לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Happiness


Shit happens.

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

אני רוצה להתלונן.


אפשר להבין למה כשהמצב הכלכלי שרוב אזרחי המדינה שואף בערך ל100 שקל במזומן, המחירים רק עולים ועולים?

עכשיו אני לאל מדברת רק על זה שאני צריכה לשלם 25-30 שקל לקופסת סיגריות טובה בשביל אשכרה להנות ממנה, 

אני מדברת על זה שאם אני מזמינה כוס תה מחורבנת במסעדה שמה שנותנים לי זה מים חמים וכמה תיונים של תה צמחים של ויסוצקי, אני צריכה ללם 10 שקל?

פאקינג 10 שקל. עם 10 שקל אני יכולה לקנות 20 חמצוצים!

איזה שטויות זה השילטון של ביבי. הבנזונה רק הורג אותנו ברכות עד שהמעמד הבניים יהפוך להיות מתחת לקו העוני. 

כמה חרא זה שהוא בטח יבחר שוב..

 

נכתב על ידי , 16/12/2012 13:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ואן-גוכית ב-21/12/2012 20:48



19,454

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לואן-גוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ואן-גוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)