לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Happiness


Shit happens.

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

צוק איתן


הישוב שלי קטן, 

אנחנו לא הרבה משפחות,

אני מכירה את המשפחה.

אח שלו למד איתי בשכבה,

וזה פשוט מוזר,

זה לא נתפס.

אני לא תופסת. 

זה מישהו שאני מכירה,

זה מפחה שאני מכירה,

זה מישהו שאני זוכרת במעורפל מהילדות. 

והוא נהרג,

הוא נהרג בצוק איתן,

הוא נהרג בשביל המדינה שלנו,

הוא נהרג בשביל שנישן בשקט.

הוא היה פטריוט, והוא נהרג.

והוא ילד, הוא ילד בן 21,

והוא ישאר בן 21 לנצח.

ובשנה הבאה נקרא את שמו בטקס זיכרון,

נדליק נר,

הוא משלנו,

אאני יודעת מיהו,

הוא ילד.

וישאר ילד, וזה פשוט לא נתפס.

זה צער כזה, שאי אפשר לתאר במילים. 

חייל, בן 21, סיים קורס קצינים עכשיו,

והוא מת.

 

ת.נ.צ.ב.ה, לא אכתוב את שמך כי הוא לא הותר לפרסום. 

לא הכרתי אותך אישית, אבל תשאר בזכרוני תמיד.

 

עריכה: סג"מ בר רהב זכרונך לברכה כולנו כואבים עליך כאן. 

 

 

נכתב על ידי , 20/7/2014 00:47  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ואן-גוכית ב-21/7/2014 02:52



19,454

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לואן-גוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ואן-גוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)