לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

קצרים


 

קצר 1: הדירה שלי נראית כמו עזה. מזל שיש משפחה שעוזרת. מה הייתי עושה בלי ש. כהן הובלות, ש. כהן צבע טיח סיד, ש. כהן מוצרי חשמל וברגר הדברות (בן דוד שני)

אני לא הולכת להלאות אתכם יותר בפרטי המעבר הזה שגומז אותי, כי אתמול התחוללה דרמה בחיי. דרמה הקשורה לשלושה גברים ואישה:

 

קצר 2: צביקה, צביקה, צדי וריקי.

כרגיל ישבתי בביתי, עישנתי סיגר קובני, קראתי פרוסט (גם כמה עמודים מג'ויס ואיזה ירחון לספרות השוואתית), ברקע התנגנה יצירת המופת "ארבע העונות" של ויואלדי.

 פתאום נעשה רבע לתשע.

סגרתי את הספר, החזרתי את היין למרתף, זרקתי כמה גליונות לאשה על השולחן ונשכבתי על השטיח עם בקבוק מכבי – כוכב נולד שלוש – מתחילים.

אחרי המבוכה הראשונית הכרוכה בללעוג לאדם נכה, טיפש, מכוער ועם בעיות דיקציה קשות שבוכה באודישן את "הפרח בגני" וכולם מצביעים עליו וצוחקים וזורקים עליו דברים, אני מוכרחה לומר שהעונה השלישית מבטיחה ביותר.

אני רוצה לציין לטובה את צדי ואת הבחור שחיקה אותו (תתתתתני... תתתתמלאי... תתתתתרגישי את המוזיקה... את מכוערת).

קאלט.

יהיו עוד עדכונים ברגע שהעונה תתקדם ותהיה לי פייבוריטית שאני אפתח על שמה (זאת תהיה בחורה, אין לי ספק) בלוג הערצה ואשלח לה אס אם אסים כאילו לא העלו את התעריף ל42 אגורות.

 

קצר 3: מוזר איך הולכים לישון עם תחושת אשמה ובלבול וקמים עם חיוך. ריקי, גם לך זה קורה אחרי הפשעים נגד האנושות שאת מבצעת? כן? הא?

 

קצר 4 לקידום התיירות: ז. עמלק. בארץ. שלנו. כן כן.

אני לא אמסור את מיקומו המדויק כדי שמעריצות קטינות לא תידפקנה על דלתו (שרתון ת"א סוויטה נשיאותית) רק אומר כי אני מאחלת ביקור מוצלח והנאה מרובה לו לאהובתו למשפחתו לצאנו ולמקניו, וכמובן אדווח ואשים תמונות.

 

 

נשיקות

 

 

נכתב על ידי , 22/3/2005 11:19  
253 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סלשה מקרקעית פחית הצבע ב-4/4/2005 00:20



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)