לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

המוח שסרב למות


הלו 

 

נטייה שכיחה היא בקרב חבריי לנסות ולשדך לי. חוששתני שאין לי ולו חבר אחד שלא ניסה לגאול עצמו מאש הגהנום על ידי הכנסתי תחת החופה עם אחד ממכריו.

אני בוחרת לקחת את זה כמחמאה.

מזה חודשים רבים מנסה חברתי הסולידית אלונה, לשדך ביני ובין ידיד מצויין שלה, אביעל מ. פלצ, עליו שמעתי גבעות וערים נצורות. תקופה ארוכה דחיתי אותה בתירוצים שונים עד שלא נותרה ברירה – החופש נגמר, אני רווקה הוללת מחוסרת דאגות ואין מנוס מלפנות את ערב יום שישי ולהפגש עם הפלא.

אביעל, כפי שהסתבר לי משיחת טלפון קלילה, הוא בן 28, עובד כמטפל מומחה יחיד בארץ לכלבי שלומפהוץ החביבים על נשות רמת אביב ג' (זן כלבים ננסי המהונדס גנטית להתאמה מושלמת לאקססוריז מכיכר המדינה). את חוק לימודיו כמעט וסיים באוניברסיטה היוקרתית לטיפוח כלבים בצרפת "פריסון לה בולונז", אך עזב על בסיס מצפוני* והוא מגדיר עצמו כחם, פתוח ואוהב אדם.

בתור פריג'ידית מסוגרת ומזנטרופית חשתי מראש כי זהו דייט הנועד לכישלון, רק תהיתי באיזו עצמה הוא יהדהד.

 

בערב יום שישי סרקתי קלות שיערי, לבשתי את מחלצותיי הערס אלגנטיים ביותר וירדתי לרחוב, שם המתין לי הבחור במכונית מכוערת להפליא.

נסענו לבית קפה זנוח, הוא סרב בכל תוקף שאעשן ברדיוס של ארבעים קילומטר ממנו, מה שעורר בי שנאה מיידית ומספקת. הסתבר כי הבחור הוא אופטימיסט חסר תקנה ואף צימחוניסט חובב חיות ושימורן (בעוד אני לא נוגעת בטונה אלא לאחר שוידאתי שהיא שכבה ברשת עם דולפין).

הוא דן ארוכות בחיבתו לדיויד ברוזה, הערצתו לאמא אדמה, יכולתו המיסטית לראות הילות אצל אנשים (שלי סגלגלה) והתגלה כבעל נטייה לספוק כפיו בעונג כל דקה. בעוד "סופק כפיו" זה ביטוי חמוד, המחווה עצמה מעצבנת למדיי, הייתי תוהה לפשרה אבל הוא בטח היה אומר שכל פעם שמוחאים כף נולדת פייה או משהו מבאס בסגנון. 

הוא ליהג ללא הפסקה על אהבתו לים, שקיעות ואחיו הקטן וחולה הלוקימיה טדי (שפעם ניצל מטביעה בים, אבל לא שומר טינה).

כעבור מחצית השעה קטעתי אותו בשאלה הרגישה "אז זזנו?".

במכונית הוא שאל אם ארצה להפגש איתו לדרינק, השבתי בבהלה שלא. נפרדנו בידידות מאופקת ופסימיות זהירה.

אחרי זה הכרחתי את צ'יף להכין לי טוסט.

 

 

*סרב לעשות פוני וצבע חום אגוז עם גווני שמש לטרייר ננסי עם מצח גבוה. 


 וחוץ מזה:

החלו הלימודים. חוץ משני קורסים (שאחד כבר ביטלתי) אני נרגשת ונרעשת לדווח שהכל מעניין. אני מקווה שיהיה סמסטר טוב. בינתיים התנצלויות כלפיי כל מי שהתלונן כלפיי על הזנחה פושעת. סדר היום שלי השתנה קמעא, והוא כולל התרוצצויות משבע בבוקר עד אחד עשרה לערך. על מיילים אני עונה כמובן, במסנג'ר פחות יוצא לי להיות.

 

נחמד לפגוש את כל החברים באוניברסיטה (חלקם חזרו מחו"ל, חלקם סתם נעלמו בחופש) במיוחד כשהם שואלים "מה, לא סיימת עדיין?" ואז אחרי שאני מתגברת על ההשפלה אנחנו שוטחים אחד בפני השני את התלאות הפקולטטיות שלנו, או מנהלים ארגומנטים תיאולוגים חריפים אודות יחסיהם של ארי ומריה. וגם יש את המרק של עלים ירוקים, שסביר להניח שרק בגללו אגיע לתואר שני.

סך הכל טוב מאוד ולכן אני חייבת לאזן את זה על ידי הפוסט הבא, בו אתאר צביר צרות! הידד!

 

 

בא לי ספינג'.

 

קונפטי על ראשיכם ,צדיקים, ותודה לרנצ' על ההשראה (תהנה בטורקיש!)

נישוקים.

נכתב על ידי , 2/11/2005 22:44  
257 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סלשה ב-18/11/2005 02:35



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)