לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט, אני.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2021

אין


מעבירה לך מסרים בדרכים שהן כאילו כשרות,
כואב לי בלעדיך. כל כך רציתי לשמוע ממך ביום שני, ולא שמעתי.
ולמחרת תגובה למה ששיתפתי, שברור שיועד עבורך...
אני לא יודעת מה אתה באמת מרגיש וחושב,
אני רק יכולה להאמין (או לא, אבל אני נוטה להאמין / להיות תמימה מדי?) למילים שאמרת, וגם להן – יש כאלו שהייתי פחות רוצה לקחת איתי.
ברור לי שלא עצרת את חייך, גם אני לא עצרתי את שלי אז לא הגיוני שאדרוש ממך דבר כזה.
לא הבטחת לי כלום, חוץ ממשפט על כך שתחכה לי, שלא ברורה משמעותו באמת. מהשיחות שלנו לפני כל הסיפור הזה, השתמע שאתה אולי מחפש את "האחת", אבל בינתיים סתם נהנה. ואני תוהה היכן אני במשוואה הזו.
ועדיין, אין יום שאתה לא במחשבותיי.
אין לי כלום להבטיח, כרגע אני בעיקר מכאיבה/כואבת.
נכתב על ידי goals , 8/9/2021 18:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  goals

מין: נקבה

תמונה




4,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoals אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goals ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)