לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט, אני.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2022

שבוע כזה


היה לי זמן לכתוב, אבל לא ממש הצלחתי להביא את עצמי.

אולי כי אני מצליחה סופסוף להתנתק קצת מהמחשבות עליו.

וגם כי לא הצלחתי להיכנס לבלוג עד היום...

 

בקריאה אחורה, שמתי לב שעל איזה דביל אחד, בגלל ערב אחד וכמה התכתבויות,

לקחו לי מספר חודשים לעכל ושבאמת לא יהיה לי אכפת.

מה יהיה לגביך?

מתישהו אמרת לי שבעוד שנה זה יהיה יותר קל.

זה נכון, כל עוד לא אשמע ממך או אתקל בך.

וזה טוב באיזשהו מקום. לא לראות אותך זה פחות כואב.

במיוחד כשאני יודעת בוודאות שאתה כבר במקום הרבה יותר טוב, ושמח.

שתמיד תהיה כזה חייכן.

נכתב על ידי goals , 14/1/2022 14:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  goals

מין: נקבה

תמונה




4,412
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoals אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goals ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)