לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני נגד. ככה. הבלוג של זיו בנענע10


יש עמוד אודות :)

כינוי:  colaholic

בן: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

איזה מצחיק שכל זה קורה רק בישראל


 

כל הכיף בקק
כל הכיף בקק"ל. כסף. כסף, כסף!!!!!!

אבוי! גוואעלד! שוד ושבר!, יהודים, הזדעקו נא, כי אירופה היא אנטישמית! קיצונית יימח שמם. ראיתם כמה קיצוניים יש שם? כמה כוח נתנו שם למפלגות הימין שלהן ששונאות זרים ורוצות לאומניות פנימית על טהרת אזרחיה ההיסטוריים? צרפת לצורפתים! בלגיה לוופל! אנגליה סייב דה קווין! והם בכלל שונאים מוסלמים, מאוד שונאים אותם. זה בכלל לא נגד יהודים, אם כי נדמה שאנחנו נדחפים לכל חגיגה. יותר מדי טורקים, ואלבנים, ומרוקאים, וטוניסאים, ולובים, ושאר צרפוקאים, ובכלל ערבים! כן, כן, ערבים מוסלמים אדוקים באירופה, אילו עם הזקן של החמאס! הרוצחים! עושי הפיגועים. את אלו הימין האירופאי שונא, וזה גם נחשב לאנטישמיות מובהקת.


ואצלנו האירוע הזה עבר באוושה חרישית, באופן יחסי להתלהמות היומית הרגילה של הכנסת ומטורפיה. למה? או, זה קל ומצחיק, סופר מצחיק. כי רק אצלנו בישראל, הימין הקיצוני כבר עלה ליגה, ושולט במדינה. גם הממשלה שלנו שונאת ערבים באשר הם ערבים סלש מוסלמים. אנחנו האור לגויים שילמדו ויראו איך מתנהגת מדינה דמוקרטית מתקדמת שבוחרת לה ימין קיצוני למשילות, ומעבירה חוקי גזע טהורים. ככה שולטים, אירופאים טיפשים. תראו ותלמדו. יאללה ליברמן, יאללה בנט. תצחקו.


קרן קיימת לישראל (ואני בכוונה כותב את השם המופרש במלואו ולא קק"ל, כדי שח"כ איוולת שקד לא תאשים חלילה את הקרן החדשה לישראל במעשיה של קק"ל), שבאופן משילותי מוזר אמורה להיות תחת אחריותו של שר השיכון והבינוי לשטחים, אורי אריאל, פועלת קשות למען הוצאתה אל מחוץ לכל חוק נורמטיבי של ביקורת ממשלתית חיצונית. למה? כי למי יש אינטרס חשוב יותר מלהסתיר את פעילותה של קק"ל מאשר חבריה העשירים והבונים של ממשלת ישראל? סיינט רביב דרוקר מספר כי מאות אלפי שקלים הועברו לעמותה של הבת של אורי אריאל, זה עם הכיפה, הטהור, עשרת הדיברות וכו', מהבית היהודי, שמעביר מיליארדי שקלים לשטחים, הוא-הוא מעביר את הכסף לבת שלו. איזה מצחיק שזה בישראל, גלוי, פתוח, ואין משטרה, ואין מערכת משפט, והשר מכובד על כיסא עור הצבי, ועוד יקבל קידום.

 

בוגד בסודות המדינה עם דגל ישראל וכיפה. חבר של ביבי.
בוגד בסודות המדינה עם דגל ישראל וכיפה. חבר של ביבי.

גבירותיי ורבותיי! קבלו בבקשה במחיאות כפיים רועשות, בצהלולים רמים, בתופים ובמחולות, בזיקוקין של פתיחת האולימפיאדה, קבלו את כבוד יו"ר וועדת החוץ והביטחון החדש של מדינת ישראל, הח"כ, הבכיר, מר זאב אלקין, ירום הודו, המדליף הפרטי של סודות המדינה לחבריו בהתנחלויות!!(מירי, עכשיו צועקים כפיים!!). אז אני אגיד לכם את מה שהתקשורת המאתרגת לא תגיד לכם: אלקין הוא בוגד. ב-ו-ג-ד! מי שקיבל לידיו סודות מדינה והחליט למכור אותם לחברים שלו בהתנחלויות ובתמורה לקבל עוד ידיים מצביעות, הוא בוגד. וגם אם לא עשה את זה עבור קולות בקלפי הפנימית של הליכוד או הארצית, הוא עדיין בוגד (!). אלו הסודות של המדינה, לא של אלקין. מסרת סודות? בגדת. נקודה.


