לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

חפשו אותי בבני ברק


 

"גרה בבני ברק

שותה בקפה בעש"ט (גלאט כושר שומר תורה עושה מצווה)

רוצה לעשות

בחור ישיבה"

 

חיפושי הדירה שלי ממשיכים בעוז רוח ואומץ לב יוצאים מגדר הרגיל. השבוע ראיתי דירות באזור בני ברק, האמת שמצאתי הרבה קסם בחור השחור והתורני הזה.

השקפתי מאחת הדירות (צבועה ע"ע חניה+סורגים פרטר 12 תשלומים 1 מרפסת) אל עבר הנוף העתידי הפוטנציאלי שלי.

 

מימין אולפנת בית יעקב. אני מוכרחה להודות  שהבנות האלו עשו לי עקצוצים קטנים בגב,  לא ידעתי שיש כאלו יפהפיות תכולות עיניים במגזר החרדי, לרגע חשבתי שהגעתי לסניף הישראלי של הולנד.

עיני הצטעפו בקנאה מאיך שהן יושבות בהפסקה, סורקות זו את צמתה של זו ומביטות בביישנות אל גדר בית הספר, סביבה התקבצו אברכים צעירים ונאים שלכל אחד מהם הייתי משתדכת אנטיל דת' דו אס פארט.

 

משמאל חנות המפעל של yaffa wigs‏. דמיינתי אותי בזנב סוס אופנתי משיער שועל גוואטמלי, כשנזכרתי שאזכה ללבוש פיאה רק בשלב ב' של ההקרנות, ולזה יש עוד איזה שנה שנתיים. אוף.

המשכתי במסעי ברחבי העיר, פטפטתי מעט עם הירקן, קניתי אייס קפה ושתי חצאיות צנועות וחשתי אט אט כיצד הבלוגרית הדתייה שבי פורצת החוצה מלאת חדוות חיים וקדושה.

 

 באוטובוס בדרך חזרה חלמתי על עצמי בעוד שלושים שנה, עם שבע עשרה ילדים וילדות שתורתם אומנותם, מנהלת ביד רמה את האולפנה הפמיניסטית הראשונה "חתלתולות ש. הכהן" (האולפנא שתתחרה אפילו ב"בנות בעל"ז הרב העליז ממינסק"), ממש כמו ג'ו ב"גברים קטנים".

ופתאום היה בא לי על פיאה יוקרתית, מקום שמור בבית הכנסת ביום כיפור ואת המיסים של כולם.

לעת ערב הסתובבתי עם אמא וסיפרתי לה על המחשבות שלי. היא אמרה לי ששוב פעם הכניסו לי שטויות לראש ובכלל אנחנו לא מאמינים באלוהים במשפחה. אמרתי לה שלא תהיה קטנונית.

אחרי זה היא קנתה לי פיצה ובלי שהיא ראתה הוצאתי את כל הפפרוני חוץ משניים.

 

זהו, נשיקות.

(וקצת אמונה חבר'ה, קצת אמונה)

 

 

 

והשיר החותם: וויטני, אני רוצה לרקוד עם מישו

Clocks strikes upon the hour
And the sun begins to fade
Still enough time to figure out
How to chase my blues away
I’ve done alright up ’til now
It’s the light of day that shows me how
And when the night falls loneliness calls

Chorus:
Oh! wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah! wanna dance with somebody
With somebody who loves me

I’ve been in love and lost my senses
Spinning through the town
Soon or later the fever ends
And I wind up feeling down
I need a man who’ll take a chance
On a love that burns hot enough to last
So when the night falls
My lonely heart calls

נכתב על ידי , 11/3/2005 03:23   בקטגוריות ש. מחפשת דירה - דה נייטמר קונטיניוז  
180 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חרוטון ב-29/7/2005 17:54



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)