לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

מותק של פרוייקט



ג'ינס: לא כל הזמןP: בקיץ אני מעדיפה מכנסיים קצריםD: אפילו חצאיות (:


סניקרס: אולסטארD:


תחתונים: תחתוני סבתא XD סתםD: תחתונים יפים ובעיקר שיהיו צבעוניים ושיתנו הרגשה טובהXD


בושם: בלאק אקסס O: ואני מתה לקנות עוד אחד חדש, רק צריכה כסף!


שמפו: אני כל פעם מחליפה, ועכשיו אני עם הוואי הירוק כי הריח שלו טוב ונשאר בשיער! אבל הכי אני אוהבת נקה 7 הוורוד והסגול


מרכך: קניתי שמפו+מרכך ביחד של הוואי וידעתי שהדבר הזה פשוט לא עובד!>~< אז אני משתמשת בכל מיני מרככים שיש בבית מלפני אלף שנה שלא הסתיימו עדיין P:


ספק טלוויזיה: HOT


ערוץ טלוויזיה: 1, ההוט וי או די XD אני גם לא כ"כ רואה טלוויזיהD;


תכנית טלוויזיה: כל מיני דברים שיש בהוט וי או די...בנות ברשת זאת סדרה ממש חמודה!


תחנת רדיו: גלגל"צ ! ואם יש קליטה אז SPIN JORDEN....רדיו ירדןXD יש להם אחלה שירים P:


עיתון יומי: איך קוראים לו...ידיעות אחרונות ? Oם כזה שמחלקים כל יום, וגם אני נהנת לקרוא בווינט XD


ספר: אני קוראת עכשיו ספר של רם אורן שקוראים לו "באהבה מהתנ"ך" שהוא באמת מקסים!! ואליס בארץ הפלאות האמיתי O:


אוכל: האוכל של אבא שלי :-) אוהבת כל מה שהוא מכין...


מתוק: קרמבו, דובוני גומי נחשי גומי...חמצוציםXD לא הייתי מתנגדת גם לשוקולד, אבל האמת שאני מעדיפה מלוח ממתוק!


יוגורט: הכי טעים זה יוגורט לבן כזה ואפשר להוסיף לו גרנולה או חמוציות וכאלה... :P אבל דובדבן ואפרסק זה גם אחלה של יופלטXD


מסטיק: אין לי ממש מסטיק מועדף, כרגע אני עם מנטוס בטעמי פירות..


תה: כל בוקר וכל ערב בזכות אבא.. :) אני אוהבת תה משאני תינוקת, והתה המועדף עליי זה קמומיל 3>


רכב: בינתיים אין לי, בצבא נוציא רישיוןXD אז אני נוסעת עם אמא ואבא או אוטובוסים, P:


מסעדה/בית קפה: לא נראלי שיש משהו מועדף O: מסעדה שאני אוהבת במיוחד אולי...LA BOCA זה אוכל איטלקי כזה נראלי, מישהו שמע?XD


בר: לא ממש...מכירה XD

 

מועדון: הפעם הראשונה שהלכתי למועדון הייתה בכיתה ו' בשביל בת מצווה של ילדה מהכיתה! XD וזאת גם הייתה הפעם האחרונה שהלכתי Oם אני כל כך לא טיפוס של הדברים האלה...אני לא רקדתי בכלל והיא ממש נפגעה ממני ^^"


מכון כושר: בדיוק ע כ ש י ו נגמר לי המנוי אחרי איזה שנתיים שהייתי ואמא לא מוכנה לחדש ! אולי עוד חצי שנה היא תחדש לי שוב, אחרי הכל זה כן חשוב לי לא להשמין..כי אני אחת כזאת שאם היא תאכל יותר מידי היא תהיה דובונת שמנמנה P:


סיגריות: אין לתאר כמה אני שונאת את זה, פשוט אין לתאר XD

 

 

באהבה, אליס 3;

נכתב על ידי , 31/7/2012 15:37  
הקטע משוייך לנושא החם: מותק של פרוייקט
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של March Hare ב-31/7/2012 22:45



9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)