לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

גולדה מתעלפת! (וגם קצת עצבנית)


 

ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה – הבלוג בן שנה.

למרות שידענו ימים קשים, מרד, חילופי הנהגה, משבר כלכלי אחד או שניים ומעט מידי סקס, הצלחנו בכל זאת לשרוד שנה שלמה וקפיטליסטית.

 

אז מה היה השנה (לקט)?

מעבר דירה, חזרה בתשובה, השכלה גבוהה, דיאטה, דייטים אין ספור, אכזבות, ספורט, רוחות רפאים, סיפורים מהעבר, חברים, שירים, ריקודים, פילוסופיה מתקדמת  

נס עם נמלים, ועוד ועוד.

 

מה לא היה?

כסף, אהבה,  אושר וכל הדברים השוליים האלה של החיים. פלאף.

 

 

הבלוג, לאן?

האמת די מיציתי. קצת נמאס לי מדאחקות בישרא ובא לי שינוי (דאחקות בהייד פארק, למשל), אבל אני ידועה בנטייתי למשוך הרבה מעבר לשיא ולהעלם בפוף חרישי.

האופציות הנשקלות כרגע – 1. הפיכת הבלוג לפרטי.

2. להמשיך בשלושה ארבעה פוסטים דלוחים לחודש עד שיימאס לי סופית ואהגר לקנדה.

3. סגירה והתעלקות על אחרים.

 

קצת סטטיסטיקות:

70 פוסטים כולל זה

145 מנויים

ממוצע של 60 כניסות ליום רגיל, 200 ביום פיבלוש

אני מנויה על 27 (משתנה)

כמה חברים ממש טובים.

פעמיים בטבלה הראשית (כס)

פעמיים פרו שקנו לי

פעם פרו שקניתי לבלוג אחר

 

 

סיכום

מקום טוב הישרא. מצחיק, קליל, נפלא להעברת שעות מתות או לבזבוז הזמן על שטויות מהנות. המבחר גדול וכשמוצאים מעגל של אנשים שכיף לקרוא  זה בכלל סבבה. זה גם הרבה יותר מפותח מאתר הכרויות, למרות שלי לא יצא מזה כלום.

 


 חלק ב' עגמומי וזועף:

 

 

קצת זעם שעלה בי, לא יודעת אם בצדק, לאחר שיחת טלפון, עשוי להיות מעט ארוך ומעיק, דלגו חופשי -

שתיים בלילה. שיחת וועידה לילית של שבת עם שתי חברות הילדות היחידות שנשארו לי (לא לאורך זמן).  אני זוכה לאמבוש משתי אלו שנותרו שם, בלנד אוף מורדור האמיתית. בנות שמבחינתן אני פחות טובה כי אין לי בנזוג\בעל (וזה מה שקובע את שוויי וערכי, לפי דעתן ולפי דעתה של משפחתי המורחבת והפרימיטיבית).

 

הן אמרו לי שהטעות שלי בקשרים היא שאני מסיימת אותם מהר מידי (אני דווקא חושבת שאני לא מסיימת אותם מהר מספיק).

  שאני לא מבינה גברים  ("לא מבינה גברים" מי בכלל מדבר במושגים האלה? וואלה לדעתי הם לא מבינים אותי).

 שעם כל הגברים איתם יצאתי היו לי בעיות שונות ומשונות (נכון, כל הגברים שיצאתי איתם היו פחות טובים  ממני).

 שאני מאיימת  עליהם (למה? כי אני פמיניסטית? כי אני אולי לא טיפוסית לגמרי?  בחייאת בנות, תתפתחו).

 שיום אחד אני אצטער על כל הקשרים שחתכתי (בינתיים הם אלו  שהצטערו, רובם לפחות).

 שאני צריכה לקבל אנשים כמו שהם (אני צריכה לקבל מישהו שקנה כרטיס לשנה לנפאל? אני צריכה לצאת עם מישהו קמצן? או אולי מישהו שיושב על פטרייה עשרים וארבע שבע? מישהו שמתחיל עם חברה שלי? אני צריכה לצאת עם מישהו שלא מסוגל לפרגן על כלום? מישהו שמתייחס אליי כאל מכוערת ושמנה?  זין בעין).

  ושאסור לנסות לשנות אנשים (נכון, צריך לקום וללכת בדיוק כמו שאני עושה, בדיוק מה שאתן הייתן צריכות לעשות לפני שהתחתנתן עם הערס המובטל הטריילר טראש רד נק העיירת פיתוח מטיריאל הראשון שמצאתן שיושב בסלון עם השני אייקיו שלו, מגרבץ, נראה כמו משהו שזחל ממחלקת הפרופס של ספייסשיפ טרופרס וצועק עליכן להביא לו עוד בירה).

 

לבד זה לא כיף, צודקות. אבל לפעמים גם ביחד לא ובמקרה כזה רבאק, שיהיה לבד. שיהיה חתול.  אפילו שניים, כדי שאוכל לקרוא להם טוני וכרמלה.

 

 

 


 

זהו לבינתיים, הייתה שנה טובה פה, שנהיה לראש ולא לערצב. נישוקים ולילה טוב

 

 


נ.ב ניקוצים – שכחתי לציין  עוד משבר. בארומה לא היה לחם קל (מהדברים האלה שמזכירים לי שכולנו בני חלוף).

 

נכתב על ידי , 27/11/2005 04:43  
195 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של milra ב-4/12/2005 22:21



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)