לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

גגגעעעץ


 

אחרי איחור תמוה במחזור שהמסקנה ההגיונית היחידה ממנו הייתה שהפסקת עישון מכניסה להריון, אני יכולה לנשום לרווחה ולהתחיל חפיסת גלולות חדשה.

כמובן שזה לא קרה בנוחות הביתית אלא בשירותים של הגוצ'ה באמצע דייט מצוין. אחרי חצי בקבוק יין לבן ותשעים מולים פתאום התברר לי שהחיץ היחיד בין התחתונים  לתהליך השלת רירית הרחם שלי הוא תחתונית דקה ובלתי מורגשת של קוטקס.

נאלצתי לגרור את הדייט לבצע סחר בטמפונים, זה לא הפריע לו אז קניתי גם אציטון וחוט לשפם, שיהיה. (באופן מוזר אחרי כמה שעות המחזור נפסק ונכון להרגע לא התחיל שוב. שבועיים בלי סיגריות והצנרת משתגעת).

ובקשר לדייטים, אתם בוודאי תוהים (תוהים = לא אכפת לכם בכלל מצידכם שאמות). ובכן הם התרחשו בתחילת השבוע שעבר. הדייט הראשון היה בחור חביב מאוד אם כי התאמנו בערך כמו פילים וענבים. הייתי בטוחה שזה היה ברור לשנינו אבל הוא התחיל להתקשר בהיסטריה ולכן נאלצתי להפטר ממנו ידנית ("זה לא ילך ביננו") מה שפגע בו קצת למרות שלא התכוונתי.

הדייט השני היה כיף מאוד, כרגע הוא מחזיק צמיד שלי כבן ערובה. אני לא יודעת מה שלומו של הצמיד הוא נמצא בחדר חשוך מלא בקבוקי אלכוהול וטבלאות התפלגות נורמלית. אני דואגת אבל מסרבת לנהל משא ומתן עם טרוריסטים.

 לפני כמה ימים היינו יחד במישהו לרוץ איתו (או כראוי – מישו לרוציתו), יומיים אחרי זה אורי גרוסמן נהרג וממש נחמץ לי הלב. הקטע הזה שתום פרסם שבר אותי לגמרי.

 

חוץ מזה היום היה נחמד. ישנתי הרבה ועשיתי ספורט וקניות בסופר ובישולים.

את שאריות הפסטה מקמח מלא שהכנתי לצהריים שמתי במקרר בתוך קופסא ממשלוח של ביג מאמא. בשביל האירוניה.

 אה, גם התמכרתי לפסטרמה.

ביום שישי אמא לוקחת אותי לשופינג על חשבונה. אני זקוקה נואשות לנעליים, שמלה או שתיים, חולצות, ג'ינס ואיזה מכנס קצר מהמם. נראה מה נמצא.

(חוץ מזה אני רוצה גם אולסטאר ירוק חאקי, קרוקס אצבע, תספורת, קוסמטיקאית וטיפול רגלונים אבל אין לי כסף לכלום. כנראה החודש אני רק אסתפר ואנסה לסחוט כמה שאפשר מאמא).

 


 

מעכשיו אני מנהלת את פורום טלוויזיה בוואלה (אני מסרבת לשתף פעולה עם סימן הקריאה המטופש הזה).

מלבד הביקורות שלי ושל תום על כוכב נולד* שיפורסמו גם שם (אבל עדיין בבלוגים, כמובן) יהיו שם ביקורות שלי כל כמה ימים, הופעות אורח של בלוגרים מוכשרים (דודה, פוסי, שרוני, גמר"ש והיד עוד נטויה), דיונים שיגררו לריבים, סלבריטאים בלי סוף וחייל בודד. זו רק ההתחלה של הפורום אבל תבואו, תכתבו, יש פה לא מעט בטטות כורסא כמוני שיכולים להנות. כמובן שלהכל אני אתן לינקים דרך הבלוג. יהיו קטעים.

(בקרוב ספיישל "השיר שלנו" לכבוד סיום העונה, כולם מוזמנים להתאבל איתי).

 

עריכה - דודה מלכה לראשונה בפורום!

 

 

*לפחות שם טורחים לבקש רשות להשתמש בביקורות ולא פשוט גונבים מהן כמו שעשו וואיינט. מסתבר שקוראים אותן קבוע וגם מדברים על "הביקורות של תום וש." בפורומים הרלוונטיים, אבל נותנים קרדיט, איזו מן חוצפה זאת פשוט לגנוב קטעים?!

כמעט נוראי כמו מה שמורן אהרוני עשתה לעמיר בניון, אבל לא ניכנס לזה.   

 

 

זהו להיום,

שלכם,

בהפסקת אש ועישון

ש.

 

 

עריכה - המחזור חזר

 


 

עריכה - ביקורת על רבע הגמר של כוכב נולד, חמישי+שישי+ביזיון החסינות וגניבה של עוד סמסים מאיתנו ייכתב כרגיל אצלי ואצל תום, אבל רק ביום ראשון. תחזיקו מעמד נשמות. קיסז.

 


 

בואו לדבר על פרק הסיום של "השיר שלנו".

נכתב על ידי , 15/8/2006 03:28  
162 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילצ :) ב-21/8/2006 16:27



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)