לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני נגד. ככה. הבלוג של זיו בנענע10


יש עמוד אודות :)

כינוי:  colaholic

בן: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

28 מילים שמחרמנות גברים (פוסט שוביניסטי 18!)


28 מילים ברשימה הזו, שנועדה רק לאוורר קצת את הפרטים שרצים לנו בראש כל הזמן. כפי שקיבלתי פידבק, נשים מכירות את כל מה שרשום מטה, כי נשים הרי יודעות הכל, ואי אפשר להפתיע אותן עם המציאות, אז זה למען הגברים שמפחדים להודות ומחפשים צידוקים מול האישה. רק תגידו שאני אמרתי. 
 
אופנוע כבד: (בהטייה: הארלי דייוידסון, CBR, 750 וכו'...). לרובינו אין רישיון וכסף למשהו בד כזה, רציני, ולא יהיה, אבל כולנו חולמים על 300 קמ"ש לפחות פעם אחת
 
ברזילאי: תחתון ברזילאי, תחת ברזילאי, צבע ברזילאי, ריקוד ברזילאי וגילוח ברזילאי. הכל מחרמן כי זה ברזילאי, אפילו שאנחנו לא באמת יודעים מה זה תחתון ברזילאי או גילוח ברזילאי. מה שיגידו לנו שזה זה, נגיד אמן
 
ג'אקוזי: בצימר המפנק אבל רק בהתניה של סופ"ש בלי הילדים.
 
למבורגיני: כי זה השם של הכוסית האיטלקייה, שיושבת לידינו בלמבורגיני, וזה גם יכול להיות רכב אחר אבל הכוסית עדיין איטלקייה
 
דאבל D: ואפילו אם יתחילו כל הטוקבקיסטים יפי הנפש לזעוק כי רק ציצי A קטן וטבעי עושה אותם מאושרים, עדיין יהיה להם נקע קשה בצוואר בגלל כל סיבובי הראש החדים בחוף הים מציצי גדול. ריבוי הניתוחים אומר שהגודל מאוד קובע
 
"ביזנס": "אני טס בביזנס", ככה בנון שלנטיות מול כל החברה, יעשה אותך מאושרת הלילה כשאחזור
 
STAR WARS: מדע בדיוני בכללותו, אמנם נכון, מחרמן חנונים בלבד, אבל גם חנונים הם גברים!! ע"ע ביל גייטס. תת סעיף, זה גדג'טים, אנדרואיד, אייפונים, אייפדים, וכו'.
 
הלבשה תחתונה: בשמה המסורס והכל כך ריבוע כחול-דלתא, אבל הלבשה ותחתונה יחד זה מחרמן......לאנז'רי לא תפס בארץ
 
קאריביים: זה תמיד מבטיח. ים כחול, שמש צהובה וגדולה, חול לבן, חופים שלא נגמרים, וקוזינות מולאטיות מקומיות עם תוכעס עסיסי מנצנץ בשמש, בלבוש דליל על החוף...
 
בנגקוק: אנחנו באים למסז', על מי אנחנו עובדים עם הסיפורים? שוודי או תאילנדי, ארומטי או שמנים, אנחנו יודעים איך זה נגמר, אז למה לעבור את כל השעה בדרך? יאללה לעסק!!
 
רכב חדש: להזמין, לבחור צבע, תוספות, להסביר בבנק שהכסף לרכב חדש, לראות בקטלוג, להראות את הקטלוג, לספר לכולם למה זה ה-רכב, לבוא לקחת ממרכז השירות. הריח. שזה ג'יפ כבר אמרתי?
 
משחק גמר: כדורX לגביע האלופות, מכבי, סנוקר. העיקר שזה גמר, ועדיף HD. תני לי שעתיים שקט...זוכרים?
 
