לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

פוסט מורטם


 

לאחרונה מאוד חם, גם יש התנתקות.

 שמתי לב שמאז שחזרתי מהחופשה אני בכלל לא כותבת פה. זה די מבאס, במיוחד כי זמן יש בשפע וחבל לבזבז אותו על דברים חסרי חשיבות כמו עבודה, סקס וחברים.

 

בגלל שהגופה של הבלוג שלי כבר מתחילה להסריח נוצר מצב שאין ברירה – או שקוברים או שאוכלים (כי ממש כמו ד"ר לקטר, גם אני חושבת שחבל סתם לבזבז בשר, במיוחד שיש לי את הקיאנטי ההוא מצונן בארון.)

 אז החלטתי לעשות פוסט סדר שיאגד את כל הפוסטים העתידיים (כי ממש כמו העם הגרמני, גם פקידות מזגנים צריכות לדעת שהכל בחייהן מאורגן, קבוע ושהן בכלל רק מילאו פקודות).

סביר להניח שזה ייקח הרבה זמן (כי ממש כמו חנן גולדבלט, אני יסודית)

אבל שהסוף יהיה טוב (כי ממש כמו מתנחלת חרמנית בנווה דקלים, גם אני רק רוצה חיבוק מחייל).

 

 הנה רשימת הדברים שאני צריכה לספר לכם עליהם:

 

  1. הביקור הטראומטי שלי אצל סבתא לפני שבועיים. זה בטח יהיה פוסט משולש או משהו כזה כי אני עדיין מעכלת (לא את סבתא).

 שם זמני:  "הפוסט העצוב שלא ייאמן על ש. התמה וסבתה האכזרית".

 

  1. בלוטות הלימפה שלי שהתנפחו ועשו לי מסיבות קיץ בבית שחי. כאב המון.

שם זמני: "אומפה לימפה"

 

  1. סיכום טלנובלה (ע"ר) וייסורי גמילה.

 שם זמני: "קייזרמן, תעשה לי איף"

 

 

  1. פוסט על הבוס שלי בו ייחשף סוד נורא מעברי האפל.

 שם זמני: "דברים שש. עשתה לי מתחת השולחן"

 

    5. סיפור לפרוייקט של דודה מלכה. האמת ששבעים נקודות יורדות לי מראש אז אני לא בטוחה ששווה   לי להתאמץ.

 שם זמני:  "סיפור לפרוייקט של דודה מלכה. 70 נקודות פחות"

   

 

בלי נדר.

 

 

סלחו לי על הפוסט הקצר, פשוט שתי חברות שלי ישנות אצלי, הן נורא חמודות במיטה שלי ובא לי ללכת בשקט בשקט ולגעת להן בציצים.

 

נכתב על ידי , 19/8/2005 02:14   בקטגוריות ש. חוזרת לעניינים  
139 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דויד42ת&quot;א,ביהונתן ב-24/8/2005 11:53



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)