לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט, אני.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2022


סליחה שהתעלמתי ממך אתמול,

זה רק מכאב.

 

מצד שני, זה איפשהו בסדר אני חושבת,

בנית לי ציפיות שהתנפצו ביום ההוא,

זה היה קצת לא הוגן מצידך

ושוב, מי אני בכלל לומר מה הוגן ומה לא....

אוף

 

:(

 

היום יהיה יום טוב

נכתב על ידי goals , 3/1/2022 07:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  goals

מין: נקבה

תמונה




4,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoals אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goals ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)