לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

רק סימן ממך


בבתי קברות יש שקט מסויים שאין באף מקום אחר, זה שקט כזה שמיוחד רק למקום הזה.

אני לא יודעת אם הוא כל כך מיוחד אבל אני משום מה אוהבת את השקט שיש שם, כאילו שום דבר לא צפוי הולך לקרות.

וזה כמובן בשעות הצהריים, לא בערב או בלילה ...

אבל זה כאילו לא הבנתי למה אני שם, הרגשתי לא קשורה כל כך לכל ה"אירוע"

ניסיתי להבין, אבל כנראה שעדיין לא הבנתי מספיק, וזה כאילו היא עדיין תמיד תהיה איפשהו, כרגיל.

מצבה כל כך מרשימה ומפוארת, בשביל אישה כזו, ואני עדיין לא מרגישה שכל זה קשור אליי.

שעמדתי שם בזמן שכולם התפללו, רציתי רק לקבל סימן ממנה שהיא שם, שהיא נמצאת איתנו ושומעת ויודעת שאנחנו מתפללים לעילוי נשמתה,

ואני חושבת שקיבלתי, פשוט ידעתי שקיבלתי.

ריחף לידי פרפר קטן לבן עם נקודות שחורות, כמה זמן הוא ככה עף לידי באיזור שעמדתי בו, ואחרי כמה דקות הוא עף רחוק יותר עד שכבר לא יכולתי לעקוב אחריו והוא נעלם.

הפרפר היה נראה כל כך לא קשור לבית קברות, רק עכשיו שאני חושבת על זה זה נראה לי מוזר שפרפר לבן יעבור לו סתם ככה ליד הקברים.

ניסיתי לחפש עוד פרפרים ולא מצאתי.

לא יודעת למה בלב שלי הרגשתי שזה סימן, סימן שאומר "אני כאן."

כל כך מיוחד ולא קשור לסביבה, סימן כל כך מובהק בעיניי.

אולי בעיניי אחרים זה שטויות, אולי אני מאמינה בזה כי זה מה שאני רוצה להאמין בו, אבל בשבילי זה לא.

 

אני שמחה שהייתי שם כדי לכבד את זיכרך סבתא, ואני מתגעגעת אלייך 3>

 

אליס :)

נכתב על ידי , 31/7/2012 11:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)