לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט, אני.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2021

רצתי


לא הרבה כמו לפני 10 שנים,

אבל לפחות יצאתי לרוץ...

 

אני חושבת שהשבוע החלטתי/הבנתי שאתה משקר לי.

וזה בסדר. אתה לא חייב לי כלום.

זה קצת כואב, האמת, אבל אולי ככה אצליח לצאת מהלופ האינסופי הזה.

 

אני תוהה איך ולמה אני כזו פתי לפעמים,

איך שכחתי או הנחתי בצד את מי שבאמת חשוב.

 

יש לי איזה 5 קילו עודפים מכל התקופה הזו, חייבת לעשות עם זה משהו כבר.

 

נכתב על ידי goals , 23/11/2021 19:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  goals

מין: נקבה

תמונה




4,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoals אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goals ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)