לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

עדכונים קטנים מהעורף


 

 

יאיר לפיד ובנו נצפו בארומה, אני תוהה אם זה יגרור טור בסגנון –

יואבי שלי, אכלת לראשונה בארומה. אני לא יודע איזה מן בנאדם תהיה, למה תגדל.  אני מצטער שלא סיפרנו לך שאתה אלרגי ללוקטוז, אבל אני חושב שיומיים של שלשול מהאייס ארומה יחשלו אותך, יבגרו אותך. יואבי, אני לא פה כדי למנוע את הטעויות שלך, אני פה כדי לתפוס אותך כשתיפול.

 


 

אתמול ריססתי את כל הבית נגד ג'וקים והלכתי לישון מחובקת עם הספריי. אולי אני אמות מהרעלה, אבל גם הם יפרפרו על הגב.

 


 

אחרי שתמיד מתחיל איתי החבר המכוער של ההוא שאני מביטה בו כל הערב אני מגיעה למסקנה שאו שאני פוזלת, או שהאמת העגומה מכיתה ט' נשארת אותה אמת עגומה – לנצח מי שארצה לא ירצה אותי בחזרה. אינעל אבוק קבוק.

 


 

חוק – שנייה אחרי שאלבש גופייה לבנה חדשה (ותשעים אחוז מהגופיות שלי הן לבנות וחדשות כולל זו שקיבלתי מתנה אתמול) יישפך עליי רוטב לסלט, אני אתחיל לדמם מהאף, אתפלש בערימת בוץ ותיפול עליי מאפרה.

 


 

כשהתפנה לי ערב ורציתי לצאת וכולם היו עסוקים,  נזכרתי איך כשהייתי קטנה עשו עליי חרם ושיחקתי גומי עם שני כיסאות.

 


 

מסתמן שדפש מוד מגיעים.הייתכן? נחיה ונראה. כרטיס כבר יש, השאלה אם לחיזבאללה יש את הקוארדינטות המדויקות של פארק הירקון ואת היכולת להשתמש בהן, ולו רק כדי לשמוע את אנג'וי דה סיילנס בלייב.

היום כשצפיתי בנאום של נסראללה שמתי מחזק ציפורניים. מאז המלחמה אני לא כוססת וכבר נראית כמו נשר קטן. שיהיה מה לנשנש בממ"ד.

 


 

לא מזמן פתחתי לחברה שלי כרטיס בקופידון. בהתחלה היא קיבלה רק פניות מוזרות מנשים בוצ'יות, אחרי שהיא צרחה עליי נזכרתי לשנות את הסימון מ"אישה מחפשת אישה" ל"אישה מחפשת גבר".

מאז היו כמה דייטים, אבל כבר שבועיים שהיא יוצאת עם בחור חדש ומתוק ואני ממש שמחה.

ואצלי כרגע כלום, אבל חברה רוצה להכיר לי בחור ואני מחכה לתמונה במייל. וואלה, הלוואי.

 


 

זהו, אני עומדת בפני יומיים של חריש אטומי למבחן מדכא שועלים.

 

שלכם,

מחבקת את תושבי הצפון הרווקים, החטובים והנאים

ש.

 

 

 

נכתב על ידי , 30/7/2006 01:00  
230 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'יין יקירתי ב-2/8/2006 23:00



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)