לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני נגד. ככה. הבלוג של זיו בנענע10


יש עמוד אודות :)

כינוי:  colaholic

בן: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

הדיכוי האלים של מחאת הקיץ המתחדשת. סופה של מדינה


התארגנות למאחת וול סטריטממשלת ישראל למדה היטב ממדינות העולם כי מחאות של העם מביאות לסוף שלטוני, ואף אחד לא אוהב את הסוף השלטוני שלו עצמו. הסוף הפוליטי הזה מבשר על התפכחות לא מבוקשת משיכרון הכוח, אובדן שליטה על כספים עצומים והכנסות עבות שומן, היעלמות הכבוד הבלתי נגמר כאחד משׁוֹעֵי העולם (אָצִיל, עָשִׁיר, אַדִּיר, בַּעַל הוֹן, ספר איוב), והתפוגגות השטיחים האדומים בהובילם לארוחות שמלכים ירגישו בהם עניים. הרי ידוע, כי בעיני עצמם, פוליטיקאים חיים לנצח, ואף פוליטיקאי לא אוהב את הסוף של עצמו. מחאת העם, ספונטנית או מאורגנת בכיכרות הערים, תמיד מבשרת על סופם. יש פלא שהחל הדיכוי האלים?!
 
הם ראו את סופם של מנהיגי המדינות השכנות, "הערבים" סוף שנמצא ביום טוב רק בגלות, אולי פעם במדבר פוליטי, פעם על חבל התלייה או עם כדור בראש מאחורי משאית והכל מצולם ביוטיוב. הפוליטיקאים שלנו, כל חברי הגועליציה, מ-פ-ח-ד-י-ם, כאמרת הביבי על השמאל והאליטות. חרב הפיפיות של פתגמים וציטוטים חדה כתער בשנים האחרונות, ע"ע שאול –אני אוביל את המחאה – מופז. לא, הם לא יגיעו לחבל התליה באופן פיזי, אבל הפסקה הראשונה זה חבל התליה, הגרדום והמוקד שעליו הם ייעלמו מחיינו לנצח.
 
ממשלת ישראל גם ראתה את הבחירות בצרפת, אנגליה, יוון, והבינה כי לעולם לא חוסן. הפגנות מייצרות מציאות נושכת, ועדיף להם לנשוך קודם. ארצות הברית ש אמריקה, זו של אובמה, הדגימה להם מה עושים ברגע האמת. דיכוי אלים ןברוטאלי נגד מפגיני וול סטריט, שיתוף פעולה של המשרד לביטחון פנים עם כוחות שיטור במדינה ומעצרים אלימים ומכוונים של עיתונאים בניו יורק על ידי המשטרה שם, כחלק ממדיניות שלטונית דרך העיר עצמה ועד לשכת הנשיא. דיכוי אלים ויוצא דופן שמתורגל כל שנה בפסגת מנהיגי העולם G-8. הרבה מדינות לומדות מארה"ב, הפסאודו דמוקרטיה שכולנו רוצים להיות. עיתונאים ימניים טהורי גזע וצדקנות קורנת, יצאו כולם נגד מחאת וול סטריט וחלקם נתפס כשהוא מציע את שירותי הכתיבה שלו נגד המחאה תמורת כסף רב. בדיוק מה שקורה בישראל, רק שכאן מרבית העיתונאים כבר מממונים ומנוהלים על ידי לשכת ראש הממשלה.
 
כסף זה שם המשחק, ואין משחק אחר היום, ישראלי או גלובלי. מחאת הקיץ הקודם הובילה לאסונות כלכליים אצל גבירי העם, התפכחות הצרכן, וחרמות מסוכנים נגד התאגידים שלהם. העשירים מפחדים, אז הממשלה מפחדת, במיוחד ממשלת ימין קפיטליסטית חזירה בצורה כל כך קיצונית עד כי נגיד הבנק של ישראל הוציא דוח עוני שקבע כי מדיניותה של הממשלה אשמה באופן ישיר בהגדלת הפערים והעוני בעם. עד כדי כך הם מפחדים מהעשירים. מי יממן להם את הכישלונות? החוסר במיסים? את הבחירות הבאות? הכל מסתכם בבחירות הבאות והם לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד את הרחוב לפני הבחירות הבאות.
 
