לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט, אני.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2021


אם יום אחד

משהו יצא מאיתנו

אוכל להראות לך את הטקסט הזה, עם התאריך והשעה,

ולספר לך שחשבתי עליך המון היום:

אם יצאת לרוץ, אם חשבת עלי,

איך עובר עליך חצי יום החופש.

מקווה שאתה מצליח לנוח קצת, ולשמור על החיוך התמידי הזה שלך.

 

הרבה פעמים יצא לי לתהות אם היותך כזה דרמטי/שחקן משפיע על היחס אלי כשאנחנו פיזית זה מול זו, אם זו העמדת פנים,

אבל איכשהו כשאנחנו באמת פנים מול פנים זה מרגיש כל כך אמיתי...

 

אני מצטערת על כל הבעיות שלי עם עצמי - הן הבסיס לכל הבלאגן הזה,

ואני מנסה לפתור אותן, או לפחות חושבת שאני מנסה.

 

לאף אחד לא מגיע אותי במצבי הנוכחי, זה סוג של עונש.

נכתב על ידי goals , 30/9/2021 13:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



-4-2


מינוס ארבע;

הבטחת לי את הלב שלך.

לא יודעת איך אפשר לתת כזו הבטחה, אבל נמסתי.

 

מינוס שתיים;

לא טורח להשיב להודעה שלי.

_____

 

אנחנו משתפרים, אבל עדיין אתה שם מרחף מעל הכל...

אוהבת את שניכם.

נכתב על ידי goals , 24/9/2021 23:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני די בטוחה שאחד מהשניים נכון


הא, דו משמעות בכותרת

 

אתה כועס עליי.

היית בפגישה.

 

ואולי שילוב של השניים, כשאני חושבת על זה שוב.

 

הייתי צריכה לעצור בשיחה ההיא, אבל לא הצלחתי להתאפק.

כולנו משלמים את המחיר...

 

נכתב על ידי goals , 22/9/2021 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




האם מחבקים אותך עכשיו?

 

בין הבזקי הלא-יודעת שלי,

אני רוצה לחבק אותך חזק, קרוב קרוב,

ולהחליף איתך חוויות, מוזיקה, וגם נוזלי גוף.

נכתב על ידי goals , 17/9/2021 23:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיפור


מה שאני לא מצליחה להבין,
זה איך בנשימה אחת אתה מסוגל לומר שאתה רוצה אותי וזה שונה ממה שהיה לך עד כה,
וגם להציע אפשרות של בסתר. איך זה מסתדר מבחינתך שאתה מסתפק בלהיות במקום השני אם זו באמת אהבה?
אני מפנה אליך את השאלה, אבל זו בעצם שאלה לעצמי.
האם זו באמת אהבה אליך?
האם זה באמת מה שאני רוצה?
אני לא בטוחה.
מה שאני כן בטוחה בו הוא שאתה חסר לי,
ושהיה לי כואב לשמוע שאתה יוצא עם אחרות (למרות שהיה ברור לי שאתה יוצא, זה אחרת ממש לשמוע אותך אומר זאת).
אני רוצה שתהיה מאושר, ומשום מה התקווה שלי היא עדיין, שאיכשהו, זה יהיה איתי - למרות שאין שום היגיון בכך כי כבר החלטתי... (האומנם?)
מה שכן אמרת ומאוד נכון, הוא שבמצב הנוכחי כולם נפגעים, ומתוך הבחירה שלי להאמין למה שאמרת - אתחייב הפעם, כלפי עצמי, לא להישבר ולא לחפש אותך יותר.
אני אצליח לאט לאט להפסיק לחפש אותך בכל רכב דומה שעובר ברחוב, בכל פעם שעוברת קרוב אליך.
אני כן תוהה אם הדייטים זה פשוט הרגל אצלך, ואולי זה איך שאתה מוצא את האושר שלך. 
וזה בסדר גמור, אין לי זכות לדרוש ממך כלום, אני יודעת.
פשוט זה קשה לי להרגיש שהייתי "סתם", למרות שאמרת המון פעמים שלא, לא מצליחה להתנתק מהתחושה הזו... של הייתי סתם עוד אחת ברשימה ארוכה.
ולהתנער מתחושת ה"מה אם".
מה אם הוא לא היה מוכן להמשיך לנסות איתי, מה אם אני לא הייתי מוכנה להמשיך איתו, האם באמת היה לי ולך סיכוי לזוגיות אמיתית.
כנראה שלא אדע לעולם, ואני צריכה להפנים שזה בסדר לא לדעת, אבל זה כל כך כואב.
מתגעגעת.
חג שמח, אהוב, היכן שלא תהיה.
נכתב על ידי goals , 15/9/2021 15:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  goals

מין: נקבה

תמונה




4,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoals אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goals ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)