לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2022

לא נראית


אני נראית ולא נראית, נמצאת אבל לא נמצאת?

ואיך יכול להיות שלא רואים אותי

ואולי זה בגללי?

היי, גם אני הייתי פה... 

אה, סליחה, גם אני הייתי איתכם, שכחתם?

לא נורא, קורה. מתנצלת

הכל בסך הכל ממש בסדר, קורה ששוכחים, כולנו אנשים

כולנו אנשים?

 

הייתי רוצה שתשכח מכל גבולות ההיגיון והשכל הנורא גדול שלך

הייתי רוצה שתגיד שוב, אז מה, בואי עכשיו

לא מספיק לי שתאמר כמה אני יפה, וכמה אתה רוצה אבל...

לא אכפת לי מאבל

אני רוצה עכשיו

ואיך אתה אומר לי לא בכלל,

לי?

לא?

בכלל?

אה... בכלל. בשום מצב, שום מצב...

נו אבל מה...

סתם.

אז נלך עכשיו?

חיכיתי רגע שם בצד, לראות, אולי לא באמת תיסע

כעבור כמה שניות אני שומעת את רעש המכונית שעוזבת ואז דממה

אני מתקדמת לכיוון הכביש והקור מקפיא את העצמאות העצמות והדמעות זולגות כבר מזמן

ולא משנה בכלל, כלום לא משנה בכלל

הלכת. באמת אמרת

לי

לא

 

המקום שהייתי הכי בטוחה בו נשבר

והלב נשבר לרסיסים כשאת מבינה

שאולי אין לך כבר כוחות על

ואולי לא תוכלי לגרום לכל דבר לקרות, כמו קסם

וגם אם את נחושה

יש עוד מישהו בצד השני, ולכן לא תוכלי לשלוט בכל דבר

אבל עדיין...

מה

 

נכתב על ידי , 25/3/2022 10:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע לנשום


קחי לך רגע לנשום

ורגע להתפרק

 

לפעמים המחנק הוא כבר גדול מידי 

והתחושה שאין לאן לברוח עוד מתעצמת

ולפעמים צריך כבר לקבל החלטה, ואי אפשר לדחוק עד אין קץ

איך אוכל להסביר לך עד כמה אף פעם אין לי שום מושג

ואיך תוכל להבין את ההרסנות העצמית שלי

קשה להאמין שמישהו ירצה להרוס לעצמו כל מה שטוב ולחבל במכוון, גם לי קשה 

אבל אני רואה את זה משתחזר בחיים שלי פעמים רבות מידי

ואולי אין מוצא 

מודעות יש, וגם היא נדחקת לעיתים בקלות

אני מפחדת להרוס אבל בליבי כבר יודעת, הרסתי גם ככה

אבל לעולם לא תדע עד כמה

לפעמים אני יכולה גם להצדיק את ההרסנות בכל מיני דרכים,

כשרוב הזמן הדברים שאני בוחרת לעשות הם לא לגיטמיים

אני זלגתי כבר מעבר לכל הגבולות

ומעבר לכל דימיון

הצלחתי להרוס, שוב. 

וגם אם רק אני יודעת על זה, זה לא משנה

בסוף גם ככה הדברים מתפרקים החוצה

 

אז קחי לך רגע לנשום

בשביל ההתפרקות הבאה

 

Aykut Aydoğdu

 

רק תקווה,

אליסיה

נכתב על ידי , 20/3/2022 15:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כתיבה ספונטנית


נשימה עמוקה


רשתות של כאב מתנפצות בחלל המוח 

הוא דל וכבד לפעמים

ואיך שוב אני נופלת לבריכת המים העמוקים

שוקעת ולא נושמת

כמה קשה שוב לעלות מעל פני המים ולצוף

יפה וקרה כמו החורף, כמו גשם צף בשלוליות

ובוערת כמו להבה

צריכה את הדלק שיבעיר בה

את כל תשוקת החיים

שמחת האושר

התעתקות של נשימה, כמו להיות על פסגה של ההר הגבוה ביותר

ואחרי ההלם הראשוני, כמו כניסה למים קפואים

עולה פתאום חיוך הניצחון

ואולי צרחה של אושר

והמוח הכבד הופך לקל וצלול

והרשתות מתחברות

 

 

אליסיה

נכתב על ידי , 16/3/2022 16:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנערה באדום ב-17/3/2022 19:44
 





9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)