לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

כ"נ 4 - סולואים ודואטים, תחקיר


 

טוב יש לי מלא מה לספר ומעט מאוד חשק לעשות את זה, אז אני פשוט אסכם את כוכב נולד,הפוסט כמובן הוא לחובבי התכנית, השאר מוזמנים לדלג בכיף, גם ככה מחר יהיה עוד אחד.

  

אני אלך לפי הסדר, בעיקר על הדואטים, מהגרוע לטוב. לינקים לביצועים משמאל על התמונה של ג'קו.

 

 

הברזילאי ומורן אהרוני:

פיכסה.

לעידן יש קול מדהים ובחירת שירים מעצבנת. רבאק, "ביום של הפצצה"? "רוקד לכל הבנות"? נשמה, אם היית יותר מיין סטרים כבר היית נדרס.

תקוע  בהווי הלהקה הצבאית, מתבזבז על הפוזה של ילד טוב בואנוס איירס וחבל.

מורן אהרוני – בא לי להכות אותה למוות בעזרת מגבר. הבחורה הורגת לי את עור התוף.

זוועה.

הסולואים – מורן מעפנה, היא שילוב של מריה קארי ומאיה בוסקילה ולוקחת את הרע משתיהן.

עידן – למרות שאני מחבבת אותו בכללי אני נהנית מהקול שלו, לא מהשירים, בעיה.

 

 

עמיר ודויד:

אפילו הדרמה קווין של חדד הייתה יותר טובה מעידן ומורן.

 לא הסגנון שלי אבל התחיל לא רע, שניהם דווקא נתנו הופעה יפה (עד שעמיר התבלבל במילים והתיישב לייבב על הבמה, כמובן) ולשניהם יש נתונים טובים מבחינת מראה.

אני חושבת שהגיע זמן, לטובת דוד סלם, לנטוש קצת את התזכורת התמידית לכך שהוא צרפתי. בדואטים הבאים שיבחר מישהי עם קול טוב ויעשה את "יהללו" של שטרית ובניון.

סולואים – שניהם היו מחורבנים. טוב שחדד עף.

 

נדב וגילה:

חמודימים כאלה.

ראיתי את השיר באינטרנט ומיד שכחתי אותו והייתי צריכה לראות שוב. לא רק שהם שרו נורא רגיל אלא הם גם בחרו את "תן לי דקה להתרגל אליך שוב" שהוא שיר יפה אבל נורא כוכב נולד עונה ראשונה.

הקולות שלהם בסדר גמור והם יכלו לשחק איתם ולהעיז טיפה יותר בבחירת הדואטים.

אם הם מתעקשים להשאר חמודים אפשר לעשות את זה לא רק עם ענתיקות מהאוסף של "לעולם בעקבות השמש" אלא גם עם "פצעים ונשיקות" למשל, כדי להוסיף טוויסט.

סולואים – אני מרוצה שלא נאלץ יותר לסבול את גילה שהביצוע שלה ל"אמריקה" היה פאתטי בערך כמו "איי לאב רוקנרול" בביצוע בריטני.

עם נדב כנראה שאנחנו תקועים אלא אם כן נרצח חצי מבנות בתי הספר היסודיים. אני מוכנה להתנדב.

 

מישל ורפאל – לא רע. כואב לי להגיד את זה אבל תאוות הרצח שלי לרפאל התמתנה מעט וכעת היא מרוכזת במורן אהרון. הם בהחלט הפתיעו לטובה.

אני לא אצביע להם בגלל שהם פשוט לא מספיק טובים לדעתי, אבל כרגע אני שמחה שהם בנבחרת.

 

הסולואים – סבירים ולא יותר.

 

פיניה ואסאגו:

בחירה צפויה ומשעממת. אין לי שום דבר נגד בועז שרעבי אבל פיניה ממשיך עם הקו של לא להפתיע ולא לחדש, לא לבלוע ולא להקיא.

ישראלה אסאגו – את משעממת אותי. לכי הביתה.

הסולואים – פיניה השתפר אם כי לא מספיק, שלום חנוך לא יושב עליו מספיק טוב, אני ממליצה לנסות משהו שכן יוציא אותו מהשנטאנץ המזרחולי אבל ייתן ביטוי לקול שלו, "אני מאמין" של כנסיית השכל, למשל או "כל הזמן שבעולם"

. ישראלה עדיין יצור מיותר.

 

 

ג'קו ונירית:

ג'קו  כתב והלחין שיר בן זונה שאני לא מפסיקה לזמזם והיה לו מספיק אומץ לעשות אותו עם נירית בדואטים במקום לקחת איזה בלדה של "היהודים" ומראש להרוויח את כל הקופה.

נירית  - הופכת ליפה יותר עם כל תכנית והעמידו לה חמוד את הציצים. גם לה - סחטיין על האומץ לשיר שיר מקורי של מישהו אחר, ועל הרגישות לקחת מספיק ממנו אליה אבל לא להאפיל עליו. דואט מנצח שאני לא מפסיקה לראות באינטרנט.

ג'קו לדעתי בשלב זה צריך להפסיק עם המקוריים, כרגע בתחרות לא יועילו לו עוד. למרות ש"יקירתי" היה ביצוע פצצה הוא צריך לקחת שירים שאין בהם יותר מידי את האות ש' כי יש לו בה דיקציה מעצבנת (וזה בולט בשירים עם "תשוש", "שבועות", "דרושים", "לאין שיעור").

שניהם זמרים כל כך טובים שהם יכולים לקחת כל שיר שרק ירצו (כמעט). אני ממליצה לא להתקע על הסגנון שהם אוהבים וטובים בו, אבל גם לא לתקוע פתאום איזה "הינני כאן" כזה.

 

מאיה וזהבית:

העלו את "צמח בר" מרמת טקסי הזיכרון והביאו בריגושים. שיחקו אותה עם העמדה. מאיה תמיד הייתה יפה, אבל לא ידעתי שעם כאלו ציצים והיא משתחררת ונעשית יותר נשית ויותר כוסית.

זהבית – שרה יותר טוב ממאיה בדואט, ולא חשבתי שזה יקרה. משתפרת עם כל תכנית, אבל מלבישים אותה מכוער והג'ל הזה בשיער היה מגוחך.

סבבה לסבו שיק, אבל שתלך על המראה הפרוע שיותר מתאים לה. ככה היא סתם נראתה כמו הסרסור של מאיה.

מקסים.

 

הדואט הטוב ביותר- "גן נעול", רני אביב ותמרה וייס.

 

 

נישוקים

שלכם,

ש. אייזנברג

נכתב על ידי , 1/7/2006 22:35  
129 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסויי ב-30/7/2006 18:18



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)