לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Happiness


Shit happens.

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

Black


אז אני נמצאת במקום טוב, אני חושבת. איך מסבירים את מה שאני מרגישה?

זה כאילו אני אדישה אבל אני לא, כאילו אני ריקה. אבל לא. 

משהו מוזר, אי אפר להסביר, זה כאילו השלמתי? לא יודעת אפילו עם מה. 

זה מעבר לכעס ושמחה, זה פשוט.. מוזר. 

 

אני מצחיקה את כל מי שסובב אותי, אני נהנת ביומיום, תמיד מחייכת, תמיד שמחה.

אז אני חושבת אני במקום טוב.

 

אני אוהבת את השיר הזה כל כך הרבה. 

נכתב על ידי , 13/3/2013 21:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ואן-גוכית ב-14/3/2013 14:30



19,454

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לואן-גוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ואן-גוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)