לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

בקרוב בחנויות!!!


 

ספרי הראשון "מה שמזגנים מצליחים לעשות לפטמה אחת קטנה".

 

 

 

הביקורת מהללת:

מנחם פרי– "...רומן הביכורים הראשון ומוערך של מזגנים פותח בפני הקורא צוהר לעולם נשי חושני ומרהיב, עשיר בדימויים ומהול באירוניה דקיקה. מערכת היחסים הסבוכה בין שתי הגיבורות מצליחה לסחוף, לענג ולהלהיב כל מי שיד ימינו פנויה ומצליח לשרוד את 485 עמודי האקספוזיציה העוסקים בספסל. חבל שדואט מתה בסוף."

 

אריאנה מלמד– "...בתור אדם שקרא יצירות מופת  כ"יוליסס" ו"בעקבות הזמן האבוד"  התקשיתי למצוא את החידוש בספרה הראשון והמדובר של הכביכול סופרת ש. כהן מזגנים. הרי הכל כבר נכתב בסנסקריטית עתיקה על גבי עור צבי בגנזך שנתגלה בקוריאה ורק שלושה אנשים מלבדי זכו לקרוא.

 לכן קוראים יקרים – החזיקו בסוסיכם, הבשורה לא תבוא מגברת מזגנים (אם כי אני מוכרחה להודות שפואמת ליקוק התנוך בפרק העשירי הותירה אפילו אותי, להזכירכם -  אדם שקרא את יוליסס, חסרת נשימה)."

 

 

כן כן יקיריי, גם אני מצטרפת לקהיליית הסופרים הקטנה והאיכותית של ישראל, ובשבוע הספר הבא יהיה לי דוכן ליד רם אורן ואשכול נבו. בינתיים התקשורת עוטפת אותי באהבה, פרסמו את חמשת תחנות התרבות שלי בנרג' (ביג מאמא, מיט בר, סוהו, מול ים, אורקה) וגם רואיינתי למדור "הפעם הראשונה שלי" בידיעות אחרונות ("...ואז ידעתי, פרופיטרול.").

והכל בזכות מאהבתי הלא לטינית – דואט, שאת פטמתה אנשנש בכל עת ועצבה את העטיפה.

לא בכדי הוספתי לה הקדשה בתחילת הספר ("תתפשטי, כלבה").

כמובן שזה רק הספר הראשון בסדרה בת שבעה ספרים, לכל אחת משבע השנים בהן לוקח לי לעשות תואר ראשון.

 זכויות ההפצה כבר נמכרו לאולפני פרמאונט פיקצ'רס, פטמותיהן של אנג'לינה ג'ולי וסקארלט ג'והנסון נבחנות לתפקיד דואט, מה שיחסל את כל התקציב ויאלץ את מורגן פרימן לגלם אותי.

 

 

 

זהו לבינתיים

בהיי

נכתב על ידי , 23/8/2005 22:46  
174 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ&rsquo;ון ב-8/9/2005 19:20



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)