לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני נגד. ככה. הבלוג של זיו בנענע10


יש עמוד אודות :)

כינוי:  colaholic

בן: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

תקיפה נולדה באיראן. סמסו עכשיו בעד!





חם, לוהט, שורף
 
שאלת השאלות היום, אתם בעד לתקוף באיראן אן נגד?!
 
נו, תחליטו כבר!! תחליטו עכשיו! אהה, אתם לא מחליטים, כי אתם לא יודעים לאיזה ביבי להאמין היום. האם זה הביבי שעושה ספין איראן-איראן בשביל שלא תזכרו את הצינור החלקלק והעבה שקיבלתם עכשיו בדמות 8% עליה בחשמל, מע"מ, דלק בפרדוקס מטורף (ישראל מדברת על תקיפה, המחירים בעולם עולים, ואנחנו משלמים יותר), משכורות שרים שעולות או שזה ביבי, הראשון שבכלל רואה עצמו כמשיח צדק טהור שחי בזמנים אלו בשביל להציל את עם ישראל מהשמדה מוחלטת? אתם לא יודעים?!
 
לא נורא, הנה, גייסנו את מיטב העיתונות הישראלית לעזור לכם להחליט. נעשה לכם סקרי דעת קהל, ויש חמש תשובות למבחן הזה. סמסו מספר בין 1 ל- 5 לפי הרגשתכם המקצועית אם אתם בעד התקיפה או לא. על סמך הפרשנויות המהוללות של פרשנים-עיתונאים למודי החלטות הרות גורל, אתם כנראה יכולים להחליט טוב יותר.
 
אם אתם מתבלבלים נעזור לכם עם הדלפות מארה"ב, כי הם בטוח יודעים משהו, אבל רק אם זה מתאים לאג'נדה היומית שלנו. היום אנחנו בעיתונות נגד התקיפה. רגע, תעצרו את הפרס, הסקרים אומרים שאנחנו בכלל בעד התקיפה מאיראן, והמקורב מצייץ שאובמה בכלל תומך היום בתקיפה. רק היום. אז נראה לכם צביקה הדר פנוי עכשיו לנהל את ההצבעות?
 
לא מרגיש לכם שיצאנו מדעתינו?! התחרפנו טוטאלית?! When you have to shoot, shoot! don't talk פעם עשינו תקיפות בסתר, והצנזורה לא מספרת עליהם עד היום, רק ממקורות זרים. היום זו מלחמת "ישראל היום". ממתי לעזאזל מדינת ישראל מנהלת את ההחלטות הביטחוניות שלה, על גורלו של העם, גורלה של המדינה על גבי העיתונים, הנאומים, הכנסות, הקונגרס, בכל מקום אפשרי?! ממתי? באיזו מלחמה בעולם האויב קיבל את כל תוכניות התקיפה, ההגנה, הכוחות והתאריך, כולל מפות, חודשים, שנים, לפני שזה קרה?!
 
לו הייתי שליט ערבי, הייתי צוחק על ישראל כל יום בעיתונים, באל ג'זירה, מספר להם על כל ארסנל הנשק שלי, מראה להם פצצות ואומר שהם גרעיניות אפילו אם לא, והישראלים המטומטמים היו מתאבדים קולקטיבית, או סתם מתרסקים מעודף מיסים למען מערכת הביטחון.
 
אני באמת מוטרד מזה שכל העולם כולו, כל מומחי הביטחון הישראלים, האמריקאים, ומדינות אחרות, נגד התקיפה באיראן, ורק ברק-ביבי יודעים טוב יותר מכל העולם. אני גם קצת מוטרד מזה שיעופו עלינו מאות טילים מאיראן, והחץ כמו קונדום, עדיין לא מבטיח 100% הגנה. לכן כמה עשרות טילים יעברו את החץ, וכן יכנסו לכאן, ואלו טילים מוכווני גוגול ארת', עם פגיעה מדויקת בכל תשתיות מדינת ישראל, ואנחנו נחזור לימי האבן, מפרץ חיפה יתפוצץ, בתי הזיקוק יתפוצצו, בתי חולים יופגזו, חברת החשמל תתרסק, טיל ביולוגי בכנרת, עזריאלי יסתכל בפחד על אוסף טילים בקריה, בסיסי חיל האוויר יחטפו בראש, כל הצפון יבער עם אלפי טילים יומיים מהחיזבאללה, טייסים יופלו בעשרות מעל איראן, יהיו בשבי ונחייה עם עשרו רון ארד. נתב"ג ייסגר ולא נוכל לברוח מכאן. תודו שזה הכי נורא, בלי הדיוטי פרי.
 
משהו הרי יקרה כאן "רק 500 ישראלים יהרגו" (השאר ימותו במקלטים אטומים), אתם חושבים שיש לנו מכבי אש, הג"א, משטרה, מד"א, בתי חולים שמסוגלים להתמודד עם כל זה ועוד תחת אש?! מה יהיה אם עשרה-עשרים בניינים יתמוטטו במקביל בחמישה מקומות שונים בישראל? מה אם נחטוף פגיעה באקירוב ויש לנו סולם אחד בישראל שמגיע עד קומה 13 בלבד? או מה עושים עם רק שמונה, כן 8, מיטות לטיפול בכוויות קשות בכל ישראל? אתם באמת סומכים על הסופרטאנקר ומערכת חירום מהוללת שתציל את הפצועים והלכודים?! אתם מטורפים?!
 
הנה הכלב הקבור, אתם מטורפים כי אתם מאמינים לכל דברי ההבל והשטות שיש בעיתונים ובתקשורת. זו הגאונות היחידה של ברק וביבי למעשה, כי היא וירטואלית. אין תקיפה באיראן, לא הייתה, ולא תהיה. זה הכל ספינים על גבי ספינים על גבי ספינים. יש כאן צורך הישרדותי פוליטי מובהק ובלתי אמצעי של ביבי וברק, ואין כאן שום דבר אחר. ביבי ירד בסקרים בגלל התקציב, הגזירות, המחאה שאולי הרימה ראש ומבינה שצריך להצביע אחרת בקלפי. כבר חרחרנו תקיפות בעזה ומקומות אחרים להסיט את האש הפוליטית הנקודתית, אבל בחירות באופק הקרוב, וזה כבר לא נקודתי. זה איום ישיר על הכיסא של שרה ועוד מצדה של שלי יחימוביץ' שמצמצמת פערים, והיא זה הגורם לאיראן-איראן היום. שלי אשמה.
*****
כיף לכם מלחמות בסתיו?! שתפו שיהיה כיף לכולם    

נכתב על ידי colaholic , 14/8/2012 13:34   בקטגוריות אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: בעד או נגד תקיפה באירן
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colaholic ב-15/8/2012 23:47




9,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcolaholic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על colaholic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)