לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2022

כמו תמיד


אני מרגיש כאילו חזרתי לשנת 2017, הוא אומר כשאני נכנסת לאוטו, בדיוק אותו אחד מפעם מזמן
ולי, זה מרגיש איכשהו כאילו נפגשנו רק אתמול.
אני לא אניח לך לראות אותי לא מסודרת ולא מאופרת, התארגנתי לקראת המפגש המחודש שלנו
כולי מלאת התרגשות וציפייה מה תחשוב עליי והאם עדיין תחשוב שאני יפה בדיוק כמו שחשבת תמיד
אבל זה לא באמת משנה. המפגש הזה הפעם, בניגוד לקודמיו, הוא נטול מטרות ממוקדות, הוא מפגש של אחרי כמה שנים, מפגש של אחרי דרך ארוכה שעשה כל אחד מאיתנו בנפרד, מפגש שאולי יבחן האם עדיין יש לנו את זה, האם החברות שהייתה בינינו, למרות הכל והכל, עדיין יכולה להמשיך להתקיים, גם כשאנחנו כבר במקומות שונים
ואהבתי את זה, שזה מרגיש כמו אתמול
ואהבתי פשוט להיות שם איתך ולהתעדכן מה נשמע וגם סתם לדבר ולהבין שאני עדיין יכולה לדבר איתך על הכל
ושעדיין קיימת הפתיחות ועדיין קיים הצחוק וגם ההרגשה שאחרי הכל, אנחנו לא צריכים להיות משהו
אחד בשביל השני
ואנחנו יכולים להתקיים פשוט ככה, בפשטות
ורציתי שזה יישאר הסוד שלי, המפגש הזה שלנו, רציתי לשמור אותו רק לעצמי
"אני אוהבת שיש לי סודות משלי" אני אומרת אחרי שהאלכוהול כבר זורם בגופי, ומשנה מיד נושא
הלילה לקח אותנו לשיחות יותר ויותר אישיות, העבר נפתח וצף, דיברנו על דברים ששמרנו, דיברנו על דברים שלא ידענו וגילינו שעבר הרבה
ולמרות הכל, אני אומרת לך שאין בי חרטות. אני אולי רק מצטערת שהיו תקופות שבעיקר ראיתי את עצמי ואותך לא יכולתי לראות.
ומה גרם לך לשוב ולחזור בכל פעם? אתה שואל
כשאני חושבת על זה היום אני מבינה שאיכשהו תמיד היית מקום בטוח בשבילי לחזור, ידעתי שתקבל אותי גם אם יהיה לך קשה, ידעתי שאולי תוכל להכיל את הקושי, את חוסר ההבנה וגם את המושקעות העצמית שלי והפגיעות. רק על זה אני מתחרטת, שהיו כל כך הרבה דברים שעיוורו אותי מלראות
כשבתוך תוכי ידעתי תמיד שאתה כזה טוב, ואיתך באמת שלא יכולתי לטעות.
אתה שמח שהיית המקום הבטוח בשבילי, ומתרגש שאמרתי את זה, ואין לך טינה כלפיי או כעס. אתה שואל אם אני נפגעתי ממך איי פעם ואני אומרת שלא, אבל אתה לא מאמין, כי אני לא מסתכלת עלייך. יכול להיות, אני חושבת בליבי, שהיו פעמים שהייתי פגועה וכועסת, אבל גם ידעתי שאתה מצטער על כך, לכן הייתי נחושה בדעתי לומר שלא, גם בגלל שפשוט היה לי כל כך טוב, לא היה לי פנאי עכשיו לשחזר ולהיפגע שוב.
נזכרתי עד כמה אתה יודע לפעמים לשאול את השאלות המדויקות כל כך, שלא משאירות לי מקום לברוח ומחייבות אותי להתעמת עם האמת. באותו לילה אתמול, פשוט אהבתי את זה.
הגענו למסקנה, שאף פעם לא באמת ניסינו. אבל אתה אומר שתמיד ידעתי שאתה רוצה יותר. כנראה שבחרתי להתעלם.
ומה שהכי ביאס אותך, שאף פעם לא נשארתי יותר ולעולם לא עד תחילת הבוקר.
נראה לי שתמיד רציתי מעבר לסתם,
אבל רציתי מעבר מסוים. וגם אתה.
ואולי עכשיו, אחרי כל השנים האלה, נוכל להיות במעבר שרצינו להיות בו תמיד ושאולי הוא הכי טוב בשבילנו.
הרגשתי כל כך חיה, כל כך צעירה, כל כך משוחררת, כל כך בטוחה בעצמי, כל כך יפה
מה שקצת אלכוהול יכול לעשות...
אני אוהבת שאתה חושב שאני יפה
אני אוהבת את זה שאולי אתה עדיין קצת רוצה אותי, רק קצת, בכל דרך
אתה מחבק אותי חיבוק חזק וארוך ואומר שיש לי ריח טוב, והאמת היא שגם לך יש
ופתאום, ממש לכמה שניות התעורר בי דחף מוזר כזה פשוט להתנשק איתך ולא משנה מה, לא משנה כלום
אבל זה כל כך כן משנה.
היה רגע כזה שהיה קרוב, אבל רציתי להישאר בו. ותפסתי את עצמי מהר.
לפני שאני יורדת אני מסתכלת אלייך ושואלת, אם לא היה לי חבר עכשיו, היית מנשק אותי?
יודעת שהשאלה הזו לא מתאימה
ויודעת שהאלכוהול מדבר מתוכי ללא שליטה, אבל אני מניחה לו, קצת, 
לספר את מה שמסתתר אולי עמוק בלב

