לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני נגד. ככה. הבלוג של זיו בנענע10


יש עמוד אודות :)

כינוי:  colaholic

בן: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

ביבי מפנה את גבעת האולפנה Ulpana!


השר בוגי (נכון נשמע מפחיד, בוגי. תגידו בוגי, בוגיה עם הא בסוף, ותראו), יעלון ובגין והאחוריים של הפוליטיקאים שמחפשים נואשות קצת צומי, בעיקר ההוא עם הכיפה והזקן שמאיים על כולם בפירוק הממשלה, ושונא המסתננים, כולם כולל כולם, נזדעקים לגורל ההתיישבות היהודית ביו"ש בגלל גבעה אחת, האולפנה שבצפון מזרח בית אל כי חלק מהגבעה הנ"ל, אולי 5 בתים משותפים בערך על שלושה דונם, נמצאים על קרקע שהוכחה כפרטית, נגזלה, ללא מעמד חוקי, שייכת לבעליה שלא מכר אותה, והחשוב מכל קיבלה גושפנקא כזו בכל בתי המשפט בישראל.
 
כן, כך בדיוק, הנה הגענו לשוקת הצווחות "תחזיקו אותי" כי הכל יקום או ייפול בגלל הגבעה המטופשת הזו. ראינו את הסרטים שעשה הימין, מנומקים דמגוגית להפליא. הימין הפסיד בקרב הזה, וזה מעצבן את הפוליטיקאים הקטנים שלו.
 
האמת, כואב לי על המשפחות שגרות שם כבר תריסר שנים או דומה לזה. לוקחים להם את הבית, וזה תמיד עצוב. אני רוצה לחשוד שהם באמת קנו את הבית בתמימות, אבל מי הולך לגור בהרחבה של בית אל, עם מעמד בלתי מובן ליום השלום בו יוחזרו השטחים, אי שם בצפון העיר על רבע גבעה כלשהי מבלי לדעת את האמת מאחוריה? הם ידעו גם ידעו, אנשים לא תמימים. כל מיני פוליטיקאים בגרוש הבטיחו להם שיהיה בסדר, בדיוק כמו בפינויים הקודמים. ההוא עם הכיפה הסרוגה שוב אמר שיהיה בסדר. מ'לשות, בית המשפט אמר שלא, והופה, הממשלה מפנה, תרצה או שלא. אפילו השופט של הממשלה, זה שהיא שמה שם לשמחתה, עשה להם זובור. כנראה שזה באמת לא חוקי על גבול הפלילי.
 
האולפנה זו טעות קשה מיום היווסדה. אפילו לכשנוסדה ידעו על בעיות הבעלות של הקרקע, והיא נוסדה בטעות, "הרחבה טבעית", אבי אבות הנזקים של יו"ש. הרבה שנים, הרבה ממשלות ואף אחת לא השכילה לפתור את הבעיה כשהייתה קטנה, פיצ'לה, נניח לקנות את השטח לפני שהכל פוצץ בבית המשפט, בעיתונות. לא עשו צעדים נורמליים של מו"מ מול בעל שטר הקניין, אלא התעלמו ממנו, כי "הוא ערבי". זה עבר שם לכמה אנשים בראש, אדוני השטחים, מנהלי ההרחבה הטבעית. הם, הממשלה במילא יכולים לחוקק חוקים שימנעו מהערבי לקבל את השטח שלו, כי הם זו הממשלה. מ'לשות שיש גם חוק בינלאומי על שטחים כבושים, וכל להטוט משפטי לגייר את השטח יגרום לניתוקה של ישראל מהעולם? קשה, החיים קשים.
 
נניח יכולים היו להציע למר בעלבית של הקרקע לקבל פי שלושה יותר דונמים, אפילו גבעה שלמה אחרת גדולה יותר בסדר גודל, ממש ליד, ועוד קצת כסף בכיס, איזה מיליון או עשרה, העיקר שיהיה שקט. אז היו עוד קצת צווחני ימים הזויים שאנחנו מוכרים את שטחי ארץ ישראל השלמה, ואין חילופי שטחים. אז יגידו. שקט, זה לא מה שהממשלה מחפשת? מתמחה בו? הרי ממשלות ישראל מומחיות בלקנות שקט, זה כור הווייתם ועיסוקם.

נניח כי אפשר היה בעזרת יחסי מדינה, מדיניות, נורמליים לפנות לאבו מאזן כזה, או בערוצים חשאיים, לחמאס, כי כשנוח לנו אנחנו חברים של החמאס, שיגידו למר בעלבית של הקרקע כי ייקח את העיסקה ושלום על ישראל, איזה בקשישי קטן אפילו להם, דמי תיווך כאלו. טוב, אז בלי שלום. בעיה, כי אין לנו יחסים, גם לא נורמליים עם אבו מאזן. אז גם הוא נפסל, ומדחי אל דחי הגענו לבושתינו למצוות הקיום של חוקי מדינת ישראל ובית המשפט העליון, כי יש גם גבול עד כמה ניתן לבזות גם אותו.
 
כל הסיפור הזה הוא סיפור של כבוד, לא יותר, לא פחות. כמו נער דוקר למען הכבוד שלו, ככה מרגיש הערבי-פלשתיני עכשיו. נלחם למען הכבוד שלו, ודוקר את ישראל. אין כאן היגיון עיסקי, וכמה מיליונים בוודאי היו עוזרים לו יותר מגבעת הטרשים הזו. זה רק אמוציות, כי ניסינו לזמבר לו הכבוד. גם לערבים יש כבוד, והגיע הזמן שנלמד את זה גם כלפי חוץ. גם הכבוד שלנו משחק תפיק ויצא לנתניהו הביבי במשחק הכבוד הזה. הנה, הכבוד שלי, של הביבי שלכם, ייגן על הארץ וניתן להם בראש עם עשרה בתים חדשים על כל אחד שיפונה. תגובה ציונית הולמת, רק טיפשית מאוד. גם סוג של ציונות שנת 2012, הולמת וטיפשית.
 
בסוף, המשפחות נשארו בלי בית ועוברות למטחנת הבשר של הקרווילות. חבל על התמימים.




 
הנה הסיבה לתקומתה המפוארת של ישראל 2012. תראו מה יש מסביב

 
*****
מזדהים? לא?!! קליק בפייסבוק והחברים יזדעקו גם כן…
נכתב על ידי colaholic , 5/6/2012 20:01   בקטגוריות אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




9,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcolaholic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על colaholic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)