לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2022    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2022

חוזר למחשבות


אתמול בלילה א' פתאום הבזיק במחשבות שלי

הייתי נערה שהרבתה לכתוב ולחלום ופתאום הוא הופיע לי במייל, שלח מכתב ארוך

אני לא זוכרת על מה דיברנו, אבל הוא שיתף דברים אישיים

והוא היה רגיש ומקסים ומלא תובנות

הוא שלח לי תמונות של הצבאים על ההר שקרוב לבית ולמנזר

אנחנו גרים מאוד קרוב והיינו נפגשים משישי לשישי, יושבים על ספסל בשכונה בערב

והיינו מדברים, שותפים לחיים

לפעמים היה מביא את הגיטרה שלו ומנגן לי

אני חושבת שא' היה אז בן 26, אולי יותר ואני הייתי בת 16 אולי 17

א' היה מביא לי ציורים של ירושלים, של הרכבת הקלה ואיש שרץ בגשם ואני הייתי צובעת אותם בצבעי עיפרון, 
כי הוא חשב שאוכל לעשות את זה הכי טוב בעבורו

אולי עוד נשארו אצלי ציור או שניים שהביא לי

יום אחד שהיה קר הביא לי גם ז'קט כחול עם גלופה של איזו מכינה, הבטחתי שאחזיר אך זה לא קרה

הוא נשאר עד היום מונח לו בארון בבית

עם הזמן הגיעה ההבנה שהוא יישאר אצלי כנראה לעולם

אני לא זוכרת איך הקשר בינינו התמסמס לו ונעלם

יום אחד א' כבר לא היה חלק מחיי ואני לא עוד חלק מחייו

ופתאום חשבתי עליו, ניסיתי לחפש אותו דרך כל מיני ערוצים ואין זכר

גם אין לי שם משפחה

מעניין מה שלומך א', איפה אתה גר היום והאם מצאת לך את האחת שלך, 

האם כבר יש לך ילדים והאם אתה עדיין כזה אמן בנפשך

והאם אתה זוכר את הז'קט שלך ומצטער עליו

 

רק תקווה

אליסיה

נכתב על ידי , 27/1/2022 16:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנערה באדום ב-30/1/2022 11:43



9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)