לא, אל תשאלי אותי שאלות כאלה עכשיו, אתה אומר
אני מחייכת, ואומרת שלום וכבר מתחילה ללכת

ורגע לפני אתה קורא לי לבוא ואני מתקרבת בחזרה ואתה אומר שכן.

 

אני מסתכלת במראה הגדולה

מוציאה את האודם האדום מכיס המעיל

מורחת על השפתיים

ומורחת קצת עם האצבע

לפעמים אני אוהבת את זה ממש ככה

סקסי

וכאילו לא מתאמץ בכלל

מה שבראש שלי

ואני מרוצה ממה שאני רואה

ונכנסת לבית

 

אליסיה

נכתב על ידי , 20/2/2022 14:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנערה באדום ב-27/2/2022 19:53
 



רגעים קסומים


שוב מציפים חששות ישנים, לקראת החזרה לשגרה אמיתית

אני יודעת שכשיגיע הרגע אני אנשום עמוק ואתרגל, ויודעת שאפילו יהיה כיף

אבל בכל זאת מציפות הטרדות והפחד מפני הלא צפוי והפחד מהמאמץ להיות נוכחת לא רק פיזית, אלא לקחת חלק

וזה משהו שתמיד היה לי קשה יותר לעשות, לוקח לי זמן להפוך לחלק אמיתי בקבוצה

להביא את כל כולי כפי שאני, בשיא הנינוחות והפתיחות. אולי אני מעט חוששת שישפטו אותי, למרות שאני יודעת שלא

העניין הוא בכלל איך להתחיל לדבר, איך להשמיע קול. משהו פיזית נעצר בי בפנים ואני צריכה לשכנע את עצמי כל כך חזק בפנים שהנה עכשיו הגיע הרגע, עכשיו תדברי, עכשיו זאת הזדמנות, ועד שאני משכנעת מישהי אחרת לוקחת את המקום והמעגל העצוב הזה מתחיל מחדש.

אני יודעת שאני יכולה, אני יודעת שיש לי גם דברים נפלאים לומר, פשוט אולי לוקח לי זמן לחשוב

 

אמרתי לב' שאני מאוכזבת מעצמי בזמן האחרון. אני מודה בזה שאני כל כך זקוקה להערכה, להכרה מצד אחרים, שיבינו במה אני עובדת, שיבינו מה אני לומדת, לא כולם מבינים ויודעים וזה בסדר אבל לפעמים זה מעצבן אותי נורא

ויש לי נטייה כזו כנראה לחפש את ההערכה במקומות שבהם אני לא אמורה לחפש, ובגלל זה אני מאוכזבת

אחר כך כשאני מקבלת את כל ההערכה שאני רוצה והשגתי את מה שרציתי אז זה נמאס ואני נסוגה לאחור

אני מרגישה לפעמים נצלנית אבל בו זמנית גם מנוצלת ואני מאפשרת לזה להתרחש במודעות רבה

עד שזה מגעיל אותי, עד שזה נמאס

ואני לא יכולה להיות התגשמות הפנטזיות של כל אחד בעולם, זה פשוט משהו שאני לא יכולה לספק

 

אני מספרת לב' על הפגישה הלא צפויה שהייתה לי עם ד', דיברתי עליה באופן כל כך נרחב שאני עכשיו שואלת את עצמי למה בכלל

