לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

זפל"צ *


*זה פוסט ללא צחוקים

 

לאחרונה הזנחתי את הסתרת המייל שלי בתגובות ובבלוג עצמו, וכתוצאה ישירה חזרתי למעגל המטרידים בעילום שם (אני יודעת שזה אתה צ'יף).  המכתב הנחמד שקיבלתי אתמול בלילה (בעודי רוטטת מהתרגשות ה"אקס מן שלוש") אמר שאני "עוד רווקה נואשת של ישרא". המכתב הזה פלוס הפוסט הזה של דודתי העלו בי את הנקודות הבאות שהן שחוקות להחריד אבל לעתים אין מנוס מלחזור עליהן, פחות בשביל הקוראים, יותר בשבילי:

 

שולח מכתב יקר – נואש זה אדם ללא תקווה. ביום בו לא תהיה לי תקווה, לא רק לזוגיות, לכל דבר שאני רוצה בחיים, זה יהיה היום בו אני אסגור את הבסטה ואקפוץ מהמצפה התת ימי (אולי עמלץ לבן ירצה אותי, הא הא).

 

 

בין דייט לדייט אני יוצאת לרגע מהוויית החיפוש וחושבת קצת, לפני שאהפוך גם אני לכרטיס עם מספר שעסוק בלפסול. לכל כרטיס יש שם, מאחורי כל חיימון 34 יש איש (שאני לא רוצה לפגוש, אבל עדיין). 

אז זוגיות זה פשרה, אבל כמו שהסכמתי עם שרוני ודודה באילת– נעדיף להישאר לבד מאשר להתפשר יותר מידי.

להתפשר יותר מידי = אני לא אתבאס יותר מידי על מישהו שמתלבש מכוער, אבל לא אצא עם מישהו שיש לו ריח רע. אני אצא עם מישהו שאין לו משכורת ענקית, אבל לא עם מישהו שישעמם אותי. אני לא אצא עם מישהו לא חכם, אני אצא עם מישהו לא גבוה. אני מוכנה לצאת עם מישהו שלא יזכור ימי הולדת\חברות\שואה, אבל לא עם מישהו שלא יגרום לי להרגיש טוב עם עצמי.

 

ביננו, כל אחת יכולה להיות עם גבר, כל אחת יכולה למצוא מישהו, זה לא כזה ביג דיל. מספיק לעבור שתי דקות על כרטיסים בקופידון כדי להבין את זה.

אבל רק הנואשות באמת יהיו במיטה עם גבר שלא מריח נעים, לא מעניין אותן ולא גורם להן להרגיש הכי טוב בעולם.

 

אז כן, יש לי חלל גדול, וכן אני מאוד רוצה זוגיות ולא מתביישת להזכיר בכל פוסט את החיפושים הנואשים/ מלאי התקווה האלה.

ואני מוכנה בכל מובן להכניס מישהו לחיים שלי. אני ישנה רק על צד אחד של המיטה, לא בועטת וכשצריך אותי אני תמיד שם, כמו שאמרתי לשרוני – שם וזוהרת בחושך.

 

כל עוד יש לי תקווה אני אמשיך לעבור על כרטיסי קופידון, לצאת לדייטים, לראות את החיפוש הזה כמשהו שעוזר לי להבין בדיוק מה אני רוצה (בעיקר מה אני לא רוצה, אבל נו) וכמו שאומרים באירווינגית – להמשיך לחלוף על פני החלונות הפתוחים.

 

תקרא לי מסכנה, תקרא לי פאתטית, תקרא לי אם אתה עורך דין שרמנטי ופנוי. אבל בחייאת אחותך, נואשת? זה לא. 

 

 

זהו סלמתק, גם ככה הפגזתי פה יותר מידי.

שלכם,

מתכרבלת עם אפרסקיי

ש.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/5/2006 10:43  
173 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורא ב-18/5/2008 17:07



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)