לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

השנה מעלים אשכנזי לגמר. כ"נ4, סקירה ראשונה, לחובבים בלבד.


 

סקירה ראשונית על הנבחרת, אני מקווה שיהיו עוד שתיים שלוש כאלו עד הגמר.

זהו רק רושם ראשוני, עדיין לא התחילה העונה ולכן אין לי אפילו סולו אחד ביד לעבוד איתו, רק האודישנים הטובים והדואטים המטופשים.

אבל לבינתיים:

 

1.      ג'קו אייזנברג – כן, הוא המועמד שלי. יש לו קול מצוין, הופעה נהדרת, הוא כותב ומלחין (נרדהההם על החולות) וחמוד באופן כללי. אם הוא ימשיך בגזרת הרוק שהכי מתאימה לו יש לו סיכוי גדול להגיע לגמר. אם הוא יתחיל להתחרות בעמיר חדד על גזרת המושי מושלם, חדד ינצח. רק שלא ישימו אותו ראש בראש עם מאיה רוטמן.

      סיכויים להגיע לגמר – גבוהים.

 

2.      מאיה רוטמן – גם היא מועמדת חביבה עליי. מושבניקית רצינית, לא משחקת על הנישה של רוב הבנות. יש לה קול מצמרר והביצוע שלה ל"גשם כבד עומד ליפול" היה מופלא. היא יכולה לפשל בקטע של הראש בראש בגל שהיא לא שגרתית וצפויה, לא משחקת על נישת סיפורים קורעי לב ויש בה משהו מאוד לא תקשורתי עם הקהל. אני איתה כי לטעמי היא כשרון ענק שיכול בקלות להתפספס בתכנית. רק שלא ישימו אותה ראש בראש עם ג'קו.

      סיכויים להגיע לגמר – בינוניים.

 

3.       זהבית פסי – אני אמביוולנטית. זה שהיא שרה נהדר ראינו, אבל לא בטוח שמספיק נהדר בשביל הגמר. קצת מיציתי את העניין של כוכב נולד כלשכת הסעד. בסדר היא טבחית ענייה וסביר להניח שדי סתומה ושהגיעה ממשפחה מסורתית מרובת ילדים ומעוטת השכלה, זה לא אומר שבא לי לשמוע דיסק שלה.

גם הגישה של צביקה "זה מסוג האנשים שאם אנחנו לא ניתן להם את הצ'אנס הם לא יצליחו בשום מקום אחר" מאוד מתנשאת . שפסי לא תתרגל להיות הכוכבת שמרחמים עליה ו"נורא רוצים לראות מישהי כמוה מצליחה". פשוט שתשיר.

      היא יודעת איך.

       סיכויים להגיע לגמר – מבחינת אהדת הקהל הנכחית – גבוהים. חובת ההוכחה עליה.

 

4.      רפאל מירלא – לא סובלת אותו. עורר בי אנטגוניזם מיידי. ממש כמו סקעת גם הוא גוש של פלסטיק ופלסטיק (כידוע) הכי מזהם כי לוקח אלפי שנים להתכלות. מחובתה של החברה להפטר מהסקעת הנוכחי ולא לתת יד להווצרותו של אחד חדש. לקרן פלס יש מספיק עבודה. לך הביתה. קישטא.

סיכויים להגיע לגמר – לא רעים, למרבה האימה.      

 

5.      הגרוזיני – אני לא חושבת שיש צורך להשתמש פה בשמו (משהו עם שווילי, אני מניחה), מספיק לכנותו "הגרוזיני". הוא שר יפה מאוד אבל בחיים לא יגיע לגמר, כי הוא גרוזיני שמן. הוא יכול להיות אלי לוזון נהדר ואולי להוציא דיסק ולעשות מלא כסף. אבל הוא פה רק כדי להפסיד ראש בראש עם מישהו שווה יותר. נקסט.

סיכויים להגיע לגמר -  לצערי, אפס. 

 

6.      הברזילאי – (עדיין לא נפתח לו דף באתר של כ"נ) הוא מותק. קוראים לו עידן והוא אומץ בגיל שנתיים על ידי שני פרופסורים אשכנזיים מחיפה שלא חשבו שיצא להם כזה תפלץ שני מטר. עוג.