הוא לא מונה להיות האחראי לרמת הסיווג של הסודות, ולהחליט על דעת עצמו מה סוד ומה לא. אבל אלקין היום יו"ר הוועדה הכי סודית בכנסת, עם תת ווועדה לעניינים סודיים של המוסד, והשב"כ ושאר דברים מגניבים כאלו, עם שומרי סוד חתומים, ואנשים רמי דרג, וכבדי ראש. איך נדע שאלקין לא ימכור עוד סודות לחברים שלו בהתנחלויות רק כי יש לו אג'נדה פוליטית אחרת? מי יבטיח לנו שהוא לא ימכור סודות לאויבים שלנו בשביל למנוע מהלכים שנוגדים את האג'נדה הפרטית-ימנית-פאשיסטית שלו? ביבי המדליפן הכרוני, שסידר לו את הג'וב, הוא יבטיח? אלקין הוא היו"ר של הסודות, ורק בישראל הבוגד מרחיק מהוועדה את מפקד סיירת מטכ"ל, גיבור ישראלי, שסיפר נתונים שאינם סודיים - רק נסתרים פוליטית.רק בישראל ביבי אומר שניתן לבטוח בבוגד שישמור על סודות המדינה איתם הוא בגד מלכתחילה. פעם בוגד, תמיד בוגד.


רק בישראל יש צבא שיש לו מדינה עם תקציב פתוח, חזירות אין קץ, מפקדות עצומות ומיותרות, שמבקש עוד מיליארדים כל רבעון, ורק בישראל של שנת 2014, עם התקציב הכי גדול אי פעם, במכפלות של התקציבים שהיו לו בשנים הקודמות, הצבא יוצא לשביתה כי נגמר לו הכסף. ורק בישראל הצבא יחד עם שר הביטחון משקר בדיווחים שלו ובדרישות שלו, ואין בן גוריון יותר. אין מפקד, אין ממשלה, אין ראש ממשלה, אין פיקוד ואין מנהיגות. רק בישראל אף אחד לא יודע איפה הכסף של הצבא. ורק בישראל אף אחד לא ישאל אולי שר הביטחון, בוגי "נחשים" יעלון, לא מתאים לתפקיד שר הביטחון?


ורק בישראל, יש לנו שר אוצר תלמיד מצטיין של זנון, אל וולקני משנות השישים המאוחרות של המאה ה-25, שהתחייב לא להעלות מיסים למעמד הביניים, ומאז שנכנס לתפקידו, הוא רק מעלה מיסים למעמד הביניים. והנה שני הרעיונות האחרונים מבית היוצר של לפיד: אל תשתמשו במזומן, יש כרטיסי דביט וכרטיסי אשראי, או העברות בנקאיות, או צ'קים. על מזומן אתם לא משלמים עמלה, וכן משלמים להעברות של הבנקים ולכרטיסי האשראי של הבנקים ולכרטיסי הדביט של הבנקים. ויש את האין מע"מ על דירה ראשונה מקבלן. אז עכשיו כל המחירים יעלו אוטומטית למינימום של מיליון שש מאות, ואז הקבלן ירוויח יותר בזיכוי המע"מ שלו, כי אם יש זוג שיכול לשלם מיליון ארבע מאות, למה שלא ישלם מיליון שש מאות לפני הנחת מע"מ? ואם יש לקבלנים דירות של מיליון שבע מאות או שמונה מאות, למה שלא יורידו את המחירים למיליון שש מאות, ואת ההפרש יסגרו בשחור עם הקונים שיהיו מהחזר מע"מ? רק בישראל יש לנו שר אוצר פרזנטור של בנק וקריין טלפרומטרים של מהדורת חדשות. רוצה להילחם ביוקר המחיה ומעלה בעצמו את יוקר המחיה, בלי השמנת המתוקה כמובן.


רק בישראל יש שרה בשם ציפי לבני. זה לא מצחיק.

 

*****

רק בישראל קוראים את הבלוג הקטן הזה מאות אנשים ביום ולא משתפים. כאילו מה?

נכתב על ידי colaholic , 29/5/2014 16:50   בקטגוריות אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcolaholic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על colaholic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)