לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

http://israblog.co.il/upload/30885.jpeg

כאן ניתן למצוא את כתביו הגנוזים של הג'ינג'י עם הפאוץ'.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

תשובות לשאלון השבועי


האם אני הומופוב?
הרי לכם תשובות לשאלון שנראה כאילו נכתב במיוחד עבורי:
_____________________________________________
 
האם התנשקת אי פעם עם בן/בת מינך?
אכן.

האם יש לך בעיה לראות בן או בת מנשקים את בני מינם?
לא.

האם תרצה/י להתנשק פעם עם בן/בת מינך?
כבר עשיתי זאת מספר פעמים, לא אתנגד לעשות זאת שוב.

האם זה מדליק או גורם לריגוש מצידך לראות בנות מתנשקות?
לא יותר מדי, מבחינתי זהו דבר רגיל לחתולין.

האם זה מדליק או גורם לריגוש מצידך לראות בנים מתנשקים?
לא יותר מדי, מבחינתי זהו דבר רגיל לחתולין.
_____________________________________________
 
ובכן, אני מאמין שהבהרתי את עצמי. אגב, אני סטרייט.
עכשיו אלך לי לענות על עוד שאלונים מאגניבים.
אולי גם אני אכתוב אחד מתישהוא.
נכתב על ידי , 21/6/2003 22:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 97939659  

תמונה




595
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוגיפלצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוגיפלצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)