לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

קיץ...חופש גדול...תיכנונים!


מרגישה שלא הייתי כאן הרבה זמן, לא היה לי כוח לפתוח את המחשב הקטנצ'יק שלי (:

מסתבר שעכשיו אני כותבת את הפוסט ה-104 שלי מאז שפתחתי את הבלוג!

אני מופתעת, זה המון!

אז מזל טוב לי ולבלוג שעברנו את ה-100 קטעים ביחד (:

עוד בגרות אחת נשארה, בתנ"ך ביום ראשון, ואחרי זה- חופש גדול רישמית!

אני עדיין לא בטוחה שאני ארגיש כאילו זה חופש, ואני מקווה להרגיש, אני תמיד ארגיש שאני נמצאת בתוך לימודים אפילו שאני לא.

יש לי כ"כ הרבה תוכניות לחופש, אני מקווה להספיק את כולם לפני כיתה י"א הקשה והמייגעת XD

מגיע לי חופש טוב לפני שנה כ"כ עמוסה לא?

 

ולהלן, הרשימה:

*למצוא עבודה ולעבוד לפחות חודש...\:

*לתקן את העבודה באנגלית ולשלוח למורה, סופית.

*ללמוד קצת למבחן בספרות.

*ללמוד קצת למבחן בתורה.

*לקנות צבעי שמן, קנבסים, מכחולים, טרפנטין וכל מה שצריך ולהתחיל לצייר בשמן.

*לנסות לסדר את המחסן הלא שימושי בעליל למטה ולהפוך אותו לסטודיו נחמד לאט לאט.

*למצוא השראה ולכתוב סיפור ארוך במשך החופש.

*לחזור לנגן בגיטרה.

*לשיר הרבה הרבה...

*לעשות גם רישומים, לעבוד על רישומים קשים יותר.

*לצייר אנימות!

*לטייל בארץ ישראל היפה שלנו ורק שלנו (:

*ללמוד פרבולות- מומלץ כי זה יעזור לי לשנה הבאה.

*להיפגש עם נאורי הכי הרבה שאפשר.

*להיפגש הרבה עם חברות.

*לנסוע לכינרת עם חברים.

*ללכת לסופרלנד לפחות פעם אחת.

*ללכת כמה שיותר לחדר כושר ולהתגלש במגלשת מים המון פעמים ולהיות בסאונה ובג'קוזי.

*לעשות הרבה לוקים חדשים באיפור ולצלם אותם.

*לעשות הפקת איפור משלי לקיץ (חלום...)

*ללכת למוזיאון ישראל.

*להתחיל לחשוב על איך אני עושה את הפרוייקט באומנות שנה הבאה.

*להיפגש עם עוד אנשים שהבטחתי להם שהפעם אני אראה אותם.

*לקבל תשובות להרבה דברים שאני מחפשת עליהם תשובות. (אהמ בעיקר ממךX:)

*ללכת לים!

*לצלם ולהצטלם.

*להיות בתלאביב לפחות פעם אחת ובדיזינגוף ועוד מקומות...

*לעבוד על אנסינים באנגלית ולהגיע מוכנה למבחן בתחילת שנה, כי אני לא רוצה לרדת לארבע יחידות!

*לישון אבל לא יותר מידי, כדי לא להפסיד את החופש.

*לא לישון כל כך מאוחר ולהשתדל לקום בשעות נורמליות כמו 9 בבוקר...גג 10.

*לצחוק הרבה ולעשות שטויות D:

*לעשות יומולדת לסבתא עם כל המשפחה.

*לא לעזוב את הבלוג ולכתוב בו את כל החוויות (:

 

ונראלי ש...זהו? (: וכל מה שעוד ייצא לעשות ולא נכתב כאן, ייעשה בשמחה D:

לא מאמינה איך הזמן עבר מהר, באמת! או שאולי זה רק נדמה ככה...?

ועדיין אני מרגישה ילדה, לא משנה כמה כיתות אני אעלה ואפילו אם אני אסיים ביצפר .

 

אז תהנו בחופש הגדול...! הוא לא כל כך גדול אבל אפשר להספיק לעשות בו המון דברים אם רק יודעים לנצל אותו טוב כמו שצריך

ותגיעו לעוד שנה מייגעת בביצפר אבל תשתדלו ליהנות בה כי בכל זאת יש חברים וצחוקים וכיף אחרי כל הלימודים שמי מאיתנו אוהב ?

אני מקווה שתספיקו לעשות את כל מה שאתם תכננתם...אפילו תרשמו לכם את כל מה שאתם רוצים לעשות ותתלו את הרשימה הזאת באיזה שהוא מקום, [לי זה לפחות עוזר] וככה תדעו שלא פספסתם שום דבר ממה שרציתם לעשות ולא תגיעו בתחילת שנה ותגידו...

"אני מרגיש\ה שלא ניצלתי את החופש הזה...." וכו' וכו'... Y_Y

ובהצלחה בשאר הבגרויות למי שעוד עושה... (:

 

שבת שלום לכם, אליס D:

 

 

נכתב על ידי , 22/6/2012 22:29  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של March Hare ב-27/6/2012 01:08



9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)