לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

גמני!!2


 

אהלן!

לא שבתי מהחופשה, זו רק הפוגה קצרה מהפגרה על מנת להשתתף בפרוייקט המלהיב והגרנדיוזי "עשרה דברים שלא ידעתם עליי". אני אנסה לא לזיין את השכל יותר מידי, אבל כמו שאני מכירה את עצמי אני אסחף ואצליח להתיש את הפרוייקט הזה למוות:

 

1. אני חושבת שששי קשת ויונה אליאן עוקבים אחריי.

זה התחיל כשישבתי בנמל  עם חברות והם באו והתיישבו שולחן לידינו. המשכנו לקשקש כרגיל, מעמידות פנים שאין בסביבה אף סלבריטאי מקשיש, אך לא יכלתי להתעלם ממבטי הזימה שהם שיגרו אליי. למחרת בקניון רמת אביב תפסתי את יונה מתצפתת עליי מטופ שופ, ובערב, עדיין באזור רמת אביב, ששי קשת חלף על פניי עם משקפי שמש, מתחכך לרגע בזרועי, מותיר אחריו שובל של מי קולון זולים.

 מה הם רוצים ממני לעזאזל!? אני לא אקח חלק במשחקי המין הפרברטים שלהם!

זה די מלחיץ האמת, אתמול הגפתי תריסים כשעשיתי יוגה בעירום על הפוף, והסתובבתי בכל הבית וחיפשתי מכשירי ציטוט. החלטתי שאם זה יקרה עוד פעמיים שלוש ארבע חמש וחצי אני מציאה נגדם צו הרחקה.

 

2.  כשהייתי בת שבע עשרה, מגדת עתידות אמרה לאמא שלי שאני אנשא באוגוסט 2004. יכול להיות שזה הקלנדר באאוטלוק שלי שמזייף, אבל נראה לי שהבתזונה עבדה עלינו.

זה הוביל לקריסת כל מערכת האמונות שלי, כי לפי תחזיות הידעונית, אני גם אמורה להיות עשירה, ו"לעמוד בסיטואציה הרואית בה אאלץ לבצע בחירה חשובה שתציל חיים" מה שגרם לי שנים להרגיש כמו הגרסה הלבנטינית של ז'אן דארק.

 

3.  בגיל שבע זרקתי חתלתול מגשר והוא מת. אבא שלי נתן לי סטירה.

במשך שבוע הייתי בהלם מוחלט וכתבתי סיפור בן ארבע שורות על ילדה מוכה. זאת הייתה הפעם היחידה בה הרביצו לי, והסיפור הראשון שכתבתי. 

 

4. אהבה סקס וסטיות:  הפעם הראשונה שלי הייתה עם גבר מבוגר ממני בעשרים שנה. מאז רוב האנשים שהתאהבתי בהם היו מבוגרים ממני. בשנתיים האחרונות התאזנתי על אנשים בגילי, אבל זה לא אותו דבר. באופן כללי שכבתי עם מעט גברים יחסית לבחורה ליברלית בת עשרים וחמש.

לא הייתי מאוהבת כבר בערך שנתיים שלוש, אני מקווה שאני זוכרת איך.

אני מתה על דיסק האוסף הכפול של אלטון ג'ון, במיוחד על "טייני דנסר".

 

5. הספר האהוב עליי הוא "העולם על פי גארפ" (השני האהוב עליי הוא "גבעת ווטרשיפ"), הסרט האהוב עליי הוא "שדרות סאנסט".  אין דבר שאני אוהבת  ושמעניק טעם לחיי העלובים יותר מסרטים וספרים. (חוץ מסרטים כמו פורסט גאמפ כמובן, שגורמים לי לרצות לירות בטלוויזיה ולהכות את טום הנקס למוות בעזרת מעדר).

(אני גם אוהבת סרטי נעורים, כי בנשמתי אני טינאייג'רית פקאצה. שנה שעברה כשחיפשתי פרטנר שיבוא לראות איתי את "יומני הנסיכה 2" הגעתי סופית למסקנה שאמא שלי הזדיינה מהצד עם ג'ון יוז.)

 

6. אני מאמינה באלוהים ומאמינה שאלוהים מאמין בש', ולא אכפת לי כמה קלוד בוקובסקי זה נשמע. אני גם חושבת שיש חייזרים.

 

7. כל פעם כשאני מתאמנת על אופני הכושר, בחמש הדקות האחרונות בהן אני מזיעה ומתנשפת כמו סוסה בהמלטה, אני נוהגת לחבר לעצמי חמשירי הלל קטנים ומביכים.

 

8. לפני חמש שנים יצאתי עם תאומים (לא במקביל). עם אחד ארבעה חודשים ועם אחד חודשיים. אבא שלהם אמר  לי "מזל שאני תפוס" והם לא דיברו אחד עם השני כמה חודשים.

 

9. אני נוטה לדחות מטלות לשנייה האחרונה, לחוש רגשות אשמה, ולהעביר את חיי בכאוס מוחלט וחוסר משמעת עצמית משווע.

 

10. אני ישנה ממש מעט יחסית לאדם הממוצע.

 

 זהו. אני חוזרת למערה.

ביי

נכתב על ידי , 17/7/2005 06:26  
125 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-4/8/2005 12:03



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)