לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

טיירה, ג'יזל, כמה קטנות ופגרה.


 

יום שלישי אני נוסעת לשרוני, זה מאוד מרגש אותי. הייתי אצלה רק פעם אחת לפני שנה בערך, היה חורף איום ונורא כמו שרק ירושלים יודעת להנפיק. אכלנו המבורגרים וראינו סרט. בלילה נרצחה אישה בקומה מעל. זה היה הכי קרוב שיצא לי להופיע בערוץ עשר. אני לא יודעת מה שרוני מתכננת עכשיו לכבוד הביקור שלי, אבל הפעם היא צריכה לארגן לפחות אירוע רב נפגעים עם נשק ביולוגי. אני זוממת לחטוף אותה ולהחזיק אותה כבת ערובה בפסטיבל הקולנוע שיש שם, אבל היא עוד לא יודעת את זה ולא בא לי שהיא תילחץ.

 


 

כשהייתי צעירה אני וחברותיי אהבנו לאמץ דמויות טלוויזיוניות. ב"חברים" שמו אותי בתור פיבי, ב"סיינפלד" בתור קריימר, ב"הום אנד אווי" הייתי בובי. שמתי לזה סוף כשהתחיל "סקס והעיר" ושאלתי בהתרגשות "מי אני? השרמוטה? הבתולה? הכוסית עם הלפטופ? מי? מי?" וחברה הניחה יד תומכת על כתפי ואמרה "ש., את מירנדה".

 כושילירבאק, שאני אתקע עם הטייפ קאסט של הכונפה? זין בעין.

אבל כשהייתי עם עם יולי   ואנאבל  בבויה החשק חזר. הרגשתי שאנחנו באמת יכולות להיות המלאכיות של צ'ארלי, שיולי זאת הסינית המהממת, אנאבל זאת קאמרון, ולי אין בעיה להיות דרו בארימור, עם ההפרעות אכילה והכל (בינינו, באמת תמיד מפריעים לי לאכול).

 לכל אחת יש את הכשרון שלה – ליולי יש אייפוד ורוד, אנאבל אוכלת זנבות של שרימפסים ואני בוהה באנשים בחוסר טאקט. ביחד אנחנו יכולות לכתוב ספין אוף לאהבה מעבר לפינה.

ריכלנו על המון אנשים מהתעשייה, חלקם לא הכרתי אז הן הסבירו לי מי הם ואז ריכלנו עליהם. ולמדתי מי זו לינוי רייך.

אין מה לומר -   מהמוצדקות ביותר.

 

 


ש. vs הטבע האנושי האכזר:

כמו כל יום התחלתי דיאטה.

12:30 –  לא התאפקתי ותקעתי טוסט, אבל גבנ"ץ 9% ולחם קל.

17:00 – סלט ירקות (הא!) פירה וטבעולייט תירס.

20:00 – חצי אפרסק, כי התחשק לי פסק זמן.

22:00 – תפוח וזיתים. עדיין התחשק לי פסק זמן.

01:00 – פסק זמן.

 

 


דייטים – יש יותר מידי, אף אחד לא מתאים.  זו כנראה פשוט לא הדרך למצוא מישהו.

 יש לי אקס מלפני ארבע שנים שטרח לסמס לי שהוא פנוי ואני מוזמנת למחזר אותו לאיזה לילה או שניים. אני מתלבטת.

 


 

הפרק האחרון של אבודים שרף לי את הפיוזים. כל הפרק קייט מחפשת איזה מזוודה מעפנה, חופרת קברים, מנהלת מעקבים, חסר רק שתטיל פצצת מימן על האי, ובסוף יש במזוודה מטוס מביצת הפתעה. התכנית הזאת זה אנטי קליימקס אחד גדול, שלא לדבר על זה שכבר כמעט חצי עונה מאז שטיסת הדוגמנים הזו התרסקה על האי ואפילו סצינת סקס אחת לא היתה.

תזדיינו או תמותו, אבל קיבינימט תעשו משהו, חארות.

 

(נ.ב – באבודים בהתחלה הייתי קייט, אבל אחרי שהיא לא שכבה עם ג'ק\סוייר\בון\סעיד החלטתי לשנות ולהיות הצרפתייה המטורפת שתקועה על האי.)

 

 


אני יוצאת לפגרה בת חודש מפיבלושים בישרא.

 גם כי משום מה פקאצות  מציקות לי במייל, גם כי מזמן לא טווחתי ברובה הדובים שלי, וגם כי בא לי.

אני בטח אמשיך להגיב, אבל בקטנה.

 

שיהיה יולי נעים, לא לשכוח תמיד תמיד להכניס את הבטן.

בההיי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/7/2005 14:12  
232 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shvilam ב-31/7/2005 16:56



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)