לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

נצחון הרצון


 

אתמול בערב, בזמן שהתלבשתי יפה לקראת הבית, ארזתי את הדייט בקופסאות קטנות ולהיפך, חשבתי לעצמי שהחיים בין ארגזים אינם פשוטים.

 כל צעד ושעל אני מועדת על ערימת ספרים, קופסאות אחסון ריקות מתפצפצות מתחת לנעליי ועכבישים תועים רצים אחוזי אמוק בינות תלתלי אבק לדיסקים צרובים, או סתם יושבים קבוצות קבוצות ומרכלים.

 אני נזכרת בגעגועים ברגעים היפים שהעברתי בדירה -  הצינורות שהתפוצצו ויצרו מזרקות מים חינניות, גובלני העובש המטופח, גבלס האוגר שמת מצמא ופרוקי הרגליים שביקרו פה ושם וביקשו כוס חלב, שנוררו סיגריה, הפכו לידידים.

גם השותפה שלי עצובה. אתמול שוחחנו על השנתיים שלנו יחד. נזכרנו בלילות ששכחתי את המפתח בתוך המנעול והיא ישבה ובכתה בחוץ עד הבוקר, בשעות על גבי שעות שהיא ובן זוגה היו עושים סקס בסלון בדיוק על חצי הגמר של כוכב נולד, מותירים אותי כסוסת צפרניים ואכולת יגון בחדר השינה, מתצפתת מהחלון אל מקלטי זרים על מנת להשיג מבט חטוף בתלתליה של עדי כהן.

ואם אהיה בודדה בדירה החדשה והמנוכרת? אני תוהה ביני לבין עצמי לעתים. ובכן אני מאמינה שאין דבר שהורים אוהבים ומרק חם לא יכולים לפתור. ובגלל שאינני יודעת להכין מרק, ושהוריי הביאוני לעולם רק משום שאחי היה צריך מח עצם, אני עונה תשובה חלופית – "טולמנס". אין כמו העיצוב החמים והיוקרתי של  החברה הזו.

 כמובן שאין לי כסף לקנות שם ואני מסתפקת באיקאה.

 


 

הדירה החדשה שלי מלחיצה אותי מעט. חיפשתי בנרות משהו מרווח, ועכשיו אני חושבת שאולי היא ענקית מידי עבור אדם בגודל בינוני עם שאיפות קטנות כמוני. אולי אני בכלל לא צריכה חדר עבודה. אם אתם כבר דוחקים אותי לפינה אני יכולה להודות שאולי גם האקווריום הענק שמהווה בעצם קיר בין המרפסת הסולארית לחדר הארונות הממוחשב לא ממש הכרחי. אבל בסופו של דבר, עדיף שיהיה גן אבנים יפני ספייר מאשר להתקע בלי, נכון?

 


 

היה לי כיף אתמול בדייט

 


זהו אני צריכה ללכת.

אסיים בברכת שירו איתי ניצנים.

(שני, 20:45, ערוץ 2)

 

 

 נשיקות

נכתב על ידי , 20/3/2005 11:49  
185 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sword of democles ב-27/3/2005 17:19



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)