ממשלת ביבי-ימין קיצוני ניצחה את הדמוקרטיה בנוקאאוט. כלבי השמירה הפכו לבובות פרווה חמודות, תחקירים אינם מבוצעים, אינם מדווחים. כבר לא כותבים נגדם. מקבלים את הכישלונות, מאשימים את המבקר. אין כוח קיים בשום מימד פיזי שיכול להזיז שר כושל בכל רמה של כשל ממשרתו בממשלת ישראל.
 
את האיש שהחליט להיות חברתי הם קנו בתפקיד וירטואלי, והוא הפך למופזונצ'יק, נעלם ולעולם לא יחזור. הממונה מטעם עצמו כנציג שכבת הביניים ודור המחאה, מעולם לא היה שכבת ביניים. תמיד היה מסודר ומקומבן, חי בעושר ונוחות, פרזנטור של הבנק הגדול במדינה, ועדיין לא יודע להסביר למה הוא כן מתאים. לעולם לא יידע. לצערי הוא הוכיח בראיון האחרון כי הוא לא נושא הדגל, ונשארנו עם חוסר האמון של העם הזה באישה שמנהיגה את מפלגת העבודה, רק כי אין לה ניסיון ביטחוני-מדיני. אז מה אם כל הניסיון המדיני והביטחוני בטל בשישים מיליון אל מול השינויים הגלובאליים, ובמיוחד לאור ההוכחה כי אלו שיש להם ניסיון עד כוכב צדק בחזרה ובריבוע, כושלים ברגע האמת, לא שואלים, לא מתייעצים ומתנהלים כחאפרים מוחלטים?! אז מה. ביטחון עתיד העם זה בחוזקו החברתי, התרבותי והכלכלי, לא בכוחו הצבאי. שכחנו את זה, הפכנו להיות עם ערבי במלואו, זה שאנחנו מזלזלים בו חדשו לבקרים.
 
משטרת ישראל מנוהלת על ידי המפלגה הקיצונית בישראל, המקבילה של הניאו נאצים באירופה, והממשלה משסה אותה במפגינים לא אלימים, שוחרי שלום, אלו שרוצים לשנות את המציאות הקיומית-חברתית ולהחזיר את אושיות המדינה כפי שהיא נבנתה בחלומותיהם של הוגי דעות, חלוצים, אנשי חזון לפני עשרות שנים, אולי אפילו 150. לא תראו שם בקבוקי תבערה, לא אבנים, לא רוגטקות, לא פחי אשפה בוערים, לא אלות, לא נשק, לא חדירות לבסיסי צה"ל וניקוב צמיגי קצינים בכירים, לא איומים בלתי פוסקים, לא ונדליזם, לא חיתולים מלאי צואה ושנאה.
 
תמצאו במחאה של דפני המוכה והחבולה את מחאת "העם דורש צדק חברתי" עם שלטים, סיסמאות, משרוקיות, מגפונים, רמקולים, שירים, וסיסמאות. לא תראו אלימות, אבל תרגישו את האלימות הממשלתית בצורה גסה וקיצונית דרך משרד המשטרה באמצעות המשטרה, אלימות שקיימת מטוהר הפחד.
 
משטרת ישראל נוהגת כמשטרה של כל המשטרים המדכאים והאפלים בעולם שאנחנו כל כך אוהבים להרגיש צדקניים ונאורים מולו, משטרה של העולם הערבי דיקטטורי, הרוסי מאז ימי סטאלין ועד פוטין מחסל העיתונאים, המזרח אירופאי של אמצע המאה הקודמת. משטרה שמזמינה לחקירה על גבי זימונים כתובים, פעילי מחאה בלתי אלימים, היא משטרה מסוכנת. משטרה שמזמנת פעילים ללא היסטוריה של אלימות אך ורק בשביל לאיים, להרעיד, הפחיד, להרתיע, לרפות את ידם, להשאיר אותם בבית, זו משטרה צמאת דם, שפועלת בשם שולחיה ללא שיקול דעת.

יש לנו משטרה שעובדת בשם המלך, בשם הפוליטיקאים שהם שומרים עליהם, אותם פוליטיקאים שצריכים למנות את מפקדי המשטרה לתפקידים בכירים, והם, ממנים את פיקודיהם.
 
יד רוחצת גב רוחצת יד, והשאלה שנשאלת היא מי הוא זה שהכניס את ידו לתחת של בובת ממשלת ישראל ומפעיל אותה למענו?!
נכתב על ידי colaholic , 24/6/2012 11:48   בקטגוריות אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: המחאה החברתית קיץ 2012
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




9,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcolaholic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על colaholic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)