VP/CXO: אני ויפי. לא חשוב איפה ולמה אבלVP לסמנכ"ל זה כמו ההבדל בין כרטיס אשראי פלטינום לפלטינה או הלבשה תחתונה ללאנז'רי
 
וויקאנד: בחו"ל. השידרוג הקלאסי לצימר. וויקאנד זה בלי ילדים. חלק מהפירוש של המילה. עם ילדים זה חופשה ולא וויקאנד
 
רוסיות: סליחה על הגזענות הקלה (אין גזענות, קנאה דווקא יש), אבל בארץ שלנו יצא לרוסיות שם של בחורות מפנקות במהירות ומאמץ קל ואוהבות למדי, כאלו שלא יגידו כואב לי הראש שש פעמים בשבוע (וזה לא מניסיון אישי!!!) Perception is everything :)
 
היא: בא לי להמבורגר הערב. נכון, זה משפט שלם, אבל האישה שאיתך רוצה לבלוס המבורגר אגדה בערב. לא מחרמן לדעת שגם היא לפעמים בולסת?!
 
אנג'לינה: ג'ולי למאותגרים. תתמודדו נשים יקרות, היא זו האחת שאין לנו והיינו בוגדים ברגע, למרות הידיעה שנשלם בריבית אסטרונומית לכל החיים. אם היא מסכימה, יש גבר שיגיד לא!!!? בחייאת, אני אפרגן לכן לבראד (בנזונה) או קלוני.
 
חוטיני: לא ביקיני. ראינו בחוף הרצליה המון ביקיני, שלא ממש מתאים לכולן והמראות עדיין צרובים ברישתית. חוטיני זו אמירה מוצהרת של מודעות עצמית גבוהה (את יודעת שאת כוסית ונהנית להראות לעולם), ובמיוחד כשאת מודדת לפני שיוצאים לים
 
גילוח - כשהיא שואלת: אני יכולה להשתמש בסכין גילוח שלך? היא יכולה להשתמש בסכין גילוח שלנו למטרה אחת בלבד, ורק לחשוב על זה עושה לנו זיעה חמה
 
ניתוח הגדלה: כן, בדיוק זה. ההמשכון הנודע לדאבל D
 
"הולכת קומנדו": זה למעשה מושג, והמילה עצמה לא מחרמנת אבל תזכרו במה שעשתה רייצ'ל לרוס. אתם יוצאים הערב, היא בלי תחתונים ורק אתה יודע על זה. החוסר ריכוז, היובש בפנים, האדמומיות, ההזיות הקלות עוד לפני האלכוהול, זה רק בגלל שאנחנו לא מפסיקים לדמיין, ואת אשמה! קרוב לבלי חזייה...
 
בר רפאלי. היא כוסית מדהימה, פצצת-על, ולא נגישה לנו. כמו יעל בר זוהר בזמנו עם הדאבל D. אהה וגם כשאנחנו חרמנים, החרמנות עושה את האחת שלכם לבר רפאלי (שלי תמיד ככה אז אין לי צורך לדמיין, תקנאו בי!).
 
שבדית: לא השפה. היא שבדית...,.תמשיכו איך שתרצו
 
יורדת: בכלל מהכוונה של אני יורדת למטה, כשמחכים לה למטה, אבל המילה יורדת זה מחרמן אותנו כמו ילדים טיפשים בני 14. ככה.
 
בשלישיה: "בשלישיה" זה סוג של מימוש פנטזיה בסרט כחול וייחנקו אלו שכבר מימשו.
 
"החברה שלך ההיא": לכל אחת יש את החברה שלה, ההיא, שככה "לעיתים רחוקות" בא לנו עליה, סתם ככה, היא לא באמת עושה לנו "את זה" וברור שאני אוהב רק אותך, אבל אתן יודעות...
 
פלייבוי – פנטהאוז: להסביר?
 
היאבקות בוץ נשים: ראה ערך קודם
 
יאללה, תוסיפו לי לרשימה :)

 
מה אתם מזהים בתמונה?

נכתב על ידי colaholic , 1/8/2012 17:37   בקטגוריות העולם שלי, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של adiybdfpej ב-17/2/2013 10:06




9,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcolaholic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על colaholic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)