לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

ינואר אלפיים ושש, גזרות השמד


 

 

(נהגה ונכתב לפני דחיית הגזרות, מה שמותיר לי עוד חצי שנה של  שופינג טיל דרופינג).

 

 

כידוע לכולם אני סטודנטית ענייה המוכנה למכור את גופה בעבור בצע רול סלמון סקין ואבוקדו. רמת החיים הגבוהה שלי מקורה באופיי הפזרני, המחייב אותי להגדיל מידי חודש את המינוס בכמה אלפי שקלים חדשים.  תקנות בנק ישראל שייושמו מינואר 2006 יעמידו בפניי מציאות חדשה בה אאלץ לעבוד קשה עבור קיום בינוני מינוס ( מה  שמעכיר במקצת את מצב רוחי), או להעמיד לרשותי מה שמכונה "אבא סוכר" שיתמוך במהלכיי הפיננסיים הנועזים (תחילת עונה בדפנה לווינסון וקצת נדל"ן).

אופציית השוגר דדי נפסלה כי איש לא ענה למודעה בעיתון. אין מנוס מלפתוח בתכנית חירום כלכלית הכוללת מספר דרכי התמודדות:

 

1.לא עוד מסעדות. הייתי שוקלת את אופציית הבישול הביתי, אבל ניקיתי לא מזמן את הגז ואני מקווה שהוא יישאר ככה עד סיום החוזה.

"הא!" רעיון זדוני עלה במוחי "להתארח אצל אחרים!". גיליתי לצערי שנקישה קלה וידידותית על דלת שכנה אינה מניבה תוצאות משביעות רצון ועל מנת להתארח עליי ראשית לרכוש חברים.

לאחר שבוע ידידותי להגעיל החלטתי שזהו מהלך מעייף וכבר יותר משתלם ודיאטטי לאכול לחם קל עם דבש לייט מעל הכיור ומידי פעם ויטמינים ממרק עשר קלוריות בשקית.  איף.

הלאה ממני קוויאר שחור מתועב! הבו לי סביח!

 

2.  לא עוד בגדים חדשים. לא סריג שרוולי עטלף מאמם. חצאיות צמר חורפיות? לא לא.  גם אני מצטרפת לשורה של נשים חסרות מזל המפשפשות כאחוזות אמוק בבזארים וירידים של פגומים מקסטרו. לא עוד נעמה בצלאל, לא עוד דפנה ל. אהובתי. מהיום רק סוף עונה אצל ציפי משוק הפשפשים. מזל שעוד מעט יום הולדת (הינט הינט).

 

3.  לא עוד בזבוזים – לא אסתובב בתל אביב  ואקנה ספרים (למעשה אשרוף את כולם ואחסוך הוצאות על רדיאטור), קליפסים לשיער, שלושה סוגים של צלליות כשאני גם ככה לא מתאפרת, ארנק מעור תנין (מעולם לא קניתי אך התחשק לי לאחרונה) וויברטור כמו של הדודה (יש לי רק יד  אחת טובה! לעזאזל, אני אשתמש בה!). לא עוד מוניות הקסטל ייגזלו את כספי – שירותי דן טובים מספיק בשבילי. סאאמק אני בכלל לא אצא מהבית, אני שוכרת דירה לכן אשב בה יומם וליל כצב. מי שירצה יבוא אליי ויביא דיאט קולה וסיגריות.

 

4. סחר באיברים -   חודשים רבים אני מהרהרת בעונג בכמה עשרות אלפי הדולרים שיזרמו לחשבון הבנק שלי לאחר שאמכור כליה. אלפי אנשים זקוקים לתרומת כליה ואני, מפונקת ומושחתת, משתמשת בשתיים. זה ישתלם לחלוטין ולפי מה שהבנתי מכתבה בערוץ שתיים, תופעת הלוואי העיקרית היא משהו כמו שתן ירוק (ואומרים שהירוק זה השחור החדש).

 

 

אני מקווה שצעדים אלו יעזרו לי ולאנשים אחרים שיקראו את הפוסט להמנע מפשיטת רגל, או לפחות יאפשרו לי להרשם לסטודיו סי כדי לפשוט רגל חטובה.

ממון רב לכולנו

נשיקות.

 

נכתב על ידי , 8/12/2005 11:13   בקטגוריות אקטואליה  
263 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bimbalonet ב-15/12/2005 16:37



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)