לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

הוי


 

 

 איך הוטרדתי מינית ברחוב על ידי הומלס סוטה וזקן העונה לשם בבר:

 

באחד הלילות האחרונים שירכתי לי דרכי בעצלתיים אל עבר ביתי, תיקי מכביד על כתפיי המשורגות, בטני הומה כיונת שלום וכל חזותי אומרת זעף. בר"ג גבול ב"ב, ברגע בו התחלתי למלמל לעצמי את הבית השני בשירה של שירי מיימון "כמה פעמים", נתקלו עיני באובליסק איזוטרי שחסם את המדרכה מולי.

 כהרגלי ירדתי לכביש והחילותי עוקפת את המכשול בצעדים מדודים (מסננת קללות אל עבר הערכאות המוניציפליות חוסמות הדרכים) כשלפתע החל החפץ המוזר לזוז. תוך שניות מספר הוא כבר זינק למצב אנכי מאיים. התברר כי מדובר במה שמכנים בלעז "הומלס" ובעברית -  "אדם המצוי בגילופין וסביר להניח שיענה לשם בוריס".

החשתי את קצב צעדיי וניסיתי להתחמק מקשר עין עם האיש המלוכלך, כשפתאום הוא החל ממלמל "שקל גיברת, שקל" בקול שובר לב שהעיד על מצוקה אמיתית.

נעצרתי. לאן הגיעה החברה שלנו? חשבתי . מדיניות השמד של ביבי יצרה אצלנו בוריסים ברחובות ואני, במקום לנסות ולעזור, מצטרפת לדורסנות הקפיטליסטית ומניחה לאדם לגווע ברעב ברחוב? "להתעלם זה לנקוט עמדה ש." אמרתי לעצמי. הסתובבתי אל עבר ההומלס, בראשי כבר מתרוצצות מחשבות שיקום שהחלו בלקנות לו פלאפל וקולה והפליגו עד קורס מחשבים של משרד העבודה. בעודי מתקרבת אליו, נישאת על גלי האחווה המעמדית המרקסיסטית, קלטתי כי ידיו של ההומלס תחובות עמוק במכנסיו והוא משפשף את בניין העל שלו נמרצות. ישמור האל 9000!!! פערתי את פי בתדהמה והוא בתגובה החל משמיע קולות מציצה. עמיר פרץ מיי אס! חשבתי לעצמי בעודי נסוגה במהירות. אנשים עניים שגרים ברחוב הם מטרד וסכנה עבור יתר בני האדם היצרנים, החרוצים, העצמאים. "תמצא עבודה!" צרחתי לעבר הפרזיט שמיסיי מממנים את ארוחותיו בבית התמחוי שעוד לא טרחו להפריט! טפי.

דוסה ששמעה את צעקתי הציצה מחלונה וחייכה אליי בסלחנות, "זה בבר" אמרה, "בבר משוגע, הוא מטריד את כולם". רבאק, גם את הביילה פרומה הזאת ושבעת בניה אני מממנת, חשבתי בזעם. וממתי לרוסים קוראים בבר?

בבית סיפרתי לאמי בטלפון את קורותיי המבהילים והיא אמרה שאני משנה דעות נורא מהר אבל זה טבעי כי אני צעירה. היא גם הבטיחה לקנות לי מגפיים שחורים עד לפני הברך מג'מס עם עקב נמוך.

 

 


  

שעת הש. הולכת ומתקרבת. רק עוד שבועיים ליום הולדתי ואין מנוס מלעדכן רשימת מתנות:

  1. ספרים (גנבו לי את גבעת ווטרשיפ ומלון ניו המפשייר לפני שנה אז זה ישמח אותי)
  2. נעלי אולסטאר אדומות או כחולות (מידה 39)
  3. חולצות יפות
  4. ג'ינס
  5. תיק
  6. ארנק
  7. איפור וכאלה (למרות שאני אף פעם לא מתאפרת, אולי הגיע הזמן להתחיל)

 

דברים שאני לא רוצה ליומולדת:

 דיסקים (אלא אם כן זה מלחמת העולמות או אוסף של פרינס שאני אוהבת)

כל מיני ערכות סבונים דקורטיביים בריח ג'ינג'ר ומלון מסבון של פעם (קרמים אני דווקא אוהבת, וגם שטויות כאלה לפרצוף).

 

זהו להיום, יום הולדת שמח לי ולישו, מי ייתן ומל גיבסון יעשה סרט גם עליי.

עוד אישיויות רמות מעלה נולדו החודש – הצ'יף, חבצלת מהשרון ובראד פיט.

 

סיפוק מיני לכולנו, נשיקות, לילה טוב.

 

 ולבן דודי ק' שהשתחרר – מזל טוב! שלא תדע עוד צה"ל.

נכתב על ידי , 2/12/2005 02:53  
122 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ש. כהן ב-6/12/2005 23:04



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)