לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Happiness


Shit happens.

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted


פורים, מתחפשים, יוצאים לחגוג, שותים, משתכריחם, עושים שטויות ומתפללים שלא תזכרו הרבה למחרת. נכון?

יום שבת יצאתי למועדון האולטראסאונד ביגור, יצאנו כמה חבר'ה, משהו כמו 6-7, ונפגשנו עם עוד חצי מהישוב שלי שם, 

סוף סוף הייתה לי הזדמנות לעלות על עקבים בגובה מגדל אייפל ולהשים משהו קצר וזנותי ולהתפלל שמישהו יתחיל איתי. עבד. 

אבל יש בי איזה משהו כזה שעוצר אותי, גם כשאני שיכורה, והייתי מסובבת לחלוטין, אני לא מסוגלת לזרום יותר מריקוד אחד. 

מצאתי את עצמי משקרת שיש לי חבר ושתופסת לחברה את היד שתמשוך אותי ממנו, והיו כמה חמודים, נחמדים שלא האיצו בי או משהו, ועדיין לא יכולתי לזרום. מוזר הא? כנראה שאני לא כזאת שרלילה כמו שאני חושבת שאני.

חח אני חושבת שאין בנאדם שכל כך לא פטגני כמוני, אני נראה יותר טוב! להגנתי. 

נכתב על ידי , 25/2/2013 19:06  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



19,454

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לואן-גוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ואן-גוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)