לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

אזלתי מהמדפים


 

ראשית התנצלויות עמוקות על חוסר התגבוב הפיבלוש ושיתוף הפעולה באופן כללי שאפיין את חודש מרץ*.

אם אומר שהייתי עסוקה עד מעל לראש זה יהיה לא רק ביטוי ארכאי ומעצבן אלא גם שקר גס למדי. רוב הזמן פשוט ראיתי את כל תכניות הטלוויזיה שהתמכרתי אליהן מאז עברתי ליס, עבדתי, למדתי, ושאר מטלות המרכיבות את המכלול המכונה לעתים בהשלמה כנועה "חיים".

אמנם היו גם מספר יוצאי דופן כמו סוף שבוע בגליל, ג'קוזי, אח מבוערת וכל הג'אז הזה, אבל זה עדיין לא תירוץ, אחרי הכל סוף סוף יש לי חומרים לפוסט משו בסט  ובמקום לשקוד על יצירת רצף אירועים שקרי בעליל ולהסחף בקדחת התגובוניות, אני מתיישבת על הספה מול פאריס וניקול**.

מדוע? אני תוהה.

מה הטעם***, אני משיבה לעצמי.

אני כזאת עצלנית ותכף יש לי חודש ריק בלי אף פוסט וזה די ממרמר.

 

אז בינתיים רק אבשר שאני בריאה, יש לי את רוב הגפיים, מאושרת יחסית ומתעדת להתיישב ולכתוב פוסט במרץ מיד לאחר שאסיים את העיסוקים הבאים:

1. מפגש פסגה עם ר' ורן לקפה, מאפה ונישוקים בעפעפיים.

2. מטלות שונות ומשונות לאוניברסיטה (מילה מירוסלב – קוראים לזה תואר,ש.)

3. לסיים כמה ספרים**** 

4. התוכי של השכן ירוק יותר – לירות, לשרוף, להטמין.

5. להוריד את כל פירות הים שתקעתי אתמול כאילו אין צלוליטיס בעולם. אה, וגם את הסופלה.

 

 

 אז זהו לבינתיים, סלחו לי על היאיר לפידיות, אבל בקרוב אשנה מעט את המקום בו אני חיה, וגם אתם. ביחד נחזיר את נטלי לדוגמניות.

סתם נו-  מרצ, פרץ, עלה ירוק, גמלאים, כל דבר עם אוריינטציה סמולנית מסריחה. שיהיה פה קצת יותר טוב. זה חשוב.

 אני מקווה לסיים כמה שיותר מהר ולקפוץ עם רן לנמל לחכות לקולות הימאים הסקסיים.

 

ליקוקי קלפי

ש,

 


 
 

 

*שיגמר כבר מרץ חודש משוגע שכזה. אני יוצאת בבוקר עם שמלה אביבית לאוניברסיטה ובשתיים חוטפת זעזוע מוח מברד.

 

**היס הזה זה משו משו.

 

*** אין צורך לקחת  את צמד המילים "מה הטעם" במובנן הפילוסופי המרמז על נטייה מורבידית זו או אחרת המרפררת לניהיליזם המלווה במבט מזוגג בעיניים ובציפייה לקורה. לא לא, הכוונה היא למה הטעם, למי יש כח לזה עזבו אותי יש ריראנס של דספרט האוס ווייפס.

 

****עוד מעט ימלאו עשרים (או שמא 19?) שנה למותו של פרימו לוי, אם יש לכם בבית איזה עותק מהוה של "הטבלה המחזורית" שווה להיזכר.

 

 

 

נכתב על ידי , 28/3/2006 07:50  
139 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ש. כהן ב-2/4/2006 01:07



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)