אבל זה היה פשוט קסום מבחינתי, גם הוא, וכל השעה וחצי שהעברנו ביחד כשהוא לקח אותי לטיול ברחבי האוניברסיטה והראה לי את המעבדות ואת מה שהוא עושה וכמובן שלא הבנתי דבר אבל זה היה פשוט נפלא מבחינתי

והקשבתי וחשבתי מה אני יכולה להבין ומה אני יכולה לקחת מזה לעצמי ואיזה כיף לי שפגשתי אותו כאן, ממש כאן, בדיוק כשהיה לי כבר כל כך משעמם וכבד ורק רציתי לברוח, ובסוף לא ברחתי, נשארנו

אוכלים שוקולד וופלים בחורשת העצים על טיילת העץ, מתבוננים על הירח שהתחיל לזהור בשמיים ההופכים שחורים וסתם מדברים על כל מה שעולה

והאמת שרציתי להיות עוד קצת, להישאר

וידעתי שזה רגע אחד קסום וחד פעמי

ואני מספרת לב' בהתרגשות על כל זה, וכמה היה לי כיף שאפשר לדבר עם מישהו והוא יכול לספר לי דברים מעניינים ואני יכולה לספר לו והכל כל כך פשוט וכל כך נעים ברגע הכל כך פשוט ורגיל הזה

אני רוצה מזה עוד עכשיו 

ואין. אין עוד מזה. אולי לא יהיה

חבל שלא נשארתי עוד קצת

יכולתי

הרגעים האלו של אחד על אחד עם אנשים שהם פשוט טובים הם כמו יסמין שפורח בקיץ 

והם כמו צדפים יפים על חוף

וכמו ורד שנפתח

ולפעמים אנחנו לא פוגשים בהם הרבה

ולפעמים אין לנו זמן ואנחנו חולפים על פניהם

אבל יש כל כך הרבה הזדמנויות יפות בעצם פשוט להיות ביחד

בפשטות יפה כזו כמו הדברים הקטנים האלה

שהם אושר קטן ענק שכזה

 

כשיצאתי מהפגישה ב' שואל אם אני יכולה לעשות לו טובה ולשים בתיבת דואר שלו מעטפה. כן, בטח, אני אומרת. אין בעיה

הוא משרבט על מעטפה חומה בעט כחול ומושיט לי אותה, אני מסתכלת עליה ורואה את השם מיכל

פשוט תשימי את זה בתיבה ושיהיה חצי בחוץ, הוא אומר, שיהיה אפשר לקחת את זה משם

לפני שאני יוצאת מפתח הבניין אני רואה גיליון ורוד עטוף בניילון שקוף, מיועד למישהו, זרוק על תיבות הדואר

לא חשבתי לרגע אפילו ולקחתי אותו לעצמי

את המעטפה שמתי בתוך התיבה בעודי תוהה על מיכל

מי את מיכל?

האם את עוד אחת כמוני, מיכל? שמגיעה אל ב', לפחות פעם בשבוע, יושבת בכורסה שהיא ממש שלי ומדברת, ומספרת, ומשתפת ולפעמים בוכה

ולפעמים מגיעה לאיזו תובנה ולפעמים גם לשום דבר

האם אני זו מיכל ומיכל זו אני

האם אנחנו לא שונות

האם אנחנו לא מיוחדות בכלל בעצם ורק נדמה לנו שאנו כאלה

הכי חשובות בעולם

אני תמיד תוהה איך ב' זוכר את כל מה שאני מספרת לו מפגישה לפגישה, אני אפילו לא צריכה להזכיר

והרי הוא שומע לא רק אותי

המעטפה החומה הפגישה אותי עם האמת הכואבת הזו שוב

אני לא היחידה, לעולם לא אהיה

זה בלתי אפשרי להיות היחידה, בשום דבר בעולם

כמה אנחנו אולי היינו רוצים לפעמים לחזור להיות כאלו יחידים, כאלו מיוחדים ולקבל את הכל ללא מאמץ

שיבינו, שיכילו, שיראו ללא כל קושי, ללא צורך להסביר

זאת חוויה באמת מיוחדת, שלא יכולה באמת להתרחש במציאות החיים

אלא רק ל45 דקות פעם בשבוע

וגם שם, יש אחרים שממתינים לתורם

 

בסוף ראיתי שהגיליון הורוד הוא בכלל לא מה שציפיתי

אני חושבת שאני אחזיר אותו בשבוע הבא לאותו מקום עם פתק התנצלות לבעליו

רציתי אולי להחזיר לעצמי משהו ברגע שעשיתי את זה

להעניק לעצמי משהו

לקחת מבלי לשאול

ולא לחכות לתור

 

