לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני נגד. ככה. הבלוג של זיו בנענע10


יש עמוד אודות :)

כינוי:  colaholic

בן: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

מתכון "הכנפיים של דיקסי"


זה מעדן מושלם למשחקים של מכבי, גביע אירופה, כדורגל איכותי ואולימפיאדה. הולך בטבעיות קלילה עם בירה, ופיצוחים אחרי. אחלה לאירוח ותנסו בסופ"ש.לקטע המלא...
נכתב על ידי colaholic , 27/6/2012 11:55   בקטגוריות מתכונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדיכוי האלים של מחאת הקיץ המתחדשת. סופה של מדינה


תמצאו במחאה של דפני המוכה והחבולה את מחאת "העם דורש צדק חברתי" עם שלטים, סיסמאות, משרוקיות, מגפונים, רמקולים, שירים, וסיסמאות. לא תראו אלימות, אבל תרגישו את האלימות הממשלתית בצורה גסה וקיצונית דרך משרד המשטרה באמצעות המשטרה, אלימות שקיימת מטוהר הפחד. לקטע המלא...
נכתב על ידי colaholic , 24/6/2012 11:48   בקטגוריות אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: המחאה החברתית קיץ 2012
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלי ישי: מגיע לי צל"ש!!


בדמיוני, זה בערך מה שצרח אלי ישי בחדר הפרטי מול השידור החי שהועבר במסך 76 אינטש, LED HD חדש שנקנה מכספי הקשר עם הבוחר, יחד עם יועצי התקשורת המיוחדים שלו, יועצי תדמית וחליפות ורסאצ'ה, מלחכי פנכת משרדו ומשפחת עובדיה יוסף... לקטע המלא...
נכתב על ידי colaholic , 21/6/2012 10:44   בקטגוריות אקטואליה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לך שיעורי בית? סיום שנת לימודים


"אני הולך לישון" מה עם השיעורים למחר? "אז אני עושה גם את השיעורים למחר?!!!?" כן!!! אתה לומד מחר! לקטע המלא...
נכתב על ידי colaholic , 19/6/2012 15:28   בקטגוריות העולם שלי, בית ספר, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &quot;כותבים עבודות&quot; ב-20/6/2012 07:36
 



פריצת הדיסק שלי L4-L5


שתיים וחצי לפנות בוקר, בערך. הגעתי לסלון אחרי זחילה ארוכה ומאומצת, לא יודע למה. שעתיים לפני אבא שלי הביא לי בקבוק למים חמים עבור הגב, כי אמא שלי חשבה שנתפס לי הגב. "תשים מים חמים וזה יעזור לך". זה לא, זה בדיוק ההפיך. עושה גרוע הרבה יותר. תזמיני אמבולנס!!!!!, לא יכול לזוווווזזזזזז. אמבולנס!!!!! אני לאחת, הבכור התעורר ונשאר במיטה מפוחד מאוד. לקטע המלא...
נכתב על ידי colaholic , 12/6/2012 20:34   בקטגוריות העולם שלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זיו ב-14/10/2015 17:10
 



ביבי מפנה את גבעת האולפנה Ulpana!


האולפנה זו טעות קשה מיום היווסדה. אפילו לכשנוסדה ידעו על בעיות הבעלות של הקרקע, והיא נוסדה בטעות, "הרחבה טבעית", אבי אבות הנזקים של יו"ש. הרבה שנים, הרבה ממשלות ואף אחת לא השכילה לפתור את הבעיה כשהייתה קטנה, פיצ'לה,לקטע המלא...
נכתב על ידי colaholic , 5/6/2012 20:01   בקטגוריות אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתכון לרוטב בולונז פלילי Ragu bolognese


רציתי לכתוב אלוהי במקום פלילי, אבל זה אתם תגידו (אם תזכרו לחזור ולדווח). בינתיים יש תשבוחות גדולות מהטועמים, בעיקר האחת, שלוקחת לעבודה.לקטע המלא...
נכתב על ידי colaholic , 1/6/2012 08:29   בקטגוריות מתכונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcolaholic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על colaholic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)