לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

כשתקראו את הפוסט הזה כבר לא אהיה כאן




כי אני הולכת לקנות סלט עוף מארומה.

אני מאוד מאוד חולה. למעשה אני יושבת ומשתעלת ומחכה שיהיה ברדיו את השיר האהוב עליי לאחרונה "ביקוז אוף יו" של קלי קלארקסון שהיא הנינט של ארצות הברית, מה שגורם לי להרגיש לא רק חולה אלא גם נקבה.
מכיוון שאני נקבה חולה לא נותר לי הרבה מלבד להוריד פרקים של בנות גילמור ולחבר הרהורים רומנטיים מחורזים:

תהיה:
אם נחליף לכמה רגעים
זה יכול לצאת נחמד
אני אשקול ארבעים
ויהיה לי חום שישים ואחד.

ווידוי:
אני כל הזמן מקטרת
על כמה שבא לי חבר
אבל רוב הזמן, אני מוכרחה להודות
שסושי מתחשק לי יותר

פיף פוסט מודרני:
אם באמת הייתי לוקחת חתול
הייתי מכריחה אותו עכשיו
להכין לי
תה


מסקנה מהבחור האחרון:
הייתי סולחת על זה שהוא היה קצת נמוך,
הייתי סולחת על האיי קיו המופחת
הייתי סולחת גם על זה שהוא גמר לי בפה
אם רק הייתה לו בדיחה טובה אחת.

חצי התנצלות:
זה שאמרתי שחבל שאין רצח מושלם
לא מעיד על כך שאני פסיכוטית מאיימת
לא הייתי מסתובבת עם דו קני צמוד
אבל היה נחמד לדעת שהאופציה קיימת


עכשיו אני חייבת לאכול משהו וללמוד גם
גרר גררר
נכתב על ידי , 25/12/2005 14:59  
169 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ע. רדיו לרכב ב-30/12/2005 23:25



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)