לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

ימי האביב של היטלר


 

אתמול בצהריים ראיתי שוב את "המפיקים". אני לא אגנוב לסייקו את העבודה, אבל זה בריאות זה.

 

יום כיפור היה נחמד מאוד, אכלתי ממאכלי החג המסורתיים, ראיתי "מלאכים באמריקה", שזו מיני סדרה יפה אך מעט מדפרסת (כמו כל דבר שכולל בתוכו אהבה, מוות ומריל סטריפ). לקחתי גם סרט שסייקו המליץ עליו והוא קפץ. אני שוקלת לתבוע את הבלוקבאסטר על רשלנות. יצאתי עם ברגר לטיול ארוך והלוותי לאיש דתי סיגריה. כמו תמיד עשיתי חשבון נפש, הגעתי למסקנה שבשנה החולפת מספר הדברים המטומטמים שעשיתי שווה למספר הדברים החכמים. השנה הלועזית לעומת זאת עוד לא התחילה, אז יש סיכוי סביר שהמאזן ישתנה. בינתיים נקי. דיינו.

 


ב"מכל הבנות בעולם" אני בעד נטע, הקיבוצניקית הבלונדה, כי היא פחות סתומה ומעצבנת מיתר הפיינליסטיות. לפני כמה ימים גם ראיתי (לא בכוונה, נשבעת) את התכנית של אופרה ווינפרי לכבוד חמש שנים למגזין המצליח שלה O. היא סיפרה על כל אחד משישים השערים שהיו למגזין בשנות קיומו, ועל איך שהיא התעקשה להצטלם לכל אחד מהם. הייתי קצת בשוק, מתנשאת האפרו אמריקאית, חשבתי לעצמי (האמת שחשבתי יותר בכיוון של "תפסה תחת הכושית", אבל אני פוליטיקלי קורקטית). בכל מקרה, אני חושבת שלא היה הורג אותה לפרגן איזה שער לביונסה. סיסטרהוד וזה.

 


 

בשישי באמצע הלילה יצאתי לבלות עם שני ידידים יקרים ונושנים. בדיוק ברגע בו שיעמם לי יותר מכל הם נפלו מהשמיים, או יותר נכון מברלינגו מעופשת, והעמיסו אותי איתם לסיבוב תלאביבי לשני מקומות מלאי עובש ונטולי שמץ של אופנתיות, מה שכמובן לא שינה לי כלל וכלל כי ראיית הלילה שלי חלושה במקצת  וראיית הלפנות בוקר שלי אפילו יותר. היה כיף לאללה למרות שפעמיים הם צעקו לי באוזן "סנאפ!" כי לטענתם בהיתי. לאחר מכן הוחלט שמעכשיו לפחות פעמיים בשבוע הם יארחו לי לחברה עד שיימאס להם, או עד שאחד מהם יכניס אותי למיטה. אני כמובן הסכמתי לעסקה בהתלהבות וסביר להניח שעכשיו אסנן אותם לחצי שנה (או עד שאני אכניס אחד מהם למיטה).

בלילה חלמתי שארי מנפה אותי.

 


 

קיבלתי מיולי ומזה לא אני אני נשבע באלוקים שרביטים.

מדואט לא קיבלתי שרביט, אבל אני אקבל לשון, שני שרביטים ולשון זה די והותר עבורי. החלטתי לנהוג כבלוגרים עם קצת יותר חיים ממני ולהקדיש את שלושת הדברים שלא ידעתם עליי לסקס:

  1. לא עשיתי סקס אתמול
  2. לא עשיתי סקס היום
  3. בחישוב רווח בר סמך עם מקדם מתאם  0.05 יש סיכוי של 87% שגם מחר לא אעשה סקס

 

וזהו,

עכבישים קטנים ושעירים לכולם

ניקוצים.

 

 

 

נכתב על ידי , 16/10/2005 12:54  
270 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ש. כהן (בית כברות לחיות) ב-23/10/2005 06:06



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)