לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2022

תישאר


לפעמים הכוכבים נשמטים מהשמיים

ונופלים מהרגליים

כשהקרקע הבטוחה מתרוממת ונופלת בחבטה, ויש רעידת אדמה

וכל מה שנראה רגיל וקיים לנצח פתאום אולי כבר לא

והנצח הולך לו וכבר אינו קיים

אבל נראה לי שזה עוד מוקדם מידי, רק לא עכשיו

לפעמים הכל נראה לי תמידי, כאילו שהוא תמיד יהיה פה

אז אני מרשה לעצמי להדחיק, אולי לקחת כמובן מאליו

ומי מבטיח לי שהכל ישאר כמו שהוא

ומי מבטיח לי שהוא יהיה בסדר

זה עוד לא הזמן ללכת

וזה עוד לא הזמן שהקרקע תישמט

אני לא מוכנה עוד לקבור

את כל החיים האלה,

את כל הכוכבים וכל המשאלות

את כל החוויות

והעיניים הטובות

תן לי עוד קצת זמן להיות

ותישאר

 

 

נכתב על ידי , 24/4/2022 15:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)