ומה שאנחנו לא תיארנו לעצמנו זה שהוא ישיר כמו מלאך, יעשה רושם נעים ואינטיליגנטי ויתגייס ללהקה צבאית. הוא מותק.

סיכויים להגיע לגמר – לא גבוהים, אבל מעורר סימפטיה אז נראה כשתתחיל העונה.

 

7.      ענת אסתר חיטמן – לסבו שיק פלוס נפוטיזם פלוס דרושים. מעצבנת קצת אבל לא מספיק כדי שאחווה עליה דיעה כרגע. לפעמים שרה פצצה, לפעמים בא לי להכות אותה עם גופתו של עוזי.

 

8.   גילה זילבר, מורן אהרוני, נועה בן שושן – בן שושן  חמודה. מרוקאית, נראית טוב, עם       מלא שמחת חיים וקול מצויין. אבל – כמו עוד אלף אחרות. אם היא לא תעשה משהו ייחודי או תיצור בעצמה או תרגש היא בדיוק כמו מורן אהרני או גילה זילבר. כולן מאמי, אף אחת מהן לא הותירה עדיין  רושם.

כל אחת משלושתן תצטרך לחכות לתחילת העונה כדי להבהיר את מעמדה ואת הנישה שלה בתכנית.

סיכויים להגיע לגמר – בינוני.

 

 

9.       עמיר חדד – צרפתול1 – הוא מהמם, אני רואה אותו ומרטיבה. רבאק הוא כוסון על, הוא מתוק, יש לו אחלה קול והוא חמוד נורא. מבחינתי יכול להיות שיש לו אישיות של אטב כביסה, עדיין לא יצא לי להבחין.

לדעתי אין לו את הקול או היכולת ליצור כמו ג'קו, אבל יש לו את החיוך.

עתיד מובטח בפסטיגלים.

סיכויים להגיע לגמר – גבוהים, דההה.

 

10.      דוד סלם – צרפתול2 – הוא עושה דוד דאור מצויין. מעבר לזה? לא בטוחה. אולי ישיר בחתונות אחרי שיעלה את כל המשפחה מצרפת לנתניה, אבל קשה לי להאמין שמעבר.

סיכויים להגיע לגמר – בינוני עד נמוך, וגם זה בגלל הסיפור האישי המרגש והמבטא החמוד.

 

11. נירית מילס – עפרה חזה. אי אפשר להתעלם מהדמיון בקול הפעמונים הזה. היא אדישה, מתוקה, מעוררת המון המון סימפטיה, ועם השדרוג הנכון גם תיראה טוב.

מבין הבנות בנישת ה"חמודות", היא הכי בולטת ואני אוהבת אותה.

סיכויים להגיע לגמר – גבוהים.

 

12. נדב יהלומי – תלמיד תיכון עם קול חמוד ומראה צפרדעי. עוד לא גיבשתי דעה סופית לכן בינתיים אני לא מתה עליו. סיכויים להגיע לגמר – נמוכים מאוד.

 

13. ישראלה אסאגו – לאחר הסאגה של "לא מקבלים אותך, כן מקבלים אותך, נוסיף במיוחד בשבילך מקום בגמר" ישראלה בטח די מבולבלת. היא שרה לא רע אבל לא מספיק טוב בשביל הגמר ולא תמיד מרגול תלחם עליה.

בינתיים סיכוייה להגיע לגמר מבחינתי נמוכים מאוד.

 

14. מאור פיניה - (עדיין לא נפתח לו דף באתר של כ"נ)  ממש הזמיר וגם דומה לגילי ארגוב. היום בטירונות, מחר בסם.

נחמד שמאורי ילווה אותנו העונה. עדיין אין לי מושג לגבי סיכוייו בגמר.

בינתיים – קשה לי להאמין. לא מספיק תותח.

 

 

זהו לבינתיים. אחרי השלב הראשון נעשה הערכה מחדש.

 

דיון על מאור פיניה כאן.

 

שלכם,

תמיד חלק מנבחרת מנצחת

ש.

 

 

נכתב על ידי , 17/6/2006 18:38  
257 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מור ב-20/8/2006 16:32



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)