Collages by Katie Dutch

 

רק תקווה,

אליסיה

נכתב על ידי , 16/2/2022 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קשרים


לפעמים אני רוצה לעשות את הניתוח הפסיכולוגי שלי לעצמי, לחבר יותר בין הדברים, לפני שב' יחבר

בפגישה האחרונה עם ב' הנושא של קשר עלה הרבה והעסיק אותי, מכל מיני זוויות
הקשר עם התלמידים שלי...איך זה בשבילי כשתלמיד נרדם לי כשאנחנו עושים עבודה ואיך זה שלא, איך שהם מקבלים אותי או איך שאולי לא
איך שאנשים מתנהגים בתוך קשרים
קשרים עם חברים, מה שהייתי מצפה, רוצה, מה שחסר לי
ומה הקשרים שלי נותנים לי באופן כללי
המון המון תהיות על קשרים
ועל שיתופים

קשרים שמאבדים, קשרים שלא מיציתי, קשרים שאולי הולכים לאיבוד... מה אני אאבד, מה אני אפסיד, במה אני אזכה, מה יישאר לי? אם יישאר לי

עלו כל מיני דברים ולרגע אני הרגשתי שכל הדברים מתחברים לנושא משותף אחד
ויש פה משהו שאני מתעסקת בו בראש שלי
זהו...קשרים...אנשים, קשרים...המשמעות של החיים
ו...לא יודעת

גם לגבי הקשר עם ב', מבצבצים לי במוח כל מיני הרגשות לגביו, כל הזמן יש לי שם במוח את השאלה הזו האם הוא באמת מקשיב, האם באמת אכפת לו, אני כל הזמן מרגישה שהוא ממהר לסיים, ללכת, ממהר לסיים בזמן
מעניין אם ב' ממהר כל הזמן, לאן הוא ממהר? אני תוהה אם הוא לא יכול לסיים את הפגישה בלי לתת לי את התחושה שהוא ממהר, או שאולי אני משליכה עליו משהו משלי

 

יש גם התמודדות עם פרידות בזמן האחרון, או פרידות שאולי יגיעו

נפרדנו מא', שכל כך אהבתי והתחברתי אליו

הוא החליט לעזוב את הקבוצה באמצע

ואני בלב שלי כל כך כעסתי

אבל אני לא יכולה להמשיך לכעוס

זה לא מתאים

אני מקווה שיהיה לו טוב, וגם איחלתי לו את זה...בכל דרך

וזה בסדר, כי הוא באמת רק ילד, ויש לו עוד לאן להתפתח ולהמשיך לגלות את עצמו

והעיקר שיגשים את כל החלומות שלו

יש לו כל כך הרבה מה לתת

 

וא' השני. שהיום התפרק לי, התפרק לו

התפרק כל כולו

אי אפשר לעצור את שטף ההתפרקות שיוצאת ממנו לפעמים

הצרחות האלו...עד לב השמיים

השאירו אותי גמורה

עם רגליים רועדות

חסרת אונים

וכל כך כואבת בשבילו

כי גם לו זה קשה

לכולם

 

כל מיני סוגים של קשרים יש בחיים

קשרים הדדיים, וגם כאלו שלא... וגם כאלו שלא מובנים לנו באמת

אבל הם שם ואנחנו מקיימים אותם

ואולי אתחיל לשאול את עצמי יותר למה

והאם את כל הקשרים שיש לי אני באמת צריכה להחזיק

ועד כמה הם משמעותיים עבורי

והאם הם כולם שווים את הטרחה וההשקעה

 

עולות תהיות על משמעות של חיים

האם יש אנשים שלא יכולים לעשות שינוי בחיים שלהם? לא משנה מה הם יעשו וכמה הם ירצו

בחיים הממשיים הם לא יכולים לעשות שינוי בפועל, אז איפה השינוי שלהם כן בא לידי ביטוי

מה הם יכולים לעשות כדי להרגיש שהם חיים גם את עצמם ולא רק אחרים?

אני מקווה שאני תמיד ארגיש שיש לי גם את המסגרת שלי ושאני גם יכולה לפרוץ מתוך עצמי

שלא ארגיש כבולה אף פעם

שארגיש חופשיה ולא מידי

שארגיש שאני יכולה לעשות את הדברים שאני רוצה לעשות

 

קשרים ואבדנים

משהו מגיע ומשהו הולך

ואיך אני יכולה להחזיק את כל הדברים

 

נכתב על ידי , 7/2/2022 22:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)