לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

איף


 

אני כל כך רעבה שאני מסוגלת לאכול פיל. טוב האמת שאני תמיד מסוגלת לאכול פיל. יש לי קיבולת קיבה של עמלץ לבן. אתמול מלאה שנה לחרם שלי על הג'ירף נודלס בר. תכננתי שזה יהיה חרם שיסחוף את המדינה וכולם יסעו עם אטרייה מתנפנפת על המראה של האוטו, אבל שכחתי, ככה שזה יוצא רק אני וחברה שלי. האמת שעכשיו די בא לי על המנה המלאזית.

לוחשוף.

 


 מאז שהסרתי את האנטיוירוס מהמחשב נעלמו לי הוירוסים. עם הנורטון המחשב היה מתולע כמו תחת של זונה מקסיקנית, עכשיו חוץ מלאתחל עצמו כל שעה הוא עובד נפלא. אני ממליצה לכולם.


 

"על כל ג'וק שאת רואה בבית, יש עוד חמש מאות שמטפסים אלייך מהצנרת" (א טומבי. צ'יף, משורר, הומניסט).

 זו בעצם פרפראזה על המשפט המפורסם "הדברים החשובים באמת סמויים מהעין" (סנט X, קרצייה) שהסתבר לי כנכון מאוד – הג'וקים שבאמת מפריעים לי הם אלו שאני לא רואה, הרי אלו שעושים לי ג'אוסטינג באמצע הסלון הם סתם צומי עם דת' וויש, החכמים יותר יארבו לי בחשיכת הליל ואני אתעורר בתוך אמבטיית קרח בלי כליה.

לפני מספר ימים טבחתי בג'וק נוסף. בדרך כלל אני מבריחה אותם אל מתחת לשידה ושם מטביעה אותם בסנו או משפדת אותם על סטילטו. עכשיו כבר יש שם קבר אחים קטן כי אני נגעלת מהגופות ומתעצלת להוציא את ההובר ולשאוב אותם אל אבותיהם.

 בדרך כלל אני סטרילית כחזרזיר ביצות, אז מפתיע למדיי שאני נגעלת מכל הקונספט הזה של חרקים (אבל זה גם נחמד כי אני מרגישה כוסית.) (כמו אחרי תשע וודקות).

 

 


 

אני מתלבטת אם לחדש את הפרו או לא. מצד אחד זה לא עוזר לי בכלום, מצד שני זה נעים. (כמו רוקט פוקט עם בטריות חלשות, בי איי כללי, הפרעת אכילה, "טומי" של שרונה פיק.)

 


מתה בין שמונה לתשע.

התפנו לי חמש שעות בשבוע, למקרה שמישהו רוצה ללכת לאיזה דרינק באסימוב.

הוף.עצוב.

 

 

 

 

 

 לילה צ

 

 

נכתב על ידי , 28/8/2005 05:37   בקטגוריות קשקשת ברשת. למי יש כח להשקיע בחייאת שש בבוקר  
155 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרו-פיטרול ב-30/8/2005 15:21



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)