לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

ריחוק בלתי מוסבר


IF YOU LOVE ME LET ME KNOW.

IF YOU HATE ME LET ME GO.

 

אתה בטח לא שונא אותי, אין לך סיבה, והמוח שלי צריך להפסיק מחשבות מטורפות כמו "קייטה דיבר איתו, קייטה אמר לו משהו ובגלל זה הוא לא רוצה לדבר איתי עכשיו"

זה היה עוד הרבה לפני שקייטה החליט שהוא פשוט הולך.

אתה נותן לי ללכת לאט לאט ולא אכפת לך אפילו, ואני לא מבינה למה אתה כל כך אדיש לכל דבר, בעיקר לאנשים, ולא למשחקי מחשב המטופשים שלך.

אתה וקייטה ממש הזכרתם לי אחד את השני כל הזמן, אתם לא כאלה שונים, ועם הזמן שניכם הצלחתם להימאס עליי, ובצדק.

מה לעשות שהרבה דברים השתנו כנראה מגיל 13, שום דבר כבר לא אותו דבר.

פעם הייתי מדברת עם הרבה יותר אנשים, ובעיקר אנחנו היינו מדברים כל הזמן, ואני זוכרת איך התחברנו תוך שנייה ושנינו היינו מאוהבים כבר בשיחה הראשונה.

כמה זמן לקח לך להגיד שאתה אוהב אותי...רק שהבנת שאם אתה לא תגיד את זה אז מישהו אחר יגיד.

ואולי זה לא הקטע שלא אכפת לך, אולי אתה פשוט לא יכול, בדיוק כמו קייטה...

למה קייטה נכנס בכל דבר?!

הוא הלך, וזהו זה נגמר.

פעם היינו חברים יותר טובים, פעם תיכננו דברים, פעם פעם פעם...מזמן האמת. בינואר, שאני אהיה בת 17, אתה כבר תהיה בן 18.

כמה זמן עבר...והדברים השתנו אבל לרעה.

והם סתם ככה השתנו...בלי שום סיבה מיוחדת. וגם אם אני אשאל למה זה סוג השאלות שאין עליהן תשובה באמת.

זה מוזר שמסביבי אני מרגישה רק הרגשה של "דאון," אולי חוץ מבנאדם אחד או שניים.

תמשיך להתעלם, אני כבר לא יודעת מה להגיד אבל אני עדיין מנסה, כי אולי לי אכפת לשמור על קשר לפחות קצת, לי אולי אכפת...

אבל זה כבר נקרא פשוט לשחק בבנאדם, והאמת שהיו לי הרבה אנשים כאלה בחיים ובא לי להחטיף לעצמי סטירה שלפעמים אני כל כך רגישה וכל כך טיפשה.

יש לי נטייה להתחבר לאנשים הלא נכונים בדרך כלל, למרות שאני לא יכולה להגיד על כל החברים שלי שהם "לא נכונים" בשבילי.

אבל חלק, באמת סתם, ואני לפעמים סובלת כי כל כך קשה לי להתנתק מאנשים.

אבל איך אני אתנתק ממך? זה אותו סיפור כמו עם קייטה, עד שהוא לא גמר את הקשר הזה בצורה כל כך בוטה וישירה זה לא באמת נגמר אבל זה היה מרוחק לגמרי.

ועכשיו איתך זה מרוחק לגמרי, ואף אחד לא ינתק את הקשר.

אתה מזכיר לי אותו כל הזמן, אולי הפעם אני אהיה זאת שתגמור את זה סופית, לעולמים, אחת ולתמיד?

 

 

לא נראלי.

אני פשוט לא מסוגלת.

וזה קצת |הרבה| מעצבן.


I SIT UP AT NIGHT WAITING FOR YOU.

 


אליסיה

 

 

 

נכתב על ידי , 29/7/2012 00:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של March Hare ב-29/7/2012 01:05



9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)