לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

יום נפלא לנמלים בנס**


 

 

סתם כדי שאף אחד לא ידאג לי, רציתי לפבלש קצרות ולספר שאני בדיאטה* (הופכת אט אט למאוורר תקרה), שנפל לי המוט של הוילון אמבטיה*** (וגוד יודע איך מסדרים דברים כאלה בכלל), שאין לי חבר**** והכל סבבה כרגיל***** .

 

*דיאטה:

בימים האחרונים אני מוצאת את עצמי מסתובבת בין פיצוציות ובוהה במקרר הארטיקים. אחר כך אני גונחת ומבקשת בקבוק מים מינרלים של בייבי סנופי כי הוא היחיד שנכנס לי לתיק. חוץ מזה הצפרניים שלי נראות כאילו עברו עליהן עם פוד פרוססור ואני לועסת בשיטתיות עפרונות שאיתרע מזלם להקלע לדרכי, גופיות ספורט ואת עמוד חמישים ושבע בהארי פוטר החדש.

כמובן שכל זה חדל לעניין אותי כשאני חושבת על זה שהערב אני אשב בים עם שמלת חוף פצפונית אדומה שמעלה לי את הציצים לגרון. לפני חודש נראיתי בה כמו דראג קווין בפמפלונה, היום היא בול. טוב אולי לא בול, אבל אני יכולה להתיישב ללא חשש שהציצים שלי ישפריצו על השולחן והירכיים שלי יתמזגו ויישאבו לחור שחור.

וואלה היקום מתכווץ.

אמא שלי מתקשרת אליי כל שעה בערך, כי היא מפחדת שאני אתעלף. אם אני מסננת אותה היא שולחת אליי מסוק חילוץ, זה בגלל שלפני הרבה שנים עשיתי דיאטת אוויר והבאתי אותה בשלומי סבן באמצע ביצפר. 

 

**העניין עם נמלה בנס הוא האם לשתות אותה, להוציא אותה, או להכין נס חדש. אני שותה אותה. אני מניחה שאם מכל הקפה שבכל הכוסות בעולם היא הייתה חייבת להכנס לשלי, כנראה שזה סוג של גורל.

אולי זה בכלל סימן, יום שנפתח עם נמלים בנס יהיה יום נהדר. כמו עוגיות מזל עם פתק בפנים בפקין. כמובן שבפקין גם את הפתק אני לועסת בחדווה.

(זה שונה לחלוטין אם במקום נמלה בנס יהיה ג'וק במרק. אז אני לא אשתה, אלא כן זה תמורת חמישים אלף דולר וגם אז הג'וק חייב להיות תיקן מדגסקר לוחש גזעי עם תעודות. )

 

***באמצע שהתקלחתי לי להנאתי תוך זימרור משהו מהזן הגבסואי שמעתי בחצי אוזן קראק קטן, שלווה בצניחת מוט וילון האמבטיה ישר עלי, אבל בזוית כזו שצעד אחד שמאלה והייתי כותבת שורות אלו עם חור ברחם, שאריות איקאה בתוספתן וחיוך מאוזן לאוזן.

היה מקריפ.

 

****ירוסלב החליט שהוא מכיר לי את החבר הלא רוסי היחיד שיש לו. אני לא מאמינה שיצא לי משהו עם חברים של ירוסלב כי בדרך כלל יש להם שלוש גבות ואינטליגנציה רגשית של דפדפת, אבל הסכמתי לנסות כדי שבגיל ארבעים כשיגידו שהייתי בררנית אני אוכל לשלוף הוכחה סותרת. 

 

***** ים, חם. ביום שבת התערבתי עם אחי שהוא לא מצליח להקיא שלוש פעמים רצוף. השמגג הצליח ונאלצתי להפרד מחמישים שקלים. לפעמים אני חושבת שיש לי את האח הכי מוכשר בעולם.

 

 

לסיום –אני לא אכתוב אף מילה על החבר'ה של נענע, שלמרות שאנטיגונה זה שמי השלישי החליטו משום מה לתקוע אותי בקטגוריית ההומור.

כמובן שאני אשמח לקבל מתנות.

(ולתרום אותן מיד. כן.)

 

קישז.

 

 

נכתב על ידי , 26/7/2005 20:11  
151 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ש. כהן מזגנים ב-1/8/2005 14:07



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)