמכותי, מחר יהיו לנו 600,000 מסתננים!! זה ראש הממשלה הזהיר את העם, תשירו הלל עכשיו. זה יופי שהוא מזהיר, אבל בכל הכבוד (שאין לי, אני נגד כבוד), בכוחותיי הדלים תפקידי הוויראלי זה להזהיר, אולי התקשורת הבלתי מגויסת תזהיר גם כן, אבל תפקידו של אור הכוכבים בשבע הגלקסיות הקרובות, זה לבצע, לעשות, להפסיק, למצוא פתרונות, ליישם פתרונות, לא להזהיר!!! כוסומואמק!!! אנחנו מוזהרים כל יום, ומספיק. אם אתה מזהיר אותנו, אז מי יעשה????????? עוד פעם כוסומואמק!!!


וזה, קוראי הנכבדים מאוד, לכם יש לי כבוד, גם אונס של הדעת, בדיוק כמו של אלי ישי, בדיוק כמו בזעקות השבר איראן-איראן, אונס של המציאות, של התרבות השקר, של המשילות. ראש הממשלה אונס אותנו לחשוב כמוהו, להסכים איתו כי אין בִּלְתּוֹ, הוא הסחבק של העם, לרקוד לחלילו של הראשון לזהות, ואני מסרב להיאנס.


_____

ביבי, שוב ביבי, שוב שקרניהו, ולגמרי בהקשר של סוף הפרק העליון, מינה לוועדה את יואב קיש, בגלל המלצה של מופז. שימו לב איך עושים עלינו סיבוב משולש, מופז המליץ על חבר מרכז ליכוד להיות חבר בפורום לבחינת חלופות לחוק טל, כנציג הפורומים שמוחאים תחת אוהל מחאה לחוק טל, וביבי הסכים להמלצה של מופז. זה לא אונס של המציאות? של המשילות? אונס של העם?! הנה כאן ההסברים שלו של יואב קיש. עכשיו אני הולך להקיא.

 

*****

עצבנתי? תעשו כבוד לחברים בפייסבוק שגם הם יתעצבנו.

נכתב על ידי colaholic , 22/5/2012 08:10   בקטגוריות אקטואליה  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זיו ב-27/5/2012 20:31




9,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcolaholic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על colaholic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)